ĐILASOVCI SU HTELI DA ME UBIJU! TRG REPUBLIKE KOŠTAO 6 MILIONA! Goran Vesić otkrio je MNOGE tajne Beograda (VIDEO)
Goran Vesić otkrio je MNOGE tajne Beograda, Foto: Espreso.co.rs

ESPRESO NOVOGODIŠNJI INTERVJU!

ĐILASOVCI SU HTELI DA ME UBIJU! TRG REPUBLIKE KOŠTAO 6 MILIONA! Goran Vesić otkrio je MNOGE tajne Beograda (VIDEO)

Zamenik gradonačelnika Beograda otkrio je kada će prestati radovi u Beogradu

Objavljeno:
Darko Zlojutro

Zamenik gradonačelnika Beograda i funkcioner Srpske napredne stranke Goran Vesić u novogodišnjem intervjuu za Espreso otkriva kada će prestati radovi u prestonici, koliko su zaista koštali radovi na Trgu Republike, o napadima opozicije i njegovom pokušaju ubistva.

Zamenik gradonačelnika Beograda u intervjuu najavljuje glavne projekte u gradu Beogradu u narednoj 2020. godini, ali i kada će prestonica Srbije konačno dobiti metro.

Hajde da sumiramo prošlu 2019. godinu, bila je zaista turbulentna, bilo je dosta posla, ali i kritika šta je to što ćete iz nje poneti?

- Kada su me na kraju 2018. godine pitali kakva će biti 2019. godina ja sam im rekao da će biti udarnička. Ona jeste bila udarnička, jer se zaista mnogo radilo u Beogradu i ja sam najsrećniji, kada me pitate šta je najvažnije šta je urađeno u Beogradu proteklih nekoliko godina, to je što je to postao grad u kome se gradi i u kome se menja. Mogu dosta stvari da vam kažem da su važne i presudne za dalji razvoj Beograda, ali mislim da je najvažnije to što kraj 2019. godine čekamo sa 324 građevinska krana u gradu i sa od 2.500 do 3.000 gradilišta. To sve govori da se ovaj grad razvija, a to se nije dešavalo decenijama unazad. Poslednji put se dešavalo 60-tih i 70-tih godina prošlog veka kada se Beograd ubrzano razvijao i kada je grad postao jedna uređena evropska metropola. Znači da je najvažnije za Beograd da se razvija i posledica takvog razvoja je da dobijemo nove ulice, nove trgove, nove javne površine, da dobijemo uređene fasade i tako dalje. Ipak, ako bih morao da odgovorim na to šta je najvažnije, onda ću reći da je najvažnije da ovaj grad živi i da se Beograd razvija. I sve iz toga se dalje razvija.

Kako to mislite?

- Znate, kada se u Beogradu gradi, onda ima para za vrtiće. Kada se u Beogradu gradi, ima para za nove ulice, ima para za socijalna davanja, ima para da se kupe novi autobusi. Posledica toga što se Beograd gradi je i to što će budžet za narednu godinu biti najveći u istoriji i iznosiće milijardu i dvestotine pet miliona evra (1.205.000.000). Dovoljno je da vam kažem da je pre 6 godina taj budžet bio 565.000.000 evra. Da ne pričamo o tome da je 90-tih godina za vreme sankcija znao da bude 40 i 50 miliona evra. Poslednjeg dana u Beogradu bilo je 7.7 odsto nezaposlenih, a pre 6 godina bilo je preko 25 odsto nezaposlenih. U Beogradu će krajem godine, to će biti zvanični podaci prosečna plata 600 evra, dok je ona recimo 2013. godine bila 465 evra. Da li je to dovoljno? Nije. Da li treba da imamo i veće plate? Treba. Ali je činjenica da stvari napreduju, da se Beograd razvija i da ovde ljudi počinju bolje da žive. To je najvažniji pomak koji se dešava u Beogradu. Sve drugo će doći.

Ipak i pored svega toga i dalje ima kritika na taj rad?

- Kada su u pitanju kritike, meni je najdraža kritika i moram da kažem, ja uživam u tome kada za mene kažu: "On mnogo radi". Ja zaista ne znam šta drugo treba da radi neko ko je političar? Neko ko je izabran na državnu funkciju? Vaš posao je da radite, gradite, da menjate ono za šta ste vi odgovorni, u ovom slučaju je to Grad Beograd. Ja sam zbog toga srećan jer ima i mnogo gorih. Ovo govore oni što ne znaju da rade i onda vas kritikuju jer ne znaju ništa drugo, a ljudi očekuju od onih koji su na ovim funkcijama da rade.

Kada smo kod tih kritika, mnoge komšije su me zamolile da Vas pitam kada će da prestanu radovi u Beogradu?

- Nikada. Dokle god Goran Vesić bude odlučivao o tome nikada radovi neće prestati, uvek će se raditi. Ja mislim da i građani žele da se radi, zato što ovaj grad decenijama nije uređivan. Ne zato što ja sad želim nekoga da kritikujem, neki put nije bilo para, nekada nije bilo političke volje, ali naprosto nikada neće prestati radovi. Jer svi veliki gradovi se razvijaju. Svako želi da ima lepšu ulicu, svako želi da ima lepši park. Ja razumem da neki put ljudi neshvataju šta se sve radi i mislim da tu ima krivice i do nas. U smislu da treba bolje da komuniciramo sa građanima. Recimo tražio sam od svih firmi koje rade da stave velike table sa slikom kako će nešto da izgleda kada se uradi. Onda izbegavamo različite dezinformacije.

Na šta mislite?

- Ne znam da li se sećate na slučaj parka Vojvode Vuka koji je sada stvarno jedan od najlepše uređenih parkova u Beogradu. Setite se samo kakve su sve gluposti pričane građanima. Da će neko odneti spomenik Vojvode vuka, da će biti posečeno svo zelenilo, da će biti zatvorene prodavnice i kafići, da će pasti vrednost stanova i da se to radi kako bi se ljudi iselili. Danas imamo podatak da je najskuplji kvadrat u Beogradu na Obilićevom i Topličinom vencu. Što je i normalno. Živite u jednoj uređenoj pešačkoj zoni koja izgleda kao bilo gde na svetu. Pored toga vidite da je tamo prepuno, otvorili su se i prostori koji su godinama bili zatvoreni, jer je to postalo dobro mesto za posao. Ljudi imaju mir, nisu sve ulice zatvorene, ali tu ima zona mirnog saobraćaja, gde nije dozvoljeno voziti brže od 20km na sat. Što zaista omogućava da sve bude zaista mirno. Sve fasade su uređene, zbog svega toga mislim da je važno da se u gradu radi i da se grad razvija. Onoga trenutka kada prestanu radovi to će biti poruka da je grad prestao da se razvija, da nema više para i da je došla kriza.

Koji je onda recepr za razvoj Beograda?

- Meni je moj prijatelj gospodin Ilija Đukić, a bio je i ambasador Jugoslavije u Pekingu i Moskvi, bio je i ministar spoljnih poslova, jedan onako stari karijerni diplomata, jednom rekao: "Sine kad odeš u neki grad nemoj da čitaš novine, statistike i slično, to sve može da se uradi, već samo idi i prebroj kranove. Kada budeš prebrojao kranove biće ti jasno kako se taj grad razvija. Ako ima kranova ima i života, a ako nema kranova nema ni razvoja. Ja se toga držim i srećan sam kada sam ja deo vlasti u Beogradu u gradu ima sve više kranova.

Koliko smo ono rekli da je sad kranova u Beogradu?

- 324 na današnji dan. Brojim ih svaki dan i svi će nadam se imati srpsku zastavu. Neki od njih su stavili srpsku zastavu, recimo ako odete u Ameriku svaki kran ima američku zastavu. Nadam se da će i ovde svaki kran imati srpsku zastavu jer treba da se zna i to.

Kada smo kod zastave, šta je sa jarbolom, hoće li se izgraditi?

- Hoće, mi očekujemo svake nedelje da bude raspisan tender, ostale su još samo neke tehničke finese. Jarbol će biti visine 80 metara, neće dakle biti 100 i 120 metara kako su neki pričali. Studija je na kraju pokazala da je ova visina optimalna, zbog udara vetra i svega ostalog.

Zbog čega je jarbol problem?

- Meni nikad nije bio problem. On je problem onim ljudima koji očigledno ne žele da se srpska zastava vijori Beogradom. Meni nije jasno, uopšte da nekome može pasti na pamet da bude protiv srpskih zastava. Meni to zaista nije jasno. Jer kada odete u Ameriku na svakom koraku vidte američku zastavu. Kada odete Tursku vidite tursku zastavu, kad odete u Rusiju, rusku u Kinu, kinesku... Svima je to super, a samo ne znam zašto im nije super da u Beogradu bude srpska zastava? Valjda je normalno da bude srpska zastava? Normalno je da se ponosimo srpskom zastavom? Ja zaista ne razumem taj problem. Nažalost mi živimo u takvom društvu gde je sve politika.

Kako to mislite sve je politika?

- Ovde je i Nova godina politika. Ovde je i klizalište na Trgu politika. Imate ljude koji kažu da im je ružno klizalište, a svuda na svetu imate klizalište. Imate na Crvenom trgu u Moskvi klizalište, imate u centru Beča klizalište, u Parizu, u Londonu, u svakom drugom gradu, ali svuda je to dobro, a s druge strane ne daj Bože da to bude u Beogradu. Mislim da je srpska zastava nešto što treba da imamo u Beogradu i ne vidim što je to problem? Ponavljam, ovde je nažalost sve politika, pa je politika i zastava.

Kada smo kod te politike, da li je politika napad na Gorana Vesića i vladu u Beogradu kada padne kiša i stvore se gužve u saobraćaju?

- Prvo Beograd nije nadležan kada je u pitanju saobraćaj, čak je najmanje nadležan. To znači da postoji podeljena nadležnost i da za regulisanje saobraćaja nije odgovoran samo Grad Beograd. Ipak, to nije važno, jer ne treba neki organ da traži izgovore, već da pričamo o tome šta su konkretni problemi. Beograd je grad u kome u ovom trenutku neformalno živi, odgovorno tvrdim skoro 2.200.000 ljudi. Svake godine, evo biće ovo treća godina zaredom, kako izdajemo milion kvadrata građevinske dozvole, te stanove ne kupuju samo beograđani. Kupuju ljudi iz unutrašnjosti Srbije, ljudi iz regiona, a to u prevodu znači da se u Beogradu svake godine doseljava sve veći i veći broj ljudi. Beograd je grad u kome se svake godine registruje 50.000 novih automobila. Sada smo u situaciji da imamo 700.000 automobila u Beogradu, kada tu cifru saberete sa brojem porodica mi imamo skoro dva automobila po porodici, a naša cela saobraćajna infrastruktura nije napravljena za toliki broj automobila. Apsolutno je nemoguće da ta saobraćajna infrastruktura izdrži toli broj vozila.

Šta je onda rešenje?

Krenite kad je špic i pogledajte koliko se ljudi vozi automobilom. Ja mislim da je 70 odsto u automobilima samo jedan čovek, ako ne i više. Imate gradove u svetu koji stimulišu da se više ljudi voze automobilima, čak su napravljene i posebne aplikacije za to. Čak su u Americi uspostavljene posebne trake za automobile sa tri ili više osoba u njima. Šta hoću da kažem? U vreme kada se polako podiže životni standard ljudi prvo što kupe je automobil jer je to najlakše, kupi se na kredit, lizing itd. Mi smo veliki grad, a karakteristika svih velikih gradova su i velike saobraćajne gužve. Svako ko je bio u Rimu, Moskvi, Londonu zna šta znače saobraćajne gužve i to jeste karakteristika metropola kao što je Beograd. Ono što je dodatni problem Beograda i o čemu treba otvoreno da pričamo to je što nepostoji veliki grad veličine Beograda čiji je osnovni podsistem za javni prevoz autobuski sistem. Svuda u većim gradovima to je šinski sistem, a to znači metro, odnosno laka železnica što je naš BG voz.

Da li je zbog toga na vašoj tabli projekata metro pod brojem 1?

- Apsolutno. To je najvažnija stvar koju žele da urade u Beogradu. Pokušavaju da je urade od 1974. godine, a mi ćemo sledeće godine početi da ga radimo. Kada pričamo o samom prevozu, kada su velike gužve autobusi tada gube svoj red vožnje jer ne možete da prođete kroz gužvu. Zato je najvažnije za Beograd da izgradi metro. Jer Beograd ne može više da funkcioniše bez metroa i ja sam siguran da ćemo do kraja sledeće godine početi da gradimo metro. Da bi se on izgradio, odnosno tih prvih 40.5 km to su dve linije, jer samo dve linije daju neku punu funkciju nama će trebati sigurno 7 do 8 godina. Što znači da sad pričamo o vremenu od 9 godina koje je potrebno da se on izgradi. Onog časa kad se napravi metro mi ćemo imati skoro 25 odsto manje saobraćaja na ulici, jer se toliko ljudi otprilike spusti ispod zemlje. A kako funkcioniše metro najbolje vam pokazuje BG voz. Ja sam recimo išao BG vozom, ušao sam u stanicu Vukov spomenik i od te stanice do centra Barajeva, železničke stanice u Barajevu trebalo mi je tačni 63 minuta. Vi danas autobusom, nikako ne možete da dođete od centra Barajeva do Vukovog spomenika za to vreme, najmanje vam je potrebno 83 minuta pod uslovom da autobus ne upadne u neku gužvu, a ako upadne u gužvu to može da bude i do 110 minuta. To govori koliko je važan šinski prevoz. Zato ćemo mi ubuduće da širimo BG voz.

Znači spas je u metrou?

- Zbog svega što sam rekao je veoma važan metro, jer bez njega ne možemo da rešimo problem gužvi u saobraćaju i to građani moraju da znaju. Zato sam ja ljut na ove prethodne koji su ga obećavali. Prvi put je pomenut 1974. godine, obećavan je i 2008. i 2009. i 2010. i 2011. i nikada nismo bili ni blizu tome da počnemo sa radom.

Koliko smo danas blizu?

- Blizu smo na godinu dana. Do kraja ove godine završićemo PDR za makiško polje. On je važan jer će se tu graditi veliki depoi za kompozicije i tu će biti prva početna stanica. U međuvremenu biće završen plan generalne regulacije šinskih sistema na teritoriji grada Beograda i on će biti završen sledećeg septembra, a to se odnosi i na metro i na BG voz i na tramvaje.

Koje su linije metroa?

- Prva linija počinje na Makišu, ide na Železnik, zatim na Banovo brdo, pa se spušta dole kod stare šećerane, a onda ide Bulevar Živojina Mišića, preko Savskog trga do Trga republike i dalje dole prema luci. Onda ide ka Adi Huji pa gore ka Mirijevu. Što se tiče druge linije, ona počinje na Mirijevu i završavaće se u Zemunu. Te dve linije susretaće se na Savskom trgu ali iza sadašnje železničke stanice, tamo gde su sada peroni. Da bi se radila ta druga linija, moraće se raditi i tunel ispod Save.

Našli ste se na jakom udaru kada je u pitanju Trg Republike?

- Znate, sve što radimo u Beogradu jave se neznalice i oni koji od toga žele da prave politiku. Setite se samo i priče oko fontane na Slaviji i kakve smo sve gluposti tada slušali. Skoro sam video jednog bivšeg profesora Saobraćajnog fakulteta i moram da kažem da on nije normalan. Ja sam ga gledao pre tri godine kada smo završili fontanu, čovek je lupetao na jednoj televiziji i rekao mrtav hladan da će ljudi da se sudaraju jer će svi vozači da slušaju muziku i gledaju u fontanu umesto u put ispred sebe. Ostao je živ, a evo prođoše tri godine i niko se nije sudario, znači preživeše svi, a on opet lupeta i daje izjave po drugim pitanjima. Takve sam gluposti čuo kad je u pitanju fontana i to od ljudi koji putuju svetom i mogu da vide kako je to urađeno u drugim gradovima, dok se običnom narodu ta fontana svidela. A ti isti koji ovde pljuju fontanu, odu recimo u Barselonu, slikaju se pored fontane i šalju selfi. Da vas podsetim samo šta je bilo tamo pre fontane. Tamo ste na sred trga imali grob Dimitrija Tucovića. Prvo šta će grob na trgu? Dimitrije Tucović je sahranjen u Aleji zaslužnih građana tamo gde mu je i mesto. Ti isti koji su kritikovali fontanu kritikovali su i Trg Republike. Oni ne shvataju da grad mora da se menja, da svako vreme traži promene. Taj Trg Republike se menjao kroz istoriju. Napravljen je kad i Narodno pozorište, kad je srušena Stambol kapija, znači on se menjao tokom vekova jer svako novo vreme donosilo je nešto novo.

Kažu da im se ne sviđa?

- Mi kad smo radili Trg Republike trebalo je skinuti pet slojeva. Jer svako ko je uređivao Trg on je samo dodavao. Trebalo je taj prostor detaljno rekonstruisati i da dobijemo i prostor za javne događaje. Svaki veliki grad kao Beograd ima jedan takav trg. Onda imate te, koji u životu nikada ništa uradili nisu koji sada kažu: "Meni se to ne sviđa". Dobro, pa? Važno je da se ljudima sviđa i da oni tamo dolaze. A da li se tebi, prijatelju sviđa ili ne, to je tvoj izbor. Kao i sa fontanom na Slaviji, kao i sa nečim drugim. Važno je da se Beograd razvija i važno je da se takvi projekti donose u procedurama koje su javne. Tako je i za taj Trg Republike postojao javni konkurs, pa su se javile arhitekte, pa su bili izloženi radovi u javnosti, pa je žiri birao to i njega su takođe činile arhitekte. Dakle svi su mogli kada se o tome odlučivalo da učestvuju i da nešto kažu. Tako da to je priča o 100 ljudi i 100 ćudi.

Kada smo kod Trga Republike kada su se kocke ponovo praslagale pokrenuta je priča o pranju para?

- Je l to kaže Đilas koji je ukrao 8 miliona evra na Bulevaru kralja Aleksandra i zato mu sada saradnici odgovaraju?

Pitanje je da li je zaista preslaganje kocki odrađeno zaista na teret izvođača ili nije?

- To jeste urađeno na teret firme. Mi ćemo narednih dana objaviti završni račun za Trg Republike i ja vam sada kažem da će on biti niži nego što je bio u samom tenderu. Kada to budete videli, videćete kakve su sve gluposti pričali Đilas i slični. Lupetali su da on košta 12 miliona, zatim 1o, pa onda 13 miliona, a na kraju će se ispostaviti da košta duplo manje. Na kraju će se ispostaviti da košta nešto manje od 6 miliona. Kada to budemo objavili naša Direkcija će tužiti sve te ludake koji su tako govorili. Jer ja to ne mogu drugačije da objasnim, ako namerno lažete ljude onda je to ludilo. Onda je to ludilo. Ako vi izađete, a bili ste bivši gradonačelnik Beograda, znate šta koliko košta, znate kako se rade radovi i pored toga lažete namerno građane onda to ne može da bude normalno, onda je to ludilo. Zaista ja nemam drugu reč. Možda neko misli da je prejaka, možda će mi reći da to nisam trebao da kažem, ali ja zaista nemam drugu reč. Mogu da razumem da neko ko nije ništa radio da tako baca cifre, a ako si nekad vodio grad i ako si nešto vodio onda je jasno šta se sve dešava i kako se sve radi. A vi ovde imate ljude koji tako olako izmisle nešto i misle daće im ljudi verovati. Zato kada se sve bude završilo, ti koji su pričali te gluposti dobiće tužbu pa će lepo da odgovaraju zbog širenja lažnih vesti.

Na udaru istih ljudi bili ste i kada je donošen budžet Beograda, govore da je on lažan, napumpan i sl?

- Stvarno ne znam kako to da komentarišem. beograd ima BA3 kreditni rejting koji je isti kao Republika Srbija. Naš deficit je nešto malo veći od 3 odsto, a inače pokriven je potpuno suficitom jer prebacujemo nepotrošeni novac iz ove godine i već nekoliko godina je on pokriven, tako da faktički mi i nemamo deficit. Đilas je imao 25 odsto deficita. Znači to kaže čovek koji je ostavio dug gradu od milijardu i 200 miliona evra, sad nam je napravio dug od 3 miliona evra za Peti parkić, zato što je on to radio nije normalno. Da ne pričam o tome da skoro 3 milijarde dinara plaćamo odštetu roditeljima zato što je Đilas duplo skuplje naplaćivao vrtiće. Vrtići u Beogradu već treću godinu koštaju oko 5.600 dinara, a kada je Đilas bio gradonačelnik plaćalo se 9.500 dinara i to je bilo nezakonito. Onda su roditelji tužili grad i svi su nas dobili, do sada smo isplatili oko 2 milijarde i 800.000. Za 3 milijarde dinara je moglo da se izgradi 15 vrtića. Da, 15 vrtića i to je to. Znači otmeš roditeljima pare, kao što je on radio. Čim je sud presudio da mora da se vrati to je otimačina. Onda se hvališ kako si gradio vrtiće od otetih para, a onda mi sad sve te pare treba da vratimo.

Dragan Đilas Vas kritikuje što ga često pominjete?

- Vidim da se Đilas stalno žali da ga stalno pominjem, ali ja ne mogu da ne govorim o tome kako je grad vođen. Svako ko radi i greši i nije to sporno i svi mi u životu i grešimo, ali takav diletantizam u vođenju grada, da toliko nemate osećaj za javni interes ja to nigde nisam video. Bilo je gradonačelnika i pre Đilasa koji su bili manje i više odgovorni, a to što je on napravio sa gradom pokazuje odsustvo bilo kakvog osećaja za javni interes. Na kraju moram da vam kažem i to je po meni najgore od svega. Đilas je političar koji je bio na državnoj funkciji čija je firma koja se vodila na njega trgovala sekundama sa firmom odnosno sa televizijom čiji je vlasnik ista ona Skupština grada koja je njega birala. Ako to nije sukob interesa ja ne znam onda šta je. Te stvari su prosto nedopustive. U svakoj demokratskoj državi postoji vlast i opozicija, uvek opozicija kritikuje vlast to je potpuno normalno i ja neočekujem da me oni hvale, jer da me hvale bili bi na istoj strani. Ipak ne mogu da shvatim da me napadaju kada se nešto radi, da kritikujete to što Vučić dovodi investitore, kao što ne mogu ni da shvatim da idete po svetu i pljujete sopstvenu državu. MMF kaže da se dobro razvijamo, a onda Đilas piše pismo MMF-u vi lažete. Investitor dođe u Bor i bukvalno ga spasi, on mu piše pismo i kaže ja ću da te oteram. To niko ne radi. Što ne kaže evo Vučić je otvorio 200 fabrika, a ja ću 205? Mada je on bio u prilici to da uradi pa nije otvorio nijednu. Ili da kaže oni bi uradili više puteva, to je posao opozicije tu se onda sa vlastima raspravljaju i onda građani biraju onoga kome veruju. Ali suština je da oni nemaju rešenje ni za jedno pitanje, jedino rešenje koje čovek ima je da ponovo trguje sekundama.

Pored predsednika Vučića koji je najčešća meta, vi ste najviše na udaru, imali smo priliku da vidimo i skandal koji je napravljen prilikom promocije Vaše knjige?

- To je dobro što me napadaju, to znači da ja radim dobro. Da nije tako, ja bih se iskreno zapitao šta je sa mnom. To sa knjigom nije skandal to je da vam kažem bio pokušaj ubistva. To je nešto što je zaista nedopustivo. Znate da su se u Beogradu i svetu izdavale različite knjige, neko onakve, neko ovakve. Dešavalo se da ljudi protestvuju protiv objavljivanja neke knjige i to nije sporno. Ali da neko dođe sa namerom da napadne učesnike i da zapali knjigu. Da na kraju fizički napadnu mene, videli ste šta su tamo radili Branko Miljuš i Borko Stefanović, to je klasičan pokušaj ubistva. Ja sam podneo i prijave protiv njih jer je sve to bilo organizovano. Da ne pričam o tome da je u svet poslata slika da je Beograd prvi grad posle Hitlerove Nemačke u kome se pale knjige po Evropi. Ja to nisam nigde doživeo. To samo govori o stepenu njihove frustracije.

Ali iz opozicije su čak i za to paljenje knjige Vas optuživali?

- Jesu, pa kada se posle ispostavilo ko je palio pitali su Miljuša što to nije rekao na vreme, on je rekao: "Nije me niko pitao". Znači da su ga samo novinari pitali on bi to odmah priznao, nego je čekao da ga neko pita. Nevažno je sve to, hoću da kažem to je nešto što je nedopustivo. To nije Beograd kakav mi želimo, ja nemam problem da Dragan Đilas napiše knjigu. Pod uslovom da može da je napiše pošto je polupismen, ali može neko drugi da mu je napiše. Ja mislim da svako ima pravo da se predstavi javnosti na način na koji želi. Neko će napisati knjigu, neko će uraditi nešto drugo. Ali zaista to što su uradili tada Dragan Đilas, Branko Miljuš, Borko Stefanović to je nešto što je bio pokušaj ubistva, pokušaj linča i nešto što se nije desilo u Evropi. Nemojte zaboraviti da je stranka Dragana Đilasa pozvala ljude na promociju moje knjige, da dođu na isto mesto. Znate šta to znači? Obračun fizički. Njega samo zanimaju sekunde i REM, on želi samo da izazove incidente, da na njima padne krv i da tu profitira. Jer šta će on drugo da priča ljudima jer nema nikakav drugi odgovor. Nikada se nije desilo, ja sam u politici bio dugo od 1989. godine i znam slučajeve kad je Milošević bio na vlasti i nikada se nije desilo da jedna stranka pozove svoje ljude da dođu na mesto gde se okupljaju pristalice druge stranke. Bio sam svedok kada se ovde dešavao kontramiting 1996. godine u decembru mesecu kada su Vuk Drašković i Zoran Đinđić odvukli ljude na drugu stranu kako ne bi udarali jedni na druge. Ove godine je Vučić dva puta odlagao mitinge u Novom Sadu i Beogradu da se ne desi da imamo istog dana mitinge.

Koji su to važni projekti u Beogradu koji će se raditi 2020. godine, kako u infrastrukturi, tako i kada je u pitanju imidž grada. Kako je napravljen dug od 3 miliona evra za Peti parkić, kako su tekli razgovori vlasti i opozicije pogledajte u video intervjuu:

Bonus video:


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.