ZNATE LI OD ČEGA ZAVISI VAŠ PROLAZAK NA TEHNIČKOM PREGLEDU? Iz Nacionalne asocijacije upozoravaju na VAŽNE STVARI
Ilustracija, Foto: printscreen/Youtube

ko će proći tehnički?!

ZNATE LI OD ČEGA ZAVISI VAŠ PROLAZAK NA TEHNIČKOM PREGLEDU? Iz Nacionalne asocijacije upozoravaju na VAŽNE STVARI

Prošle godine je u Srbiji registrovano 26 odsto manje novih automobila nego tokom godine pre pandemije

Objavljeno:

U Srbiji je prošle godine prodato za četvrtinu manje novih automobila nego godinu dana ranije. S obzirom na star vozni park, postavlja se pitanje koliko će vozači u Srbiji moći da odgovore na nova pravila za tehničke preglede koja će važiti od juna.

Prošle godine je u Srbiji registrovano 26 odsto manje novih automobila nego tokom godine pre pandemije.

Prodaja novih vozila pada i čini svega 15 odsto ukupne prodaje i prvih registracija. S druge strane, polovnih vozila je 85 odsto, dok je 80 odsto automobila starije od 10 godina, pokazuju podaci Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova.

Kada se zna da je oštriji tehnički pregled stupa na snagu od juna, kupci polovnih vozila kojih je sve više, treba da obrate veću pažnju na delove i ispravnost polovnih automobila koje kupuju, kažu za MONDO iz Nacionalne Asocijacije tehničkih pregleda.

Prema podacima Ministarstva unutrašnjih poslova, automobili u našoj zemlji prosečno su stari više od 15 godina. Još stariji su nam teretnjaci i autobusi, dok je prosek starosti traktora preko 30 godina.

Na sve to, pojedini podaci ukazuju na to da od 1,2 miliona vozila u Srbiji koji emituju nepropisnu količinu izduvnih gasova, što je svaki drugi četvorotočkaš, većina nema katalizatore ili DPF ili su oni neispravni.

Mnoge brine da li će moći da prođu tehnički pregled sa polovnjacima koji su sve skuplji i da li stari automobili mogu da ispune ekološke standarde koji će se tražiti.

Prema podacima Ministarstva unutrašnjih poslova, automobili u našoj zemlji prosečno su stari više od 15 godina. Još stariji su nam teretnjaci i autobusi, dok je prosek starosti traktora preko 30 godina.

Na sve to, pojedini podaci ukazuju na to da od 1,2 miliona vozila u Srbiji koji emituju nepropisnu količinu izduvnih gasova, što je svaki drugi četvorotočkaš, većina nema katalizatore ili DPF ili su oni neispravni.

Mnoge brine da li će moći da prođu tehnički pregled sa polovnjacima koji su sve skuplji i da li stari automobili mogu da ispune ekološke standarde koji će se tražiti.

(Espreso / Mondo)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.