Presretači MUP-a svaki dan ulove nekog ko gazi 200 na sat, a evo KO JE REKORDER I S KOJOM BRZINOM!
Foto: Profimedia, Dado Đilas

efikasni na putevima

Presretači MUP-a svaki dan ulove nekog ko gazi 200 na sat, a evo KO JE REKORDER I S KOJOM BRZINOM!

Uz pomoć savremenih uređaja, kamere i pratećeg tablet računara, nijedan prekršaj ne ostaje nezabeležen i oprošten

Objavljeno:

Reporteri "Novosti" bili su sa ekipom MUP-a koja loviprekoračenja brzine. "Rekord" drži turski državljanin koji je od Subotice ka Novom Sadu išao 251 km na sat.

"Novosti" pišu da presretači "hvataju" nesavesne vozače i danju i noću, kako po gradskim ulicama, tako i po auto-putu, a gotovo da ne prođe dan a da neko ne "nagazi" preko 200 kilometara na čas.

Uz pomoć savremenih uređaja, kamere i pratećeg tablet računara, nijedan prekršaj ne ostaje nezabeležen i oprošten, u šta se ekipa "NovosrI" uverila tokom patrole sa ekipom presretača. "Zbog turističke sezone, i pojačanog saobraćaja, svakodnevno su angažovana sva vozila, a deonica koju pokriva saobraćajna policija Beograda, od Šimanovaca do Velike Plane, pokrivena je presretačima 24 časa. Gustina saobraćaja kroz Srbiju najveća je upravo na ovom delu", priča za "Novosti" Ivica Stanković, šef presretača.

foto: Fonet

Pojavljuju se, kaže, tamo gde ih vozači najmanje očekuju. "To je neophodno, jer otkako je počelo leto i godišnji odmori nema dana a da na auto-putu ne "uhvatimo" bahate vozače, i to one koji nagaze papučicu gasa na 200 kilometara na čas. Ovog leta najbrži je bio jedan Turčin, koji je 17. jula u automobilu BMV na deonici auto-puta Subotica - Novi Sad divljao u vozilu nemačkih registracija vozeći brzinom od 251 km na čas. Tu je ograničenje 120, a da stvar bude još bizarnija, takvo bahaćenje zabeleženo je oko 10 časova ujutro i u automobilu je bilo i njegovo maloletno dete", kaže Stanković. Priča o nesavesnim strancima za volanom je prekinuta na trenutak, jer je uređaj "ramer 10 c" registrovao "škodu" na brzini od 144 na čas. Vozač je zaustavlje i dobio je kaznu, navode dalje "Novosti". Od početka godine zabeleženo je 18.718 prekršaja. Kako kaže sagovornik tog lista, kamera je odlična, moćna i prilagodljiva kako za dnevnu svetlost, tako i za noć. U odnosu na radare koji su se ranije koristili, ovaj može da meri vozila u oba smera, bez obzira na to gde se presretač nalazi. Takođe, može da meri brzinu kretanja vozila bočno, čak i do 15 metara, pa bi, kada bismo imali auto-put sa četiri trake, on mogao da izmeri brzinu u svakoj traci.

foto: Printscreen, B92

"Bezbednost nam je na prvom mestu, to je pravilo koje važi za sve presretače. Ne ide se po svaku cenu da zaustavimo nekog, da ugrozimo živote, ni naše, ni njihove, niti bilo kog drugog učesnika u saobraćaju. Na Ibarskoj magistrali skoro je nemoguće zaustavljati vozila, pa se onda parkiramo pored puta i snimamo prekršaje. A ukoliko nam neko "pobegne" sa auto-puta zbog gužve ili velikog broja isključenja, dobiće kaznu na kućnu adresu", kaže Stanković. Presretačima u automobilima svakodnevno pomažu i kolege na motociklima, koji nemaju spoljna obeležja policije i važe za najefikasnija sredstva u kontroli saobraćaja, jer im prekršioci teško mogu pobeći, kao što ih teško mogu primetiti. "Motociklisti presretači rade u paru, što zbog bezbednosti, što zbog efikasnije kontrole i bolje pokrivenosti deonica puta. Angažuju se tokom letnjih meseci i onda kad im to vremenski uslovi dozvoljavaju, a nikako za vreme snega ili niskih temperatura. Oni su od maja do prve polovine avgusta otkrili više od 1.000 saobraćajnih prekršaja", završava priču sagovornik "Novosti". Presretačim nam otkrivaju da on i njegove kolege svako jutro imaju proveru psihofizičkih sposobnosti, i ukoliko se neko ne oseća dobro, on tog dana neće raditi, već se menja sa kolegom.

(Espreso.co.rs/Večernje novosti)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.