ADRIA MEDIA GROUP dobila svetsko priznanje za kampanju ZASADI DRVO u konkurenciji od 824 projekta
ADRIA MEDIA GROUP dobila svetsko priznanje, Foto: Promo

SVAKA ČAST

ADRIA MEDIA GROUP dobila svetsko priznanje za kampanju ZASADI DRVO u konkurenciji od 824 projekta

Prijave su podeljene u dve grupe: globalni i nacionalni brendovi, i regionalni i lokalni brendovi

Objavljeno: 14:19h

Veliki projekat Adria Media Group “Zasadi drvo” dobio je “honourable mention” priznanje u takmičenju Global Media Awards, koje organizuje International News Media Association (INMA).

Adria Media Group jedina je medijska kuća iz Srbije koja je dobila priznanje i to u konkurenciji od 824 projekta iz 242 medijske kuće i 44 zemlje. Priznanje je dodeljeno u grupi globalni i nacionalni brendovi, u okviru kategorije “Best Public Relations or Community Service Campaign”.

Nagrađeni projekat “Zasadi drvo” pokrenut je 2019. godine zajedno sa kompanijom dm drogerie sa ciljem podizanja svesti građana o održivom razvoju, a motivisao je građane da se uključe u veliku akciju u kojoj je, samo u jednom danu, zasađeno više od 50.000 stabala.

Global Media Awards dodeljuje se od 1937. Ove godine, INMA u 15 kategorija nagrađuje inovacije u izgradnji brendova, vesti, izvrsnosti platforme, razvoju publike, prodaji reklama i negovanju korporativne kulture. Prijave su podeljene u dve grupe: globalni i nacionalni brendovi, i regionalni i lokalni brendovi.

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.