BIVŠA RADNICA HOTELA OTKRILA ODVRATNE STVARI: Toliko je gadno da će vas MOMENTALNO NATERATI DA SE ZAMISLITE!
Džanesa Ričard, Foto: Printscreen/TikTok/janessarichard

fuj

BIVŠA RADNICA HOTELA OTKRILA ODVRATNE STVARI: Toliko je gadno da će vas MOMENTALNO NATERATI DA SE ZAMISLITE!

Pre nego što je zatrudnela, sada 26-godišnja mama, je nekoliko godina radila u hotelu i od tada je postala viralna sa svojim TikTok video snimcima „Ispovesti bivše hotelske radnice“

Objavljeno:

Bivša hotelska radnica je na svom TikTok profilu otkrila neke od najgadnijih tajni svog zanata - i više vam boravak u fensi hotelskim sobama neće delovati kao toliki ugođaj.

Džanesa Ričard, iz Kanade, spremno je otvorila Pandorinu kutiju hotela u kojem je radila i saznali smo svašta.

Pre nego što je zatrudnela je nekoliko godina radila u hotelu i od tada je postala viralna sa svojim TikTok video snimcima „Ispovesti bivše hotelske radnice“.

„Želim samo da napomenem da je ovo zasnovano na mom ličnom iskustvu i hotelu u kojem sam radila. Nisu svi hoteli ovakvi!“, insistirala je u prvom videu.

Broj jedan, prema njenim rečima, je: „Nikad, i ponavljam, nikada ne hodajte bosi po tepisima!“

Iako se usisavaju između odsedanja svakog gosta, Džanesa je otkrila da ih osoblje hotela retko pere i dubinski čisti.

Hotel
foto: Printscreen/Trip Advisor

„A kad kažem retko, mislim možda jednom godišnje… Zato uvek nosite čarape ili papuče.“

Džanesin drugi savet je za one koji žele svoj topli doručak – koji su platili – ali koji su zakazali prerano ujutru.

„Uvek možete zamoliti osoblje da vam napravi „to-go“ torbu sa nekoliko namirnica u njoj!“

Ako razmišljate da rezervišete hotel u narednim danima, Džanesa insistira da to uradite direktno preko hotela.

„Ako rezervišete preko treće strane – kao što je Ekpedia – vaša soba i tip sobe nisu zagarantovani“, objasnila je ona.

Sledeće tajne su, nažalost, opet u vezi sa higijenom.

Hotel
foto: Promo

U skoro svakoj hotelskoj sobi dobijate nekoliko čaša za piće. „Ne bih preporučila da pijete iz tih čaša. Često se ne menjaju između gostiju, sve dok „izgledaju“ čisto“, otkrila je. Ako je vidljivo da su korišćene, biće očišćene i zamenjene čistim, „ali ako izgledaju kao da ih nisu dirali ili da nisu iz njih pili, ostaviće to za sledećeg gosta.“

A pre nego što zatražite set čistih čaša, pregledajte i jorgan – da li je čist? Ispostavilo se da ni jorgani nisu tako čisti kao što biste očekivali.

„Većina hotela, ne peru svoje jastuke i jorgane“, istakla je. „Oni ih peru možda jednom godišnje što je stvarno je***o odvratno!“

Ovo nas dovodi do još jednog detalja – politike koja se zove „100% garancija zadovoljstva“.

„Ako nađete jednu sitnicu kojom niste zadovoljni i saopštite je upravniku, možda će vam čak i platiti sobu u vidu odštete!“

Hotel, Recepcija
foto: Profimedia

Ostali korsnici TikToka su se složili sa Džanesom i dodali:

„Ne, ovako je u svakom hotelu“, dodao je jedan bivši zaposleni.

„Nedovoljno zaposlenih koji su nedovoljno plaćeni – ovo je rezultat“, usaglasio se još jedan korisnik.

„Dakle, morate malo da zbrzate kako biste uspeli da završite sve u svojoj smeni“, istakla je treća korisnica TikToka.

Činilo se da je jedan korisnik primetio problem prljavog tepiha: „Ljudi me ismevaju jer nosim hotelske papuče – a sada su moje sumnje potvrđene, hvala!“

„Novostečeni strah od hotela posle svih ovih priznanja“, prokomentarisao je još neko – i ne možemo se više složiti.

(Espreso)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.