NE TATA, NEEE! Srbina dočekala polu gola vlasnica apartmana u Grčkoj, O NJEGOVOM POTEZU BRUJI CELA ZEMLJA
Foto: Profimedia

OPALA

Takođe, jedna gospođa je napisala kako je pronašla ljubav svog života u Grčkoj

Objavljeno:

Turistički vodiči živa su enciklopedija kada se radi o iskustvima sa putovanja, pogotovo ako se radi o omiljenim destinacijama Srba u letnjem periodu. Neka su filmska, neka komična, a neka takva da je jako teško poverovati da su se zapravo stvarno i dogodila.

Svoje nesvakidašnje iskustvo sa čitaocima portala 24sedam podelila je Jelena Stanković iz Udruženja turističkih vodiča, koja nam je kazala da su joj se na putovanjima događale brojne situacije. Ali ne samo sa srpskim, nego i sa stranim turistima u našoj zemlji. Tako joj osmeh na lice uvek izmami priča sa danskim navijačima koji su došli u obilazak Srbije, a igrom slučaja zatekli se na srpskoj svadbi.

Kefalonija

- Sa danskim navijačima sam obilazila Oplenac i svratili smo u jednu kafanu na ručak. U toj kafani se održavala srpska svadba, i onda su našu grupu rasporedili u jedan deo kafane, a gosti sa svade su bili u drugom delu. Od kafane su dobili po jednu šljivovicu, a onda su svatovi krenuli da ih čašćavaju pićem, pa smo svi zajedno zaigrali kolo. Danci su nakon toga pevali do Beograda, a jedino naš vozač, naravno, nije smeo da popije ništa pošto je vozio. Ovo je za Dance bilo nezaboravno iskustvo, a sve to piće su na kraju platili domaćini svadbe - kaže Stankovićeva kroz smeh.

U tom pogledu i srpski turisti su puni sličnih dogodovština s putovanja, a poznato je da je poslednjih nekoliko godina Grčka jedna od omiljenih turističkih destinacija naših građana. U grupi "Live from Greece", oni su se prisetili nekih od najkomičnijih situacija sa letovanja koje su im se izdešavale. Tim povodom donosimo neke od najzanimljivijih priča sa putovanja koje su se dogodile našim turistima.

Dogodovština sa srećnim krajem

- Bili smo na Staroj planini i jedan stariji bračni par je odlučio da prošeta jer je šetnja kroz planinu romantična. Gospođa je doživela nezgodu jer je pala i požalila se na bol u ruci, tako da smo je odveli u ambulantu u najbliže selo. Oni su joj ukazali prvu pomoć, a pošto su sumnjali na prelom, poslali su je u Knjaževac da joj snime ruku. Ortoped je već završio smenu kada smo mi došli, ali pošto su ga hitno pozvali, prekinuo je večeru i došao da joj pogleda ruku. Uradio joj je kiropraktičarski zahvat i nakon toga smo se vratili u hotel. Bila je pozitivno iznenađena što smo dobili večeru, budući da je bilo kasno. I već sutra je ponovo išla na izlet sa sve gipsom, ali je bila oduševljena Srbima kao domaćinima - dodala je Stankovićeva.

- Bio sam sa decom i ženom u Asprovalti. Apartmani su funkcionisali tako da ako zaboraviš ključ u apartmanu ne možeš da uđeš dok ti gazdarica ne otvori rezervnim. I to se meni desilo, i to oko 11 u povratku iz grada. Svi smo ispred vrata u hodniku, i ja šta ću, odem na sprat i pozvonim gazdarici, koja otvara u negližeu, i pritom vrlo lepo izgleda. Ja onako na svom tarzanskom engleskom kažem njoj: "Sori, pliz kis", a deca ispod uglas: "Neeee, tata, kis, nego kiz", i tako umalo ne popih šamarčinu... možda i bih da nisu tu bila deca i žena... - glasio je jedan od komentara u ovoj grupi.

More, Ostrva, Poplave, Priroda, Voda
foto: Printscreen/Youtube/ Practical Engineering

Pefkohori

- Krf. Drugar i ja bez žena otišli. Iznajmimo dva skutera i odemo na neku plažu u blizini Kavosa. "Odvalimo" se od alkohola tako da vožnja nije dolazila u obzir. Sednemo u bus, i dok sam čekao da krene, vidim kroz prozor lebdi čovek. Pogledam ponovo, lebdi. Pu, stoko pijana, mislim se... Pogledam opet, on tu. Shvatim da vidim lika koji je na onom simulatoru skoka padobranom, duva neki ventilator, veliki, a ti kao padaš. Stignem do Ipsosa i ujutru odem u rent-a-skuter i kažem da se skuter pokvario i da je u određenom kafiću. Čovek mi dade drugi i još se izvinio - navodi se u objavi.

Takođe, jedna gospođa je napisala kako je pronašla ljubav svog života u Grčkoj.

- Ja se udadoh za šest dana i evo, 22 godine u braku - napisala je ona.

Druga žena je opisala svoju situaciju iz Grčke i navela kako je njen suprug umesto nje grlio nepoznatu baku, dok je ona čistila papuče od peska.

- Ukrcavamo se na brodić, kažem mužu da sačeka da istresem pesak iz papuče i spuštam glavu. Kad sam to završila, ustajem i vidim kako moj muž grli neku bakicu. On me nije čuo kada sam rekla da sačeka, nego nastavio dalje. Ja sam se naredna dva sata smejala non-stop na to, a on jadan crveneo sve vreme - pojasnila je žena.

Ovim ljudima se letovanje pretvorilo u pravu avanturu.

- Naravno. Platili trokrevetnu, dobili dva kreveta i dušek, tako da ja kao najlakše spavam na podu. Ne možemo da se okupamo kako treba jer česma vodu izbacuje u pritiscima, svađali smo se sa agencijom dva dana, eto, dali nam klimu za džabe (kakva sreća). Juče se probudila kao na "Titaniku", dušek za spavanje mi potopljen, tako da smo praznili sobe. Treći dan sam ulazila kroz balkon jer je žena ostavila pogrešan ključ... Avantura ludilo - navela je ona, piše "24 sedam".

Dve žene su ostale bez prevoza kada im je otišao brod sa grčkog ostrva Egina, a jedna od njih je opisala kako su okončale dramu.

Grčka more, plaža

- Najveća avantura je bila kada nam je na izletu pobegao brod sa ostrva Egina. Stajale smo i mahale, a on se gubio u daljini. Trebalo je stići do Lutrakija. Moju tek na moru, iz grupe, novu prijateljicu uhvatila je panika. Imale smo još 100 evra, hvala Bogu, i uhvatile poslednji brod za Pirej. Od Pireja za autobusku stanicu taksijem do Atine, i trčale da uhvatimo poslednji bus za Lutraki. I naravno, ne bi bila avantura da nije upravo poslednji otišao. Opet panika kod prijateljice. Dosetiila sam se da uzmemo bus do Korinta i odatle, jer busa nije bilo, odemo taksijem do Lutrakija. Ja sam izvaljivala štosove da smo se smejale do suza, i kada smo stigle ona je briznula u plač. A poenta izleta je bila da pored divnog ostrva Hidra posetimo Eginu i poklonjenje moštima Svetog Nektarija, i njena nada da će njeno izlečenje od opake bolesti biti završeno. Sećam se, plakala je nad moštima dugo, dugo, i kroz jecaj rekla, kada sam je zagrlila: "Nisam dve godine mogla da plačem." I elem, stigle smo u hotel, a ona opet plače. Zaboravila je torbicu u kojoj je kupila miripomazano ulje i ikone. Uzela sam svoje i dala joj pola od svega. Sutradan na plaži njene prijatejice su mi zahvalile i ponudile nes kafu sa "bejlisom". Još danas pamtim taj ukus i taj doživljaj, jer niko ne ide na Eginu u manastir nepozvan. Možda je to bilo za nekog slučajno avanturistički dan, za mene je bio poziv, iskušenje, radost i ni sama ne znam, splet čudnih osećaja. Ostale smo u kontaktu jedno vreme, a posle se trag izgubio. Nadam se da je dobro i da me po dobrom pamti. Jer ja uvek verujem da jedno davanje koje se uvećava je ljubav - napisala je ona.

(Espreso/24sata)

Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!