kupci retko proveravaju gramažu
OVE PROIZVODE STALNO KUPUJEMO, A NISMO SVESNI KAKO NAS OBMANJUJU: Gramaža im je SMANJENA, a CENA SKOČILA!
Polemika oko smanjene gramaže kečapa i majoneza se povela i na društvenim mrežama
Kesice kečapa više nisu od 100 i 200 grama jer su ih pojedini proizvođači smanjili na 90, odnosno 180 grama.
Potrošači tvrde i da se ista situacija i sa pakovanjima majoneza, a da zlo bude veće cene su im porasle i do 50 odsto.
Naime, minule godine je kečap u tubi koštao 80 dinara, dok je danas njegova cena u marketima 130 dinara. Kesica kečapa je prošle godine koštala 25 dinara, a sada iznosi 45.
Stručnjaci napominju da umanjenjem težine u odnosu na standardnu proizvođači ostvaruju profit, jer kupci često ne proveravaju deklaraciju.
Polemika oko smanjene gramaže kečapa i majoneza se povela i na društvenim mrežama.
- Kečap više nije težine 200 nego 180 grama, a mala kesica umesto 100 grama sada ima samo 90. Isto je i sa majonezom, ali i namirnicama u tubi. Obratite pažnju - glasi samo jedna od objava revoltiranih kupaca na mrežama.
Podsetimo, Marko Dragić iz pravnog tima Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) rekao je nedavno za Kurir da udruženje svakodnevno dobija primedbe potrošača koji se žale na smanjenje gramaže, to jest zapremine pojedine robe.
- U najvećem broju slučajeva to budu slatkiši. Njihova težina je smanjena od 30 do 40 odsto, što uopšte nije malo. Tu su odmah i grickalice, kese su poluprazne, odnosno napumpane vazduhom. Zatim pavlaka od 200 mililitara, špagete od 500 grama i "kilogram hleba", koje su preko noći zamenili 20 grama lakša pavlaka, manje pakovanje špageta i pola kilograma lakši hleb, manje listića u rolnama toalet-papira - rekao je Dragić.
(Espreso / Kurir)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!