AKO OVO ČUJETE O KINESKOJ ROBI, NE VERUJTE! Potpuno je razotkriveno, Srbi će se onesvestiti
Foto: Printscreen / Infopult24

šok

AKO OVO ČUJETE O KINESKOJ ROBI, NE VERUJTE! Potpuno je razotkriveno, Srbi će se onesvestiti

Priče o neverovatnim performansama kineskih fabrika, niskim troškovima rada i čak kineskoj zaveri protiv globalne ekonomije odavno su uobičajene kada je reč o robi iz Kine. Ipak, za obične ljude, centralno pitanje ostaje - može li se verovati u visok kvalitet po niskoj ceni

Objavljeno: 12:46h

Odeća iz Kine, kao i iz bilo koje druge zemlje, je različita: loša, dobra, zastarela i moderna, prikladna i ne.

Priče o neverovatnim performansama kineskih fabrika, niskim troškovima rada i čak kineskoj zaveri protiv globalne ekonomije odavno su uobičajene kada je reč o robi iz Kine. Ipak, za obične ljude, centralno pitanje ostaje - može li se verovati u visok kvalitet po niskoj ceni.

Zašto je kineska odeća popularna? Suočimo se s tim: oko 50 odsto robe u svetu se proizvodi u Kini. Mnogi evropski i američki brendovi imaju ugovore sa kineskim fabrikama, jer su profitabilne. Odeću možete kupiti u Italiji ili SAD-u i videti isti natpis “made in China” na etiketi.

Kao što su "Versache" ili "Cucci". Mnoge devojke se plaše da će naići na kopiju poznatog brenda, tako da izbegavaju kinesku odeću. Ali, beskrupulozni prodavci mogu se naći svuda, bez obzira na zemlju porekla kopije. Jeftina kopija ne pojavljuje se tek tako, već nakon odgovarajućeg upita za pretraživanje. U Kini, mnogi lokalni originalni dizajneri ne kopiraju druge brendove i samostalno osvajaju piste svojim originalnim idejama. Inspiraciju traže u svetskim trendovima.

Ovaj stereotip je nastao zahvaljujući tržištu odeće koje je nastalo pre 20 godina. Kada su granice u Kini otvorene, kineske stvari ulile su se u mnoge zemlje i uspostavile se kao pristupačna odeća. U međuvremenu, moderna odeća iz Kine je otišla daleko napred i više nema nikakve veze sa trendovima iz 2000-ih. Lokalni dizajneri su svesni trendova i lako ih implementiraju.

Reč je o još jednoj predrasudi zasnovanoj na iskustvu prohujalih dana. Predmeti koji su kupljeni 90-ih godina prošlog veka napravljeni su korišćenjem tadašnjih tehnologija, koje su od tada daleko napredovale. U Kini postoji širok izbor tkanina - od svile do mikrovlakana - kao i bogato iskustvo u obradi ovih materijala. Tekstilni proizvodi odgovaraju poslednjim trendovima, a majstori su upoznati sa tradicijom kvaliteta i savremenim načinima obrade.

Orsay, Kupovina, Šoping, Odeća
foto: Profimedia

Ovaj mit je rođen iz razlika među Evropljana i Azijata. Žene na Istoku obično su niže i vitkije nego na Zapadu. I dimenzionalna mreža kineske odeće je često fokusirana na lokalne kupce. Ali u većini slučajeva, prodavac obezbeđuje detaljna merenja odeće, tako da svako može da se uveri da naručuje pravu stvar. Kada je reč o stilovima i modelima koji nisu 'kao na slici', krivica je često neobjektivnost. Na primer, žena naručuje prikladnu haljinu koja savršeno stoji modelu na slici, ne uzimajući u obzir izgled svog tela.

Nakon što čuju da određene boje i nečistoće u tkaninama mogu uticati na zdravlje, ljudi često počinju da ih traže u svemu što ih okružuje. Nikl u nitnama i drugim dodacima, svetlo obojene tkanine - sve sada izgleda opasno. Brzi zaključci da je odeća iz Kine jeftina samo zato što se ne poštuju sigurnosni standardi, verovatno su nastali iz straha, koji, kao što znate, ima velike oči. Verovatnoća da će, na primer, nikl iz nitnica na vašoj jakni prodrijeti kroz kožu u vašu krv, izgleda kao neosnovana užasna priča. Vodite se zdravim razumom: alergije i individualne reakcije su moguće na materijale iz bilo koje zemlje i praktično ih je nemoguće predvideti.

Odeća iz Kine, kao i iz bilo koje druge zemlje, je različita: loša, dobra, zastarela i moderna, prikladna i ne. Nije neophodno da se utvrđuje u kojoj je zemlji stvar napravljena, već da se obrati pažnja na stvarno važne parametre: relevantnost modela, kvalitet tkanine i preciznost prilikom šivenja.

(Espreso)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.