SRBIN JE UPLATIO 1.000 EVRA ZA LUKSUZAN HOTEL U GRČKOJ, A ZATEKAO JE BUĐ I DASKE! Tvrdi da je PREVAREN, ali iz agencije kažu DRUGAČIJE!  (FOTO)
Foto: PRINTSCREEN FACEBOOK / BRANKA KRSMANOVIC‎, Privatna arhiva

ne nasedajte

SRBIN JE UPLATIO 1.000 EVRA ZA LUKSUZAN HOTEL U GRČKOJ, A ZATEKAO JE BUĐ I DASKE! Tvrdi da je PREVAREN, ali iz agencije kažu DRUGAČIJE! (FOTO)

Pristali su da pređu 1.200 kilometara sa dvoje dece od dve i tri godine, ali da onda uživaju kako dolikuje posle cele godine rada i stresa. Umesto toga, zatekli su daske, buđ i razvaljeni krevet

Objavljeno:
Jelena Jovanović

Nakon negativnih iskustava naših ljudi na letovanju u Grčkoj, ali i strašnog nevremena koje je zadesilo turiste u ovoj državi, izgleda da za neke nevoljama nema kraja.

Jedan od njih je i Miloš Bajić koji je sa porodicom planirao letovanje u regiji Atika u Grčkoj. On je preko agencije Mouzenidis travel uplatio "last minut" smeštaj, u hotelu Bomo Calamos hotel. Sve to ga je koštalo 1.000 evra jer je želeo suprugi i deci od dve i tri godine da priušti letovanje, koje su, kako kaže, itekako zaslužili.

Porodica Bajić
Porodica Bajić foto: Privatna arhiva

Kada je birao hotel u kojem će da odsedne, bio je oduševljen jer se na fotografijama mogao videti luksuzan smeštaj koji je imao sve što im je trebalo.

Ipak, kada je stigao u hotel, "nije znao šta ga je snašlo".

foto: Printscreen

Iz agencije su mi prikazali slike sajta, rekli su da ću dobiti porodičnu sobu kao što je bilo prikazano na fotografijama i bio sam vrlo zadovoljan, nisam ni slutio da bi mogao da budem žrtva prevare, kaže Bajić za Espreso.

Miloš Bajić sa sinom
Miloš Bajić sa sinom foto: Privatna arhiva

On je dodao da su prikazane fotografije bile fantastične i da su upravo zato izdvojili veću sumu novca očekivajući "raj".

Pristali su da pređu 1.200 kilometara sa dvoje dece od dve i tri godine, ali da onda uživaju kako dolikuje posle cele godine rada i stresa.

Porodica Bajić
Porodica Bajić foto: Privatna arhiva

Pristali smo na dugačak put, kako bi malo uživali, a onda nas je dočekalo ovo sa slika. Jako smo se razočarali i odmah smo zvali agenciju da vidimo o čemu se radi. Prvo su nam rekli kako će poslati nekoga da reši situaciju, a onda smo čekali, ali se niko nije pojavio, priča razočarani Miloš.

Kada je stigao u luksuzan hotel zatekao je ruinu, drvene daske i buđ.

Bomo Calamos hotel
Bomo Calamos hotel foto: Printscreen Facebook / Branka Krsmanovic‎
Bomo Calamos hotel
Bomo Calamos hotel foto: Printscreen Facebook / Branka Krsmanovic‎
Bomo Calamos hotel
Bomo Calamos hotel foto: Printscreen Facebook / Branka Krsmanovic‎
Bomo Calamos hotel
Bomo Calamos hotel foto: Printscreen Facebook / Branka Krsmanovic‎
Bomo Calamos hotel
Bomo Calamos hotel foto: Printscreen Facebook / Branka Krsmanovic‎

Da stvar bude još gora, dobili su poziv iz agencije, gde im je kako Miloš Bajić kaže, rečeno da slobodno mogu da odu i traže drugi smeštaj ukoliko nisu zadovoljni.

U hotelu su mi rekli da ne žele da vrate novac, već da mogu da doplatim još 290 evra i da dobijem sobu sa slike, objašnjava on.

Porodica Bajić je trenutno premeštena u drugu sobu koja ima jedan krevet na kome se može spavati. Kako naglašavaju, i ta soba je u očajnom stanju, ali je za nijansu bolja od prethodne. Ipak, veliko razočarenje ostaje jer im je obećana porodična soba sa četiri kreveta za šta su izdvojili i veću svotu novca.

Iz turističe agencije "Mouzenidis" kažu za Espreso kako je porodica Bajić rezervisala svoje letovanje preko posrednicke agencije iz Novog Sada "PR Globus Turs Plus" smeštaj u hotelu Bomo Calamos Beach 3*, Agi Apostoli, (oblast Atika), ali da on nije ispunio njihova subjektivna očekivanja.

Rezervacija je izvršena za porodičnu sobu sa krevetima na sprat i pogledom na more. Pri dolasku u hotel gosti su dobili sobu po vaučeru koja na žalost nije ispunila njihova subjektivna očekivanja, odnosno obećane tvrdnje navedene posrednicke agencije. Nasa kuća je radila sve što je u našoj moći da izađe u susret klijentima i obezbedi druge smeštajne jedinice koje bi ispunile njihova očekivanja. Klijent je odbio da sarađuje uprkos našim pokušajima da ga premestimo u druge smeštajne jedinice, kažu iz ove agencije.

Oni su dodali da je klijent odbio premeštaj navodeći da mu nije rečeno u posredničkoj agenciji da će dobiti krevete na sprat, već drugi tip sobe u kojoj nisu kreveti na sprat. Takođe su naveli da je stranka sve vreme odbijala saradnju svojim nedoličnim ponašanjem (vikanjem na osoblje hotela, otimanje telefona predstavniku, kao i slanje uvredljivih mejlova njihovoj kući)...

Pogledajte bonus video:


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.