Žalba na račun za struju
KAKO SE PODNOSI ŽALBA NA RAČUN ZA STRUJU? Prigovore možete DOSTAVITI na 4 načina!
Na području Srbije u januaru 2024. godine primljeno je 8.915 reklamacija
Hakerski napad na Elektroprivredu Srbije poremetili su tempo dostavljanja računa za struju i odložili rokove za izmirivanje istih.
U slučaju da smatraju da im je račun neispravan, građani mogu podneti prigovor pisanim putem na adrese sa računa, na šalterima EPS-a, pozivom kol centra i elektronskim putem: reklamacije@eps.rs
Telefonski poziv na broj telefona 0800 111 202 je besplatan
Obrazac za podnošenje prigovora može se preuzeti ovde.
Na području Srbije u januaru 2024. godine primljeno je 8.915 reklamacija u odnosu na 3,4 miliona kupaca domaćinstava, što ne odstupa značajno od uobičajenog broja.
Bonus video:
(Espreso / Alo/ Prenela M.L.)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!