KO TAČNO ZATVARA VRATA AUTOBUSA KADA VOZAČ IZAĐE NAPOLJE? Kladimo se da ne znate odgovor
Foto: Emillija Jovanović

ZANIMLJIVO

KO TAČNO ZATVARA VRATA AUTOBUSA KADA VOZAČ IZAĐE NAPOLJE? Kladimo se da ne znate odgovor

Netačne teorije u vezi sa ovim interesantnim pitanjem slede u nastavku, ali i ona koja je jedina ispravna

Objavljeno:

Verovatno ste videli izvestan broj autobusa, novijih modela, koji pored svakih vrata za putnike imaju okrugle, crvene prekidače. Oni služe da se vrata, u slučaju nezgode, otvore sa spoljne strane. Ipak, i ovih autobusa ima relativno malo u voznom parku GSP-a.

Drugi modeli, poput Ikarbusovih, imaju "tajnu" pregradu, zapravo minijaturna vrata koja se zaključavaju. Nalaze se oko jedan metar iza prednjih vrata za putnike i imaju bravu koju vozač može da otključa i upravlja vratima sa spoljne strane.

Da nije ove mogućnosti, vozač bi morao da bude prilično vešt gimnastičar kako bi uspeo da pritisne dugme sa unutrašnje strane i onda "izleti" napolje pre nego što se vrata zatvore. Srećom pa nije tako.

Autobus
foto: Printscreen/RTS

Druge, netačne teorije u vezi sa ovim interesantnim pitanjem slede u nastavku:

Vrata ostaju otvorena

Vozač izađe kroz šiber na krovu

Daljinski upravljač

Tajna pregrada u podu vozačeve kabine

(Espreso/Srbijadanas)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.