bravo bre
Svi mrzimo srpske šaltere, ali ovaj je, zbog jedne stvari, zaslužio POŠTOVANJE!
Kad pomislite na završavanje administrativnih poslova, plaćanje računa i slične obaveze koje ima svako od nas verovatno isprva pomislite - JAO NE.
OK, znate da Espreso ima aplikaciju. Niste znali da je od danas još bolja!
Šalter u komunalnim preduzećima, poštama predstavljaju pravi pakao. A pritom nam ništa, osim vremena - ne nedostaje. Da li ste se ikad zapitali kako je gluvonemim osobama?
Koliko je njima teško da i nakon kilometarskog reda, koji je neizbežan u svakoj ustanovi, preduzeću, objasne - šta žele. Mnogo im je teško jer zaposleni u javnim preduzećima u našoj zemlji mahom nisu obučeni za komunikaciju s njima.
Upravo zato jedno preduzeće zaslužuje najveće poštovanje svih nas.
Javno Komunalno preduzeće „Naissus“ u saradnji sa „Centrom za edukaciju znakovnog jezika i kulturu gluvih“, obučilo je svoje zaposlene da komuniciraju uz pomoć znakovnog jezika.
Oni su tako postali prvo gradsko preduzeće u kome gluve i nagluve osobe na adekvatan način mogu biti uslužene i informisane bez dodatne pomoći!
Prema rečima direktora ovog preduzeća Dejana Andrejevića, na
ovaj način JKP „Naissus“ poštuje važeće zakonske regulative (Zakon o upotrebi znakovnog jezika) i brine o svojim korisnicima.
- Cilj nam je bio da osposobimo zaposlene, koji sada samostalno mogu da komuniciraju sa gluvim i nagluvim osobama. Ova zajednica u Srbiji broji 50.000 ljudi, dok ih je u Nišu oko 600. Oni su korisnici naših usluga, ali pre svega ravnopravni članovi ovog društva - kaže direktor JKP „Naissus“ Niš Dejan Andrejević.
- „JKP „Naissus“ svakodnevno brine o zdravlju građana Niša i okoline kojih je oko 400.000 ali potrebnu pažnju posvećujemo i osobama koje pripadaju ranjivim kategorijama.
Obuku iz znakovnog jezika je prošlo 20 zaposlenih kojima je opisom poslova predviđen rad sa potrošačima.