GINEKOLOG TVRDI DA JE OVO PRAVI NAČIN VRŠENJA NUŽDE: Svaki SRBIN ovo MORA DA ZAPAMTI, 1 STVAR morate da IZBEGAVATE
Toalet, Foto: Profimedia

dobro obratite pažnju

GINEKOLOG TVRDI DA JE OVO PRAVI NAČIN VRŠENJA NUŽDE: Svaki SRBIN ovo MORA DA ZAPAMTI, 1 STVAR morate da IZBEGAVATE

Dr Irvin kaže da treba da odvojite pun minut za pražnjenje bešike, i to u pravom položaju

Objavljeno:

Doktorka Teresa primetila je tokom godina kod svojih pacijenata da su razni ginekološki problemi zapravo rezultat neznanja ljudi kako da vode računa o svom telu.

Kako prenosi Mirror, doktorka iz Amerike rekla je da žene vrše malu nuždu na pogrešan način, pa je stoga preuzela na sebe da obrazuje ljude.

Dr Irvin je stručnjak za karlične disfunkcije kod žena, ali je radila i kao hirurg. Svoje znanje podelila je sa 84 hiljda pratilaca.

1 / 10 Foto: Profimedia

- Pre svega izbegavajte hranu koja može da iritira vašu bešiku. Kafa, zaslađena pića, gazirana pića i alkohol krvici su za iritaciju bešike. Ne kažem da morate u potpunosti da se rešite ovih namirnica, ja i dalje pijem svoju jutarnju kafu, ali ključ je u umerenosti i dovoljnom unosu tečnosti u organizam - kaže ona.

- Drugo pravilo je: ne odlažite odlazak u toalet. Zdrava količina odlaska u toalet za žene je između čestiri i sedam puta dnevno!

- Ako predugo čekate da odete u toalet, na taj način trenirate svoj mozak da ignoriše signale bešike koji vam pomažu da znate kada treba da idete u toalet - objasnila je ona.

Rak, Kancer, Bolest, Lekar, Doktorka, Doktor, Bolnica, Pacijentkinja, Pregled
foto: Profimedia

- Treće pravilo je sedenje u pravom položaju - rekla je doktorka.

Dr Irvin kaže da treba da odvojite pun minut za pražnjenje bešike, i to u pravom položaju.

Jajnici, Rak
foto: Profimedia

- Mnoge žene ne odvoje dovoljno vremena za potpuno pražnjenje bešike, u žurbi obično ne dolazi do potpunog pražnjenja. Takođe, položaj pri vršenju nužde je jako važan. Mnoge žene sede uspravno na toalet-šolji, što izaziva da deo urina ostane u bešici. Najbolja poza je onu koju nazivamo kaubojska, jednostavno se nagnete napred kako biste stavili laktove na kolena - naglašava doktorka.

Četvrti savet doktorke je da žene obavezno rade Kegelove vežbe jer na taj način održavaju zdravlje mišića dna karlice, koji, kada popuste, dolazi do raznih disfunkcija.

(Espreso / Mirror)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...
counterImg

Espreso.co.rs


Adria media