MORAVSKI KORIDOR SKORO DVA METRA ŠIRI OD OSTALIH AUTO-PUTEVA! Radi se na izgradnji DESET MOSTOVA
Koridor, ilustracija, Foto: BETA

intezivirani su radovi

MORAVSKI KORIDOR SKORO DVA METRA ŠIRI OD OSTALIH AUTO-PUTEVA! Radi se na izgradnji DESET MOSTOVA

U "Koridorima Srbije", koji su prema ugovoru o zajmu kupac, napominju da su se tokom poslednjih šest meseci intenzivirali radovi na Moravskom koridoru i sada napreduju prema utvrđenoj dinamici

Objavljeno:

Poslanici će uskoro, usvajanjem zakona, odobriti da se Srbija zaduži 431,6 miliona evra. Ovim novcem biće plaćen deo obaveza prema konzorcijumu "Behtel-Enka", izvođaču radova na Moravskom koridoru.

Zajam odobrava JPMorgan chase banka, na 13 godina, uz kamatnu stopu od 0,5 odsto godišnje, uvećana za šestomesečni euribor. Plan je da se Pojate i Preljine spoje kroz 112,37 kilometara auto-puta i to tokom 2024, pišu Novosti.

U "Koridorima Srbije", koji su prema ugovoru o zajmu kupac, napominju da su se tokom poslednjih šest meseci intenzivirali radovi na Moravskom koridoru i sada napreduju prema utvrđenoj dinamici.

- Radovi na izgradnji trase auto-puta izvode se na deonici jedan, od Pojata do Kruševca, na ukupno 53 tačke - kažu u "Koridorima".

- Izvode se i zemljani radovi na pozajmištima i deponijama materijala na deonici tri, od Adrana do Preljine. Na prvoj deonici u toku su radovi na izgradnji devet mostova i nadvožnjaka i šest propusta, kao i posao izmeštanja postojeće komunalne infrastrukture i hidrotehničko uređenje Zapadne Morave. Na deonici tri - poddeonica Adrani - Mrčajevci, otpočeli su radovi na izgradnji mosta, dok se na poddeonici Mrčajevci - Preljina očekuje početak radova u avgustu ove godine.

Pitanje vlasništva nad parcelama rešeno je na čitavoj trasi budućeg koridora. Postupak eksproprijacije zemljišta za sve tri deonice, kao i za regulaciju Zapadne Morave, u potpunosti je završen. Doneta su sva rešenja i obezbeđen je ulazak izvođača u posed.

- Izvođač radova, kompanije "Behtel - Enka" kroz partnerstvo sa Nacionalnom službom za zapošljavanje trude se da se maksimalno uposle domaći radnici - ističu u "Koridorima". - Na ovom projektu, od ukupno 1.600 radnika, angažovano je 1.100 iz Srbije. od okupnog broja podizvođača, 90,5 odsto čine domaće firme, kroz veliki broj ugovora čije je potpisivanje u nadležnosti konzorcijuma "Behtel - Enka".

Na budućem Moravskom koridoru je predviđena izgradnja 117 većih putnih objekata, 88 mostova i podvožnjaka, kao i 29 nadvožnjaka - kažu u "Koridorima Srbije". - Planira se 11 saobraćajnih petlji. Auto-put se gradi za brzinu od 130 kilometara na čas, sa širinom od ukupno 30 metara, za skoro dva metra šire od ostalih auto-puteva.

(Espreso/Novosti)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.