EPS
MNOGI GRAĐANI SU SE ŽALILI NA UVEĆANE RAČUNE ZA STRUJU: Sada su se oglasili iz EPS-a i objasnili ŠTA SE DEŠAVA
Iz EPS-a ne spore da ima reklamacija i za januarske račune kao i to da postoje greške u očitavanju brojila
Iako se u javnosti stekao utisak da je veliki broj građana dobio neopravdano uvećane januarske račune za struju, broj reklamacija pokazuje da se one kreću u granicama proseka odnosno da je EPS primio 14.574 u februaru, što je 0,4 posto od ukupnog broja izdatih računa. Pri tom je 60 posto žalbi neosnovano.
Drugim rečima žalbe na utrošenu električnu energiju i greške prilikom obračuna, prema podacima EPS-a, nisu značajno uvećane od prethodnih meseci mada po komentarima na društvenim mrežama se stekla drugačija slika.
Iz EPS-a ne spore da ima reklamacija i za januarske račune kao i to da postoje greške u očitavanju brojila.
- Tokom februara primljene su 14.574 reklamacije, što je 0,4 odsto od ukupnog broja izdatih faktura za januar. Od tog broja, do sada je rešeno 6.609, od čega je 3.910 reklamacija, odnosno 60 odsto bilo neosnovano. Broj reklamacija ne odstupa od prosečnog. Oko 80 odsto reklamacija odnosi se na poslove koji su u nadležnosti Elektrodistribucije Srbije. To je pogrešno očitano ili neočitano brojilo, sumnja u ispravnost brojila, učešće više i niže tarife, obračunski period, obračunata snaga, prigovori na kvalitet isporučene energije -kažu iz PR službe EPS-a.
Inače, u slučaju da građani smatraju da im je račun neispravan, mogu podneti prigovor pisanim putem na adrese sa računa, na šalterima EPS-a, pozivom kol centra i elektronskim putem: reklamacije@eps.rs.
Bonus video:
(Espreso / Blic / Slađana Vukašinović / Prenela: A.P)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!