Foto: Hollyvanvlden/Instagram

Likovi su šokantni

"BLJAK, KAKO MOŽE DA GA LJUBI? SAV JE SMEŽURAN!" Prsata plavuša sa DEDOM SNIMA HOT KLIPOVE - ISTINA O NJIMA ŠOKIRA

Njihove zajedničke fotografije i snimci na Instagramu postali su viralni

Objavljeno: 17.08.2025. 21:24h > 21:26h

Internet ovih dana bruji o neobičnom paru! Ljudi ne prestaju da pričaju o mladoj, bujnoj plavuši i njenom suprugu penzioneru, koji deluje barem 40 godina starije i čije su bore i smežurana koža u oštrom kontrastu sa njenim izgledom.

Njihove zajedničke fotografije i snimci na Instagramu postali su viralni, izazivajući lavinu komentara i teorija, a najviše onih da je s njim zbog novca.

Međutim, iza svega se krije potpuno drugačija istina.

Šokantni parfoto: Hollyvanvlden/Instagram

Likovi nisu stvarni ljudi

Plavuša koja se na Instagramu predstavlja kao Holly Van Alden, kao i njen navodni suprug, zapravo su likovi kreirani veštačkom inteligencijom. Njih je osmislila kompanija Unreel Inc, specijalizovana za izradu digitalnih persona i kratkih viralnih sadržaja.

Na prvi pogled snimci deluju autentično – glamur, nakit, jahte, paparaco kadrovi sa ulice. Ipak, stručnjaci i pažljiviji posmatrači primećuju tipične „AI tragove“: savršeno ujednačen ten, nestvarno pravilne crte lica i sitne nelogičnosti u pozadini i proporcijama.

Publika poverovala u iluziju

foto: Hollyvanvlden/Instagram

U komentarima ispod objava mogu se videti reakcije korisnika koji su poverovali da je reč o stvarnom paru, od onih koji kritikuju „interesnu vezu“, do onih koji brane pravo dvoje ljudi da vole bez obzira na godine. Mnogi su tek naknadno saznali da se radi o veštački generisanim likovima, što je izazvalo dodatni šok i zabavu na mrežama.

FOTO: Hollyvanvlden/Instagram
FOTO: Hollyvanvlden/Instagram
FOTO: Hollyvanvlden/Instagram

Novi trend na društvenim mrežama

Ovaj slučaj ponovo otvara pitanje granice između stvarnog i virtuelnog sveta. AI nalozi poput Holly Van Alden osmišljeni su da zabave i privuku pažnju, ali sve češće dovode korisnike do zabune jer izgledaju uverljivo i imitiraju tipične „influenserske“ narative.

Bonus video:

(Espreso / M.S.)