UGLEDAO SUMNJIV PREDMET U APARTMANU PA POZVAO POLICIJU: ''Rekao sam joj da u roku od 20 minuta POKUPI STVARI''
Sat u apartmanu, Foto: Printscreen

jezivo

Pomalo jeziva, ali poučna priča stigla je iz kanadskog grada Toronta, a iz nje bi svi mogli da naučimo koliko je važno da budemo oprezni.

Objavljeno:

Dagi Hamilton (37) iz Glazgova otputovao je sa devojkom u Toronto. Nakon dugih šetnji po gradu i obilazaka znamenitosti premoreni su se vratili u iznajmljeni apartman u samom srcu grada. Umorni Irac se stropoštao na kauč i pogled mu je lutao po sobi. Njegova devojka je za to vreme raspakivala kofere.

U jednom trenutku Dagiju se pogled zadržao na digitalnom satu koji je stajao na stočiću. Nešto mu se sa tim aparatićem učinilo neobičnim i kad ga je uzeo u ruke shvatio je o čemu se radi. Odmah je rekao svojoj devojci da pokupi stvari i par je napustio apartman.

Hamilton nije časio ni časa, uzeo je telefon i pozvao policiju. Rešio je da istog trenutka raskrinka perverznog vlasnika apartmana.

Apartman je bio u samom centru grada, idealan za mlade parove koji su došli u obilazak Toronta. Međutim, to Dagija nije sprečilo da odmah ode jer nije želeo ni minut duže da se zadržava u apartmanu.

- Već pri ulasku u tu prostoriju osećao sam se čudno. Legao sam na kauč da se odmorim, ali mi osećaj teskobe nije dao mira. Tad sam ugledao digitalni sat na stočiću. Izgledao mi je nekako čudno. Nešto mi nije dalo mira, pa sam ustao da ga bolje pogledam - podelio je svoje iskustvo sa putovanja Dagi na društvenim mrežama.

Zagledajući sat video je da je preko punjača priključen za struju.

Sat
foto: Printscreen

- Naravno, to mi nije bilo čudno. U pitanju je električni digitalni budilnik koji mora da ima struju da bi radio. Preturao sam ga po rukama jednostavno mi đavo nije dao mira – otkrio je mladić.

Zagledajući sat sa svih strana primetio je da se baterija nalazi sa strane, iako je uobičajeno da bude pozadi.

- Pogledao sam malo bolje prednju stranu, koja je na prvi pogled izgledala potpuno normalno. Međutim, tad sam shvatio da se prednja maska sata skida. Kad sam je uklonio shvatio sam da se ispod stakla krije mala kamera. Sat je bio okrenut tako da pokriva i snima sve što se dešava u tom delu dnevnog boravka i spavaće sobe – ispričao je Dagi.

On ne krije da je bio šokiran.

- Malo je reći da sam bio šokiran kad sam shvatio da kamera verovatno snima sve šta se događa u apartmanu, a posebno u spavaćoj sobi. Odmah sam rekao devojci da pokupi stvari i u roku od 20 minuta smo napustili prostor - dodao je Dagi.

Njegova devojka bila je zbunjena sve dok joj nije objasnio. Istog trenutka je pozvao policiju i ispričao im o čemu se radi.

- To je kršenje privatnosti i odmah sam obavestio policiju. Na internet stranici preko koje smo rezervisali smeštaj poslao sam mejl u kome sam ih obavesti o čemu se radi i oni su istog trenutka prekinuli saradnju sa vlasnikom apartmana koji je imao još 6 sličnih nekretnina – dodao je Irac.

Da on i njegova devojka ne ostanu na ulici, budući da su platili smeštaj, pobrinula se internet stranica preko koje su iznajmili i platili apartman. U znak izvinjenja oni su im ponudili na besplatno korišćenje smeštaja u jednom od 3 luksuzna hotela u Torontu, što su Dagi i njegova lepša polovina prihvatili.

(Espreso/Srećna republika)

Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!