Dobra vest za korisnike i tržište
Telekom, Foto: Espreso

Predložena saradnja Telekoma Srbija i Telenora u skladu sa zakonom

Dobra vest za korisnike i tržište

Telekom Srbija nastavlja sa sprovođenjem svoje strategije, koja za cilj ima pozicioniranje kompanije kao lidera u regionu i šire

Objavljeno: 12:07h

Kompanija Telekom Srbija zvanično je obaveštena od strane Komisije za zaštitu konkurencije da je predložena saradnja sa kompanijom Telenor odobrena od strane tog regulatornog tela i da je u skladu sa svim pozitivnim zakonskim propisima.

Na ovaj način stekli su se uslovi da ugovor koji su kompanije predložile stupi na snagu. Podsećamo da je saradnja dve kompanije, Telekoma Srbija i Telenora, urađena u skladu sa najboljim evropskim standardima i podrazumeva iznajmljivanje Telekomove optičke infrastrukture Telenoru i distribuciju sadržaja, po komercijalnim i potpuno neekskluzivnim uslovima. To znači da Telekom Srbija može da iznajmljuje svoju infrastrukturu i drugim učesnicima na tržištu, a Telenor može da kupuje sadržaje od koga god želi, jer ugovor nije restriktivan ni u jednoj svojoj tački.

Ovim ugovorom značajno se liberalizuje tržište telekomunikacija u Srbiji. On donosi brojne pogodnosti, pre svega korisnicima koji će sada imati veću mogućnost izbora čije usluge žele da koriste, a istovremeno pospešuje konkurenciju i inovacije u telekomunikacionoj industriji. Telekom Srbija nastavlja sa sprovođenjem svoje strategije, koja za cilj ima pozicioniranje kompanije kao lidera u regionu i šire.

Ovim povodom oglasila se i kompanija Telenor:

"Kompanija Telenor Srbija dobila je zvanično odobrenje za ulazak na tržište distribucije TV sadržaja i fiksnog širokopojasnog interneta. Komisija za zaštitu konkurencije je, nakon sveobuhvatne pravne i ekonomske analize Ugovora o pravu korišćenja optičkih vlakana i Ugovora o pružanju Ethernet Bitstream usluga koje je kompanija potpisala sa Telekomom Srbije, donela pozitivnu odluku u pogledu zahteva za izuzeće restriktivnih sporazuma od zabrane. Takva odluka potvrđuje da ulazak Telenora na tržište distribucije medijskih sadržaja i fiksnog širokopojasnog interneta podržava dalji razvoj konkurentnosti u tom segmentu tržišta.

„Drago nam je što je Komisija za zaštitu konkurencije donela pozitivnu odluku i sada ćemo se fokusirati na kreiranje inovativne i atraktivne ponude koju ćemo lansirati do kraja godine. Želimo da se i u ovom segmentu izdvojimo kvalitetom, kao što smo i u mobilnim uslugama. Srpsko tržište je spremno za novog kablovskog operatora“, kaže Majk Mišel, generalni direktor Telenora u Srbiji.

Telenor ulazi na tržište distribucije medijskih sadržaja samostalno, poštujući pravila fer tržišne utakmice sa ostalim ponuđačima sadržaja, uključujući SBB i Telekom. Kao jedan od najvećih stranih investitora u Srbiji od 2006, Telenor Srbija planira da uloži gotovo 300 miliona evra u narednih pet godina, što je potvrda dugoročne posvećenosti kompanije razvoju srpskog tržišta telekomunikacija.

Tokom razvoja ove oblasti poslovanja, Telenor će zaposliti nove kadrove i primeniti najbolja iskustva i prakse iz PPF grupe, kako bi korisnicima donela unapređeno iskustvo u oblastima brzine i kvaliteta usluge, izbora kanala, lakoće korišćenja i kvaliteta podrške korisnicima. Trenutno su u toku pripreme i finalni pregovori sa kreatorima medijskog sadržaja.

„Telenor još uvek nije dobio prava i dozvolu za distribuciju sadržaja koje proizvodi ili čijim pravima raspolaže United Grupa, kao što su N1, Nova S, Sport klub i drugi, ukupno 22 kanala. Žao nam je što je United Grupa donela takvu odluku, i ostajemo otvoreni za dalje pregovore o distribuciji kanala, uvereni da će prepoznati značaj te saradnje za sve - građane Srbije, kompanije koje posluju u istom segmentu i društvo u celini“, naglašava Mišel."

(Espreso)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.