SRBI SE NAJVIŠE ŽALILI NA RAD "INFOSTANA"! Zamerke "pale" i na račun "Pogrebnih usluga", kao i "BUSPLUS-A"
Šalter, Foto: Nemanja Pančić, Printscreen, Filip Plavčić

bune se

SRBI SE NAJVIŠE ŽALILI NA RAD "INFOSTANA"! Zamerke "pale" i na račun "Pogrebnih usluga", kao i "BUSPLUS-A"

Broj telefona gradskog ombudsmana u toku prethodne godine pozvalo je 3.000 građana kako bi podneli pritužbe na rad gradske uprave i preduzeća

Objavljeno: 09:23h

Direktno je došlo 202 građana. Od ukupno 369 žalbi, koje su bile u nadležnosti ove institucije, najviše je bilo upućeno na rad JKP "Infostan tehnologije" - čak 57, pišu Novosti.

Najviše prigovora koji su pristigli tokom prošle godine, građani su podnosili pojedinačno, ali su stizali i od stambenih zajednica. Na drugom mestu po broju prijava su gradske opštine (32 žalbe), a treće mesto dele preduzeća "Gradsko stambeno" i "Beogradski vodovod i kanalizacija" na čiji rad je stiglo po 30 zamerki.

"Ponovo se veliki broj građana žalio na rad 'Infostana', najviše na skraćen rok za pokretanje postupka prinudne naplate zbog neplaćenih računa za komunalne usluge, odnosno na prosleđivanje predmeta izvršiteljima. Više puta smo im ukazivali da je potrebno da uspostave bolji sistem komunikacije i saradnje sa kancelarijama izvršitelja, jer se često događalo da su obaveze izmirene, ali da građani dobiju utuženje. Građani su se žalili i na visinu iznosa računa, prijava i odjava korisnika komunalnih usluga, korišćenje subvencija za plaćanje računa i njihovo ukidanje", navodi se u godišnjem izveštaju o radu ombudsmana grada Beograda.

Infostan
foto: Printscreen/youtube

Početak februara i novogodišnja rasveta koja radi naterali su jednu Beograđanku da priloži tužbu ombudsmanu.

Članica Gradske biblioteke požalila se što je dva puta plaćala kamate i kazne za knjige koje je vratila sa zakašnjenjem. Građani su se šest puta žalili i na rad JKP "Pogrebne usluge", a među prijavama bilo je onih koje su se odnosile na visinu troškova sahrane i cenu nadgrobnih ploča. Smetalo je Beograđanima i postupanje kontrolora "Busplusa", ali i nedostatak vozila na pojedinim linijama.

Kako se navodi u izveštaju, primećeno je da je tokom 2021. godine bio manji broj pritužbi na rad Sekretarijata za socijalnu zaštitu i Centra za socijalnu zaštitu Beograda.

plaćanje, Plaćanje računa, Račun, Struja, Infostan, Pošta
foto: Nemanja Pančić

"Žulja" i podela nasledstva

Među prošlogodišnjim pritužbama bilo je i 68 dopisa koji nisu u nadležnosti gradskog ombudsmana. Oni su se odnosili na rad ministarstava, RGZ, banaka i republičkih javnih preduzeća.

Kako se navodi u izveštaju, građani su se obraćali zbog zloupotrebe ličnih podataka, na primenu Zakona o zaštiti potrošača, diskriminaciju, ša čak i na podelu imovine nakon razvoda i podelu nasledstva.

(Espreso)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.