ĆERKU U STOMAKU ĆU ZVATI KIJA, OTIŠLA SAM NA BOLOVANJE ZBOG NJE I SLOBE!  Srbija postala veliki rijaliti, OVI STATUSI su dokaz koliko smo kao društvo zaglibili (FOTO)
Foto: Profimedia, Printscreen/Youtube/Zadruga Official

NEVEROVATNO

ĆERKU U STOMAKU ĆU ZVATI KIJA, OTIŠLA SAM NA BOLOVANJE ZBOG NJE I SLOBE! Srbija postala veliki rijaliti, OVI STATUSI su dokaz koliko smo kao društvo zaglibili (FOTO)

Gledanje rijalitija u Srbiji primilo je ozbiljne razmere

Objavljeno:
  • 350

Gledanje rijalitija u Srbiji primilo je ozbiljne razmere.

Iako se jedan od najgledaniji i najomiljenijih na ovim prostorima završava za dva dana, posledice koje ostaju za njim, ali i drugim rijalitijima su krajnje zabrinjavajuće.

Rijaliti Zadruga koji se na malim ekranima emituje već punih devet meseci, mnogima je postao način života.

Koliko su gledaoci podredili živote svojim "favoritima" najbolje govore i sledeći primeri.

Podrška Kiji Kockar
Podrška Kiji Kockar foto: Printscreen

Ono što je fenomen jeste to da su čak i oni koji nikad dosad nisu pratili ovakav format postali prilično ostrašćeni kad je u pitanju obožavanje određenih učesnika.

Na društvenim mrežama postoji na stotine fan grupa i stranica, a ljudi neretko i dele svoje probleme koje im je prouzrokovalo konstantno praćenje ovog rijaliti programa.

Poruke podrške svojim predmetima obožavanja su sasvim normalna pojava, ali ima i nesvakidašnjih slučajeva.

Žena je otišla na bolovanje zbog Zadruge
Žena je otišla na bolovanje zbog Zadruge foto: Printscreen

Jedna gledateljka Zadruge javno je priznala da je zbog iste otišla na bolovanje. Naime, kako navodi u svojoj objavi, veoma teško podnosi odnos koji Kija ima sa svojim još uvek zakonitim suprugom, Slobom Radanovićem.

Među "problemima" koje je Zadruga prouzrokovala gledaocima pojavio se i jedan gospodin koji se požalio da njegova žena ne prestaje da radi sklekove od kako je videla Kiju da ih radi. Ipak, to i nije neki problem, jer će imati zgodnu ženu.

foto: Printscreen

Obožavatelji, ili moderno fanovi, otvaraju i račune kako bi učesnicima kupovali poklone i plaćali njihove kazne koje zasluže u rijalitiju.

Stihovi posvećeni zadrugarima
Stihovi posvećeni zadrugarima foto: Printsreen

Ima i onih koji su svoj talenat pretočili u stihove posvećene situaciji u Zadruzi.

Zbog Lune Đogani ćerki menja ime
Zbog Lune Đogani ćerki menja ime foto: Printscreen

Jednoj gospođi se to ne mere ne dopada Luna Đogani da je svojoj petogodišnjoj ćerki zbog toga promenila ime.

Ali, ni tu nije kraj!

Jedna trudnica je odlučila da svojoj nerođenoj ćerki da ime Kija, a cela porodica je podržala u ovoj nameri.

Bebu u stomaku dobila ime po učesnici Zadruge
Bebu u stomaku dobila ime po učesnici Zadruge foto: Printscreen

Psiholog Žarko Trebješanin kaže da je ovo samo jedan od dokaza koliko su "naopaki" uzori bitni i koliko je naše društvo posrnulo.

- Ljudi se ne ugledaju na one koji nešto vrede, već imaju najgore moguće uzore. Očigledno je da su im to idoli. Oni koji imaju tu moć da nešto preduzmu, ne žele, jer im odgovaraju ovakvi mediji, da ih koriste za svoju neku promociju i da neguju ono što ogromna većina ljudi, bez nekog obrazovanja i kulture, gleda. Naravno, njima odgovara takav program. Da se ima volje, lako bi se to rešilo. Bilo koja roba koja ne valja, izbacuje se iz upotrebe. Ovo očigledno ne smeta onima koji bi to trebali da spreče.

Žarko Trebješanin
Žarko Trebješanin foto: Printscreen/Youtube/ AgapeShow

Naš sagovornik tvrdi da je gledanje rijalitijia usko povezano sa obrazovanjem, i da ljudi na ovaj način beže od sopstvene stvarnosti.

- Ljudi koji rade po ceo dan, kada dođu kući, gledaju nešto što ne zahteva nikakav psihički napor. Zato se i opredeljuju za gledanje ovakvih gluposti. To im je najlakše. Ne zahteva nikakav napor, a podstiče ono najgore u čoveku - zaključuje Trebješanin.

Bonus video: Tezga na pijaci na Banjici plaćena 570.000 dinara, evo šta ostali prodavci misle o tome!

(T.B.)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...
counterImg

Espreso.co.rs


Adria media