KRALJEVSKA PORODICA
"AKO JE DO TOGA DOŠLO, ONDA STVARNO NEMAJU LOVE": Novi biznis Megan Markl ostavio sve u ŠOKU, ostaćete BEZ TEKSTA
Megan je u martu objavila kako je pokrenula novi brend kada je kreirala Instagram stranicu posvećenu projektu
Prijateljice vojvotkinje od Saseksa šokirale su društvene mreže objavivši fotografije marmelada u tegli. Reč je o novom brendu Megan Markl (42), a zove se "American Riviera Orchard".
Prvi proizvod koji su napravili jesu teglice sveže marmelade. Modna dizajnerka Trejsi Robins, supruga Brajana Robinsa, predsednika i izvršnog direktora Paramount Picturesa i Nickelodeona, objavila je na Instagramu korpu punu limuna i jedan džem i zahvalila prijateljici Megan što joj je poslala poklon.
"Hvala na preukusnoj korpi. Apsolutno volim ovaj džem i nisam sigurna da ću ga deliti s nekim. Hvala ti, M", napisala je Trejsi. Ako je suditi prema brojevima na teglici, napravljeno ih je samo 50.
Na društvenim mrežama objavljivane su i slike hleba na koje je namazana Meganina marmelada, koju su dobili retki. I dok jedni podržavaju Harijevu suprugu i smatraju da je vrlo preduzetna, drugi kažu kako ne mogu da veruju na šta je spala.
"Ako je do toga došlo pa da to mora da radi, onda stvarno nemaju love", komentarisali su.
Megan je u martu objavila kako je pokrenula novi brend kada je kreirala Instagram stranicu posvećenu projektu.
"Radi na tome već više od godinu dana i radi se o svim stvarima koje su drage njenom srcu - sve stvari oko kojih je vrlo strastvena", rekao je izvor za Page Six.
Bonus video:
(Espreso/Story.hr/PageSix/Prenela T.Š.)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!