katastrofa
BEOGRAĐANKA SE ŠOKIRALA NAKON PORUDŽBINE ONLAJN: Nije znala šta ju je snašlo, NAVKLI SU JE SAMO TAKO (FOTO)
esto se dešava da kupac poruči jednu stvar preko takvih profila, a da u paketu dobije nešto deseto i bude prevaren
Broj potrošača koji se svakodnevno javlja udruženjima za zaštitu potrošača u vezi sa onlajn kupovinom i porudžbinom garderobe preko profila na društvenim mrežama, svakodnevno raste.
Da je sve veći broj prevarenih kupaca, a i sve veća crna-lista onlajn trgovaca pokazuje još jedan u nizu primera prevarenih potrošača. Često se dešava da kupac poruči jednu stvar preko takvih profila, a da u paketu dobije nešto deseto i bude prevaren.
Beograđanka J. Đ. (25) poručila je preko jednog Instagram profila dve tunike, ali se šokirala kada joj je paket stigao jer je umesto tunike dobila jednu pocepanu majicu i drugu drugu običnu majicu sa kratkim rukavom.
- Uredno sam platila poštarinu i otvaram paket, a unutra obične jednobojne majce, jedna rašivena na rubovima. Čim sam to videla htela sam da pozovem broj telefona koji je bio ne paketu - kaže za Kurir ona i dodaje:
- Broj nije u funkciji. Onda pošaljem poruku tom profilu i doživljavam još veći šok. Odgovorili su mi da to nije rašiveno, već da je tako urađeno u tom fazonu i da su svima poslali takve.
Ona navodi i da je bila izrevoltirana time poslala i fotografije onoga šta je poručila i ovo šta je dobila.
- Kada su videli pocepanu majicu napisali su mi da je ovo već druga stvar. Poslaće mi drugu žutu tuniku kakvu sam i poručila, a da ovu zadržim i da ušijem da ne moram da vraćam. Kažu i da se greške dese jer su puni paketa. Ne znam samo da li tako i drugima šalju pocepanu garderobu. Iako su obećali da će mi poslati paket, ništa mi nije stiglo.
(Espreso)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!