EVA RAS BESNA KAO RIS, OGLASILA SE ZBOG DVA ŠAMARA: Ove REČI će uzdrmati tlo u Srbiji
Eva Ras, Foto: Espreso.co.rs

FILM

Sada se nakon prvih kritika filma obratila otvorenim pismom na svom Fejsbuku koje vam prenosimo u celosti.

U toku je 51. međunarodni filmski festival FEST, koji se održava u periodu između 24. februara i 5. marta. Kako se festival približava kraju logično je da se sve više javljaju sukobi.

U ponedeljak je na ovom festivalu održana premijera filma “Ovuda će proći put” autorke Nine Ognjanović, a o njemu se i dalje priča.

Radnja u njemu smeštena je u odsečeno, zaboravljeno selo blizu kog će uskoro biti izgrađen autoput. U selo, osim autoputa, stiže i stranac. Meštani, puni nepoverenja i straha prema promeni koju put donosi, sumnjaju da i stranac ima neke veze sa tim i da skriva svoje prave namere. Nekoliko nesporazuma i laži je dovoljno da netrpeljivost meštana prema strancu preraste u otvoreni sukob, a Jana, devojka iz sela koja se zaljubila u stranca, shvata da je ona jedina koja može da ga spasi od opasnosti koja se nad njim nadvila. Uloge u filmu tumače Jana Bjelica, Zlatan Vidović, Vladimir Maksimović, Ninoslav Ćulum, Svetozar Cvetković, Branislava Stefanović, Igor Filipović, Pavle Čemerikić, Marta Bogosavljević i Demijan Kostić.

Eva Ras

Glumica Eva Ras je povodom svoje uloge u filmu rekla:

"Nina je snimala film na Staroj planini u mestu zvanom Topli Do. Zbog izbora lokacije mi je bilo veoma naporno, ali sam dokazala sebi da mogu i sa ovim izazovom da se izborim. Nije često da u ovim godinama dobijete tako zahtevu ulogu ali sam sve uradila kako sam mogla i kako treba".

"Mislila sam da me više ništa ne može uzdrmati, ali od dva šamara što su mi lupili na FEST23 još se teturam, čelnici su ponovo imali potrebu da na meni vežbaju strogoću i da babu, od 82 godine i 59 dana, žestoko vređaju kao da nije mnogim odličjima odlikovana glumica naše kinematografije i učesnica ulogom u takmičarskom filmu "Ovuda će proći put", koji je već nagrađen na stranom festivalu. Uspeli su da mi poremete ravnotežu što ne znači da ne pratim i dalje šta se zbiva i da nisam videla recenziju tobožnjeg filmskog kritičara gospodina Miloša Dašića koji je u kritiku upleo dnevno politička dešavanja, koja teško da mogu imati vezu sa filmom mlade rediteljke Nine Ognjanović.

Gospodina Miloša Dašića je remekdelo navelo da misli o budalastom Ću-F-ti i njemu sličnim kreaturama ogavne opozicije koji ne umeju ni da se civilizovano ponašaju a kamoli da štite ekologiju. Budite sigurni, gospodine Miloše Dašiću da je na Staroj planini gde smo snimali film, i korov čudesno lepa biljka, bujna sa najzelenijim listovima, dva metra visoka, da je zemlja crvena kao rane trešnje jer im je svejedno što je litijum pod zemljom, verujem da ne bi marili ni da ga izvade na svetost dana", napisala je glumica.

(Espreso/Kurir)