MOŽE I VAMA DA SE DESI!
BEOGRAĐANIN DOŽIVEO NEPRIJATNU SITUACIJU NA TEHNIČKOM: Svako od nas može ovako da završi!
S obzirom na to da je i tu neplanirano "istresao pare" nije mogao odmah da kupi gume u paru, pa mu je sad sve stiglo na naplatu, i to, što bi se reklo, sa kamatom
Jedan Beograđanin doživeo je u subotu neprijatno iznenađenje kada je shvatio da ne može da prođe tehnički pregled i da će neplanirano morati da potroši dodatnih 20.000 dinara kako bi mogao da registruje automobil.
Naime, kada je otišao da pokuša da registruje potpuno ispravan automobil, rečeno mu je da tehnički ne može da prođe jer ima pneumatike različitih proizvođača.
Iako ovo ne bi trebalo da predstavlja problem pri tehničkom pregledu, u slučaju našeg sagovornika je tako bilo, jer je imao pneumatike različitih proizvođača na istoj osovini.
Kako nam objašnjava, pre izvesnog vremena mu je na Zlatiboru pukla guma, a kako nije mogao da nađe istu marku, bio je prinuđen da kupi pneumatik drugog proizvođača.
- Nije bilo krpljenja, a ja sam stao kod prvog vulkanizera i kupio sam šta je on imao u istoj dimenziji, ali nije imao od istog proizvođača - svedoči naš sagovornik, koji je zatražio da ostane anoniman.
S obzirom na to da je i tu neplanirano "istresao pare" nije mogao odmah da kupi gume u paru, pa mu je sad sve stiglo na naplatu, i to, što bi se reklo, sa kamatom.
- Objasnili su mi da ne ispunjavam uslove i da imam tri dana da rešim problem sa gumama i ponovo da dođem, a da ne moram opet da platim sam tehnički pregled. Kupovina dve nove gume, sa montažom izaći će me oko 20.000 dinara - kaže naš sagovornik.
Kad na to doda i 20 i neku hiljadu koju će morati da plati registraciju, moglo bi se reći da je na skuplji način "naučio lekciju".
Jeste udar na džep, ali život nema cenu
Direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović kaže za Telegraf.rs kaže da sa aspekta bezbednosti zaista nije prihvatljivo da se ima dva različita pneumatika na istoj osovini.
- Različiti pneumatici različito prijanjaju za kolovoz, i različito se ponašaju u slučaju naglog kočenja, vožnje po mokrom kolovozu... Bezbednost ne trpi asimetriju. Na prednjoj i zadnjoj osovini pneumatici smeju biti različiti, na istoj osovini ne smeju - objašnjava Okanović i dodaje da se ništa od toga ne bi dogodilo da ovom vozaču nije pukla guma.
Šta sve treba da imate u kolima da ne biste pali na tehničkom pregledu
Sajla (uže) za vuču
Reflektujući (svetloodbojni) prsluk
Sigurnosni trougao
Prva pomoć
Rezervni točak (obavezan, ali ne kod svih vozila)
(Espreso / Telegraf)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!