DA LI JE SLAVNI RONALDO ODOBRIO OVU GOLOTINJU? Đorđina za novu GUESS kampanju u HALTERIMA RAŠRAFLJUE VILICE (VIDEO)
Supruga Kristijana Ronalda, Đorđina Rodrigez, Foto: Printscreen/ Instagram/ Guess

prezgodna

DA LI JE SLAVNI RONALDO ODOBRIO OVU GOLOTINJU? Đorđina za novu GUESS kampanju u HALTERIMA RAŠRAFLJUE VILICE (VIDEO)

„Želeli smo da uhvatimo jedan tipičan dan u Đorđininom životu, otkrivajući sav glamur svakodnevnog života prave superzvezde“

Objavljeno:

Đorđina Rodrigez, poznata prodavačica koja je preko noći postala svetska zvezda jer se Ronaldo zaljubio u nju, postaje lice kampanje jesen/ zima 2023/2024 za modnu kuću Guess.

Režirana od strane kreativnog direktora brenda, Pola Marsijana i predivno snimljena od strane italijanske fotografkinje Nime Benati, kampanja nudi uvid u glamurozan život ove superzvezde.

„Želeli smo da uhvatimo jedan tipičan dan u Đorđininom životu, otkrivajući sav glamur svakodnevnog života prave superzvezde“, kaže Pol Marsijano.

Inspirisana njenim raskošnim životom reklamna kampanja Guess snimljena je u madridskom istorijskom hotelu Santo Mauro iz 19. veka. Pozirajući u raskošnim privatnim vrtovima i kraljevskim hotelskim sobama, Georgina blista kao moderna „It devojka“.

U ovoj kampanji, Georgina, koja savršeno odražava ideal snažne, senzualne i emancipovane žene, predstavlja duh nove linije zahvaljujući svojoj nepogrešivoj privlačnosti. Kolekcija predstavlja širok spektar elegantnih i trendi odevnih predmeta, ženstvenih i seksi haljina i trikotaže sa krojevima koji ističu obline. Veličanstveni enterijeri soba i bašte Santo Mauro služe kao savršena pozadina za predmete nove kolekcije.

„Zaista sam počastvovana što sam izabrana da se pojavim u ovoj novoj kampanji Guess & Marciano“, kaže Georgina Rodrigez. „Volim brend i njegove vrednosti. Volim da nosim Guess odeću jer se osećam emancipovano i senzualno, pokazuju drugačije lice ženstvenosti i izražavaju bezvremensku suštinu.”

Pol Marsijano je rekao: „Drago nam je što možemo poželeti dobrodošlicu Georgini u našu novu kampanju za Guess & Marciano. Ona je snažna, samouverena i odlučna žena. Kampanja i lokacija u potpunosti odražavaju ne samo njenu lepotu, već i njenu senzualnost, dinamiku i snagu, savršeno tumačeći viziju i stil brenda“.

RONALDO JE LJUDINA! Kristijano ipak ispunio san dečaku sa dirljivom porukom, ALI TO NIJE BILO SVE:

00:49

RONALDO JE LJUDINA! Kristijano ipak ispunio san dečaku sa dirljivom porukom, ALI TO NIJE BILO SVE! (VIDEO)

(Espreso/ Žensi magazin)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.