Neće da prihvate REKLAMACIJE obuće koju niste sami oštetili? EVO šta tačno treba da uradite
Reklamacije, Foto: Profimedia

REKLAMACIJE

Neće da prihvate REKLAMACIJE obuće koju niste sami oštetili? EVO šta tačno treba da uradite

Iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije navode da obrazloženje prodavca nikako ne može biti adekvatan razlog odbijanja reklamacije

Objavljeno:

Mladić (24) iz Smedereva imao je neočekivani problem, nakon što je njegova reklamacija za obuću, koju nije sam pocepao, odbijena. Naime, on je kupio patike u prodavnici sportske opreme ,,Đak”, a kako objašnjava, oštetile su se zbog fabričke greške. Za 6 meseci se više puta obraćao ovoj prodavnici, ali svaki put je dobijao negativan odgovor.

On smatra da, ako je oštećenje nastalo usled nepravilnog hoda, onda bi odbijanje reklamacije bilo opravdano jedino ako se uz par obuće dobije, kako kaže, uputstvo za korišćenje.

Nikica Jovanović iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije navodi da je problem sa obućom kod potrošača čest i da, nažalost, reklamacije ovog tipa budu uglavnom odbijene.

– Čest je problem sa obućom i zato se nalazimo u bezizlaznoj situaciji kada kupujemo obuću i posle kratkog vremena dođe do nekog problema, do reklamacije zbog oštećenja obuće i vi budete odbijeni. To je najčešće situacija sa sportskom obućom, i tu možemo da zabeležimo veliki broj prigovora potrošača koji se nama nezadovoljni obrate i koji ne mogu sa trgovcem da reše problem – ističe Jovanovićeva.

Ona savetuje svim potrošačima da se obrate Organizaciji zaštite potrošača kako bi im pomogla u rešavanju problema.

– Mi pokušavamo posredovanjem između trgovca i njega kao potrošača da rešimo problem, a vidimo da se ovde trgovac izjasnio jednim stručnim mišljenjem, pa bi onda mogla da bude opcija za potrošača da se obrati i da potraže nalaz nekog stručnog na osnovu koga bi mi pravno rešili problem – uverava Nikica Jovanović.

NEMA ADEKVATNOG OBRAZLOŽENJA

Iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije navode da obrazloženje prodavca nikako ne može biti adekvatan razlog odbijanja reklamacije.

– Mi onda uz obuću treba da dobijemo i uputstvo za upotrebu. To nije realno obrazloženje, ali nažalost, nije retko u praksi. Možemo da konstatujemo da nije mali broj ovakvih reklamacija i da se neretko epilog priče o obući završi na sudu – kaže Jovanovićeva.

Do zaključenja ovog broja predstavnici prodavnice sportske opreme „Đak” nisu nam odgovorili zbog čega nije urađena reklamacija patika studenta A. M. iz Smedereva.

(Espreso/Objektiv)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.