TESLA MI JE SPASIO ŽIVOT, JA BOLJE NE BIH ODREAGOVAO: Amil otkriva zašto (NE)TREBA da kupite ovaj auto! (VIDEO)
Tesla, Foto: Aleksandra Čolić

iskustvo vozača

TESLA MI JE SPASIO ŽIVOT, JA BOLJE NE BIH ODREAGOVAO: Amil otkriva zašto (NE)TREBA da kupite ovaj auto! (VIDEO)

Poznati influenser Amil Ćorović nam je ispričao svoje iskustvo o vožnji Tesle, a obratio se i ljudima koji razmišljaju o tome da kupe baš ovaj električni automobil

Objavljeno:

Da li ste nekada razmišljali o kupovini električnog automobila? Polako, ali sigurno oni preuzimaju tržište, a jedan od glavnih faktora za to je zaštita životne sredine.

Amil Ćorović, Tesla
foto: Aleksandra Čolić, Marko Nikolić

Poznati influenser Amil Ćorović već neko vreme vozi Teslu 3, pa smo odlučili da sa njim razgovaramo o tome kakvo iskustvo je stekao tokom vožnje, kao i koje mane Tesla poseduje.

Amil Ćorović, Tesla
foto: Aleksandra Čolić, Marko Nikolić

Budući da je u Srbiji nemoguće kupiti automobil ovog proizvođača u salonu, građani naše zemlje su prinuđeni da ga naruče. Amil navodi da je on njegov automobil kupio u Švajcarskoj.

- Poručili smo auto online, platili 100 evra i dobili ga na korišćenje nedelju dana. Ako ti se svidi sačuvaš ga, a ako ne izgubio si novac. Vozim ga od septembra prošle godine u Švajcarskoj, a u Srbiju sam došao u februaru. Vozio sam audija pre toga, a ovo mi je najbolji auto i ne bih ga nikada menjao. Bilo bi mi teško da se vratim na staro.

Amil Ćorović, Tesla
foto: Aleksandra Čolić, Marko Nikolić

Teslina baterija se na brzom šunjaču puni za 30 minuta, a onda je moguće voziti ga 450 kilometara. Međutim, plaćanje struje za njegovo punjenje razlikuje se od države do države.

- U Beogradu se ne plaća struja, a u Evropi je 20 evra za jedno punjenje, osim u Mađarskoj, gde je isto besplatno. Radio sam test, šta se dešava kada se isprazni Tesla do nule. Vrteli smo se u krug i čekali da se auto isprazni. Kada se ispraznio shvatio sam da smo stali na pogrešku stranu, pa smo morali da se snađemo i napunimo ga. Jedino što plaćam za ovaj auto je osiguranje i registracija, koja bi ovde koštala oko 25 000 dinara, a isti je princip kao i za druga vozila.

Amil Ćorović, Tesla
foto: Aleksandra Čolić, Marko Nikolić

Recenzije koje imamo prilike da vidimo na Internetu uglavnom su pozitivne, a ljudi često nabrajaju šta to sve Tesla poseduje. Ipak, jedna prednost ga sigurno može izdvojiti iz mase automobila.

- Ja mislim da je glavno to što se ne zagađuje vazduh, a drugo je bezbednost. Testovi koje su radili za bezbednost su neverovatni, jer je jako teško da se prevrne. Ne može lako da proklizava i ne troši gorivo - objašnjava Amil.

Nijedan uređaj nije savršen, tako da uvek postoji mala šansa da dođe do nekog kvara. Zbog toga vlasnici ovog električnog automobila treba da znaju šta da rade u tom slučaju.

- Nisam do sada imao nikakav kvar. Ako se pokvari mogu da idem u bilo koji servis u Evropi. U Srbiji nema ulja, velikog i malog servisa. Nemam troškova oko njega, jedino ako mi se klima pokvari. Imam 4 godine garanciju, plus osam godina na bateriju, a baterija je ceo auto.

Amil Ćorović, Tesla
foto: Aleksandra Čolić, Marko Nikolić

Amil je jedan od retkih vozača Tesle u Srbiji, ali takođe često ima priliku da ga vozi u Švajcarskoj. Zanimalo nas je koja je razlika u uslovima vožnje između ove dve države.

- U Švajcarskoj je put ravan, ne čuje se ništa. Može lako da se desi da ću ja biti prvi koji će imati problema sa amortizerima, zbog lošeg puta. Videćemo, svakako imam 4 godine garanciju na sve to - dodaje Amil.

Jutjuber je nastavio sa poređenjem Srbije i Švajcarske, ali ovog puta uporedio je vozače.

- U Švajcarskoj se svađamo koga će ko da pusti. Svi hoće svakome da učine, na zelenom stojim i niko neće da mi svira. Niko se ne stresira, ovde i pre nego što se uključi zeleno ti sviraju. Navikao sam i ovde i tamo. Tamo se poštuje zakon, nema preticanja. Kružni tok je najbolja stvar na svetu, ja ga volim, ali ovde ljudi ne znaju da ga koriste. Takođe, auto škole pogrešno uče ljude, jer ne treba da padne neko vožnju ako mu se ugasi auto. Ti nikome nisi pretnja ako ti se ugasi auto, ništa nije loše. U Švajcarskoj može 50 puta da ti se ugasi auto, bitno je da voziš sigurno.

Amil Ćorović, Tesla
foto: Aleksandra Čolić, Marko Nikolić

Česta pojava kod vozača Tesli jeste da su previše opušteni tokom vožnje, a nekoliko puta su snimljeni kako spavaju na auto-putu. Amil naglašava da se to nikako ne radi i da treba biti oprezan tokom vožnje.

- Ja se ne plašim, isprobao sam dosta auto. Ne preporučujem nikako da se spava za volanom. Možda kada bi svi imali Tesle, ali znajući da nemaju svi autopilot i senzore nemoguće je predvideti ponašanje drugih ljudi. Ja verujem tehnologiji, ali sve je to nepredvidivo.

Amil Ćorović, Tesla
foto: Aleksandra Čolić, Marko Nikolić

Amil nam je naveo i situaciju gde je Tesla bolje odreagovao nego što bi on. Na neobičan način auto mu je spasio život i tako je stekao poverenje u njega.

- Desilo mi se da sam uključio autopilot i kamion je krenuo da me udari, a auto je samo prešao u drugu traku. Ja nisam mogao da verujem. Jednom me iznenadio jer je zakočio kada je neka kesa naletela, ali nije naglo. Kada neko ispred mene zakoči i on automatski se zaustavi.

Kada je u pitanju dodatna oprema Tesli skoro ništa ne manjka, a sve je dizajnirano tako da vozaču bude ugodno tokom vožnje i da mu ništa ne nedostaje.

- Na kameri se sve vidi, čunjevi, mačke i bicikli. Mogu da idem na Internet, da igram igrice, naravno ne mogu sve. Ima mod ako hoću da spavam u autu, ma ima toliko stvari, a najbolje od svega je brzina. Samo mu malo dam gas i on krene odjednom velikom brzinom. Start je neverovatan - oduševljeno dodaje Amil.

Amil Ćorović, Tesla
foto: Aleksandra Čolić, Marko Nikolić

Tesla u Srbiji ne može da prođe neopaženo, a vlasnik je naišao i na nekoliko zanimljivih reakcija.

- Policajac me zaustavio samo da vidi Teslu i ja sam se oduševio. Ljudi primećuju, ne prođe nijedan dan da mi deca ne mašu i dođu da me slikaju, pa me zaustavljaju. Tesla je pojava i gde god odem kao da sam došao sa autom od 300.000 evra, a nije toliko skupo kao što ljudi misle. Svi znaju Teslu zbog Nikole Tesle i zbog snage koja se može videti na tim recenzijama koje su pravili o njemu.

Amil kaže i da nijedan drugi automobil ne može da se poredi u startu sa njim. Pored trenutne verzije želja mu je da jednog dana poseduje čuveni Tesla Cybertruck, koji je kako navodi otporan na metke. Ipak, šta jednom mladom momku može da bude važnije od devojaka? Pitali smo ga da li je predrasuda da lepši pol "pada" na skupe automobile?

- Devojke "padaju" na Teslu više nego na Mercedes ili BMW. One pored svega ostalog gledaju Teslu. Ferari će da vozi neki opasan lik a kad vide teslu one misle ovo je neki programer, pametan, on je sigurica. Svi vole, čak i muškarci, a meni je mnogo drago.

Amil Ćorović, Tesla
foto: Aleksandra Čolić, Marko Nikolić

Ako još uvek sebi postavljate pitanje da li da kupite Teslu ili ne, Amil ima jednostavan i ohrabrujuć odgovor za vas: Kupi ga odmah, šta razmišljaš!

(Espreso)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.