turistička prevara
PLATILI LETOVANJE 2.000 EVRA DA GLADUJU NA NJIVAMA?! Dejan i Milena TVRDE da su preživeli PAKAO na odmoru (VIDEO)
Jedan od putnika, kaže da, iako je na sajtu agencije navedeno da je hotel u kojem borave sa četiri zvezdice, oni na hotelu ni u celom resortu nisu uspeli da vide niti jednu
Dejan Jakšić iz Novog Sada svoje letovanje 2022. sigurno neće zaboraviti Naime, nakon više od 17 sati vožnje i tri pogrešna skretanja, put ih je, kako kaže, usmerio sa magistralnog puta u žitno polje. Sam kompleks hotela je, navodi Dejan, lep. Problem je lokacija.
- Uzeli ste nam 130.000 dinara za hotel koji se nalazi u žitnom polju. Oko hotela nema apsolutno ništa“, požalio se Dejan turističkoj agenciji "Barcino Tours", a u javnost podelio da su do najbliže plaže išli peške po prašini kroz njive, duže nego što je agencija navela da je potrebno.
- U ponudi "Barcino Tours" agencije stoji da je hotel udaljen 1.500 metara od grada. Merili smo više puta peške i kolima, kroz njive, zemljanim putevima ima 2.500 metara, a magistralom 3.100 metara - kaže Dejan za portal Luftika.
Jedan od putnika Bojan Stanin, kaže za pomenuti portal da, iako je na sajtu agencije navedeno da je hotel u kojem borave sa četiri zvezdice, oni na hotelu ni u celom resortu nisu uspeli da vide niti jednu.
– Na sajtu Barcina navedeno je da je hotel na odličnom mestu za šetnju do grada, kao i da za prevoz do plaže imamo šatl autobus. Sačekao nas je kombi sa osam sedišta koji pritom nije bio registrovan – prepičava Bojan.
Niti je, kako dodaju nezadovoljni putnici, išao po dogovorenom rasporedu.
– Taj hotel se reklamira kao odličan za boravak sa malom decom – kaže Bojan.
Da za to nije adekvatan zaključila je već prvog dana letovanja i putnica Milena Danojlić.
– Imali smo i dečja kolica, a stići do toliko udaljene plaže tako lošim putem bilo je izuzetno teško. Zamolili smo vodiča da nam nađu neki drugi smeštaj bliže plaži, slali mejlove agenciji, zamolili čak i svoju porodicu iz Srbije da ih s tim u vezi kontaktira.
Izlaska u susret, kaže vidno razočarana, nije bilo. "Tu ste, gde ste“ bio je, parafrazira, odgovor predstavnika agencije, zbog čega su odlučili da nađu novi zamenski smeštaj u svom aranžmanu i o novom trošku. Nakon tako dugih šetnji do plaže, reklo bi se, čovek lako ogladni, pa je dobro imati all inclusive ponudu u okviru hotela. Ni sa te strane, štaviše, sagovornici nisu imali reči hvale.
- Hrana je bila kao u kasarni. Neraznovrsna, bezukusna i nije je bilo dovoljno. Na kraju smo kupovali hranu - kaže Dejan.
- Makarone i špagete sa kečapom koje se vrte u krug su ishrana koja je u potpunosti neadekvatna za decu - razočarano priča Milena.
Neadekvatnim se, dodaju sagovornici, pokazalo i održavanje higijene smeštaja i hotelskog bazena, u kojem je, usput, mogao da se osveži ko god je hteo, jer gosti nisu imali nikakvu identifikaciju.
- Ne verujem da bih išta dobila žaljenjem. Na sajtu agencije ne možete ostaviti negativnu recenziju, a od odgovornosti se ograđuju rečenicom da hotel ima pravo izmene "all inclusive" koncepta bez prethodne najave za koje organizator putovanja ne snosi odgovornost - kaže Milena.
U pravdu, sa druge strane, veruje Dejan Jakšić koji je svoje ne tako lepo iskustvo preneo uz šalu na svoj račun.
- To je bio naš medeni mesec . kaže uz smeh i dodaje: - Rekao sam ženi, nemoj, molim te, nikad više za ručak da spremaš makarone.
Sagovornik, međutim, kaže i da se oseća obmanuto i poniženo. Svoje nezadovoljstvo je iskazao i gorepomenutoj agenciji, a od njih je dobio odgovor da je „Barcino ispunio sve svoje ugovorene usluge“.
Odgovor agencije
Sličan je odgovor agencija "Barcino Tours" prosledila i redakciji pomenutog portala. Oni navode da je hotel "Tropical“ sa njihove strane predstavljen fotografijama sa sajta hotela, a da je na Barcinovom sajtu uz GPS koordinate i Google mape moguće videti i satelitski snimak i na osnovu njega zaključiti kakva je okolina hotela. Kada je reč o restoranskoj ponudi, veruju da su "različiti ukusi“ ono što je moglo da stvori nezadovoljstvo kod druge strane i objašnjavaju da agencija ne može da utiče na vrstu hrane kao ni na način na koji se služe obroci.
Za okolinu, održavanje smeštaja i druge sadržaje odgovorna je, navode između ostalog, politika samog hotela, a s obzirom na to da se novac za smeštaj uplaćuje hotelu, agencija nije u mogućnosti da vrati novac i u tom slučaju je, kako kažu, teško izaći putnicima u susret.
Ipak, Dejan Jakšić namerava da pravdu potraži na višim instancama. Cilj mu je, kaže, povraćaj makar dela ne tako male sume koju su opredelili za svoje prvo bračno putovanje, ali i želja da njegovo iskustvo pomogne nekom sledećem putniku koji se za istu destinaciju odluči.
(Espreso / Blic)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!