SURČINCI MU SE IZVINJAVALI JER SU MU UKRALI AUTO! Devedesetih je Rade bio ozbiljan BAJA, u garaži hotela Hajat su..
Foto: Privatna Espreso arhiva

ma, šta je ovo?

SURČINCI MU SE IZVINJAVALI JER SU MU UKRALI AUTO! Devedesetih je Rade bio ozbiljan BAJA, u garaži hotela Hajat su..

Rade je bio revolucionar u svakom smislu te reči!

Objavljeno: 19:58h

Sigurni smo da ste negde nekada čuli za ime Rade Radulović, ali isto tako verujemo da je mali broj ljudi znao o kome je reč.

Rade je bio revolucionar u svakom smislu te reči!

Radio je na Prvom programu Radio Beograda, vodio i uređivao kultne emisije, ali i nesebično pomagao mlađim kolegama. Doveo je najveće face u Beograd, prvi bolid na sajam, ali i...

Rade Radulović
Rade Radulovićfoto: Privatna Espreso arhiva

Bio je profesor, novinar, urednik, zamenik direktora SOS kanala, zaljubljenik u auto-moto sport, donator i pre svega otac troje dece i suprug...

Nedavno je za naš portal njegov sin, Nikola, koji je takođe voditelj i vodi emisiju "Auto" govorio o svom ocu i devedesetim godinama, te izneo šok detalje koje nismo znali sve do sad.

„Ljudi su drugačije živeli, drugačije su percipirali automobile. Tada je automobil još uvek bio luksuz i sve porodice u Jugi su imale jedan, eventualno dva automobila ako su imućnije... Tada se još uvek putovalo sa Stojadinom i Fićom, a onda se pojavi Rade u Slobinom automobilu... Bilo je opasno", počeo je Nikola nedavno za Espreso o devedesetim godinama i automobilima, pa se osvrnuo na to ko je šta mogao da priušti tada:

Revolucionar
Revolucionarfoto: Privatna Espreso Arhiva

"Oni koji su bili malo imućniji vozili su nekog Mercedesa na primer, ko je voleo sportske automobile vozio je Alfa Romeo ili BMW, ali nije bilo toliko automobila, malo ko je mogao da ih priušti sebi. U Jugoslaviji nije bilo moguće da se svi ti automobili vide uživo, na ulicama, da se probaju i pogledaju u salonima.... Čekao se sajam automobila kako bi videli neki novitet. Samo par ljudi u Beogradu je moglo da kupi nov automobil, baš par njih... Ali svakako je najnezgodnije i vreme bilo, vreme devedesetih, kada su se ti automobili krili, krali, otimali, a i bili su skupi i nisu bili dostupni svima. Malo ko bi smeo da se i hvali da ima nov automobil", rekao je Radulović za Espreso.

Slon Slobodana Miloševića
Slon Slobodana Miloševićafoto: Foto: Jutjub printskrin/Testosteeron

Nikola je ekskluzivno za Espreso otkrio da je Rade dolazio par puta po njega u školu u automobilu Slobodana Miloševića, tadašnjeg predsednika Jugoslavije, koji su svi zvali "Slon".

"Moj otac je zarađivao dosta novca, bio je uspešan i voleo je automobile, stalno je isprobavao nove, menjao... Sećam se da je znao da dođe po mene u školu Mercedesom koji je vozio predsednik države Slobodan Milošević ili sa diplomatskim tablicama", po prvi put je Nikola izneo ovu informaciju u medije i time nam dao ekskluzivu, a onda je nastavio:

Slobodan Milošević
Slobodan Miloševićfoto: FRANCOIS XAVIER MARIT / AFP / Profimedia

"To je naravno privlačilo pažnju kako dece tako i profesora i nastavnika, ali i roditelja... Često su znali da me pitaju kako je moguće da moj tata vozi takve automobile, dok njihovi očevi voze Juga, pa je bilo odmah i dosta šikaniranja od strane drugara i njihovih roditelja."

SURČINSKI KLAN, KRAĐA I VRAĆANJE AUTOMOBILA UZ IZVINJENJE

"Bilo je i opasnih situacija zbog toga što je moj otac vozio dobre automobile. Na primer, u vreme kada je bio aktuelan zloglasni surčinski klan, bilo je nestašice automobila i veoma je bilo teško nabaviti nove modele. Tada su se svi novi automobili merkali i krali, a onda se tražio otkup, kao neka otmica. Sećam se kada je 1996. godine u Srbiju stigla nova Alfa Romeo 156, koja je te godine i proglašena za automobil godine. Morali su da je dopremaju u posebnim kamionima, samo zbog klana i krađe. Automobili su morali da stižu direktno kamionima i da budu uskladišteni pod posebnim ključem u garaži hotela Hyatt, koju su plaćali Italijani, da ne bi bili ukradeni", izneo je Nikola zanimljivu tvrdnju, a zatim otkrio da su i njegovom ocu ukrali jednom prilikom automobil:

1 / 8 Foto: Privatna Espreso arhiva

"Da, ukrali su čak i njemu! Ne znam ko, ali automobil je bio ukraden. Rade je odmah kontaktirao ljude koje je poznavao da mu pomognu da ga vrate. Nije bilo samo da ga neko ukrade i nestane u delovima, tražili su novac da vam ga vrate. Kada su krimosi saznali da je automobil njegov, odmah su mu vratili automobil, ali su ga i zamolili da kad sledeći put bude menjao auto, da im obavezno javi i neće ga dirati. Valjda nisu mogli da pohvataju koja kola vozi Rade...Stalno su neka nova. Nakon tog događaja, nismo više imali problema. Automobili koje je moj otac vozio tada koštali su između 100 i 200 hiljada maraka, što je u vreme kada su plate bile 5 do 15 maraka bio zaista ozbiljan luksuz i prestiž".

Bonus video:

00:46

13 Snižene cene osnovnih namirnica: Građani već osećaju konkretne uštede

(Espreso / Milica Stanimirović)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.