ZVEZDA DOBILA NAGRADU OD EVROLIGE: U žestokoj konkurenciji timu iz Beograda pripalo treće mesto
Foto: Starsport©

ČAST I PRIVILEGIJA

ZVEZDA DOBILA NAGRADU OD EVROLIGE: U žestokoj konkurenciji timu iz Beograda pripalo treće mesto

Bronzani trofej za najbolju marketing i poslovnu strategiju dolazi u vitrine kluba

Objavljeno: 13:05h

Potpuna posvećenost i kontinuirani kvalitet još jednom su naišli na potvrdu od strane Evrolige.

U izboru za najbolju marketing i poslovnu strategiju za sezonu 2020/2021 KK Crvena zvezda je osvojio treće mesto u konkurenciji cele evroligaške porodice. Bronzani trofej odlazi u vitrine kluba, to je treće priznanje u poslednjoj deceniji, a drugo uzastopno za klub u žestokoj konkurenciji najboljih evropskih timova. Poseban uspeh je što ovo priznanje dolazi u najtežoj sezoni u modernoj istoriji košarke kada je Crvena zvezda bila lišena svog najvećeg aduta, navijača.

Već po navici KK Crvena zvezda je ušao u finale ovog izbora. Prošlogodišnji srebrni ’’Devotion trofej’’ svrstao je Crvenu zvezdu u krug favorita i za ovu godinu, a delegacija Crvene zvezde u Barseloni je imala dva dana konstruktivnih sastanaka koje su prožimali neizvesnost da li će i ove godine Zvezda biti među tri najbolje ekipe u Evroliginoj porodici (konkurencija svih ekipa koje se takmiče u Evroligi i Evrokupu). I da, to se dogodilo, još jedan trofej, ovog puta bronzani će obogatiti prtljag delegacije crveno-belih po povratku u Beograd.

Za sezonu 2020/2021 poredak je sledeći: Bajern Minhen je osvojio zlato, Anadolu Efes srebro, a kao što smo već rekli bronzani trofej je otišao u ruke Crvene zvezde. Obrazloženje Evrolige za dodeljenu nagradu Crvenoj zvezdi glasi:

KK Crvena zvezda
foto: ABA liga

- Crvena zvezda, koja je osvojila Srebrni trofej prošle godine, osvojila je bronzu 2021. godine zbog različitih načina na koji je ostala u kontaktu sa svojim navijačima u sezoni koja je pogođena globalnom pandemijom. Klub je ostvario postavljeni cilj, da tretira navijače kao porodicu i ugradio je imena navijača u klupski logo. Crvena zvezda je pridodala svoj poseban audio-vizuelni performans u prenos zvaničnog broudkastera, postavila 1000 Led ekrana na domaćem terenu koji su prikazivali 1000 navijača, u potpunosti brendirala dvoranu po potrebama svojih sponzora, kreirala paket Viber stikera i predstavila novi zvanični podkast KK Crvena zvezda.

Direktor kluba Filip Sunturlić i Janko Stanković su trenutno u Barseloni gde se 7. i 8. jula održava biznis samit svih klubova Evrolige.

- Velika je čast i privilegija naći se u ovako odabranom društvu. U konkurenciji 17 ekipa iz Evrolige i 24 klubova iz Evrokupa, Crvena zvezda je proglašena za klub koji je imao treću najbolju marketing i poslovnu strategiju u sezoni 2020/2021. Već je više puta istaknuto od strane svih timova u Evropi da je ovo bila izvesno najteža sezona u modernoj istoriji. Suočili smo se sa problemima koje nismo mogli ni da zamislimo, ali smo verovali u rad svih struktura kluba, kontinuitet i čvrste temelje sistema koje smo postavili. Kreativnost našeg tima je uvek bila naš najveći adut, nismo zakazali ni ove godine u posebnim uslovima. Veoma mi je drago ako smo tešku svakodnevnicu bar malo ulepšali našim navijačima koji su nam mnogo nedostajali i drago mi je da smo na triplu krunu osvojenu na terenu pridodali još jedan trofej’’, istakao je direktor marketinga Crvene zvezde mts Janko Stanković.

(Espreso)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.