DONEO JE PATIKE NA REKLAMACIJU, PA SE ŠOKIRAO: Odbili su ga uz NEVEROVATNO OBJAŠNJENJE!
Oni su mušteriji saopštili da nema prava na povrat novca/Ilustracija, Foto: Screenshot

skandalozno

DONEO JE PATIKE NA REKLAMACIJU, PA SE ŠOKIRAO: Odbili su ga uz NEVEROVATNO OBJAŠNJENJE!

Uzevši u obzir sve izneto, predlažemo vam da još jednom razmotrite ovaj slučaj

Objavljeno:

S kakvim se sve problemima suočavaju građani prilikom reklamacije na kupljenu robu, rečito govori slučaj jednog našeg sugrađanina.

Naime, jedan kupac iz Novog Sada požalio se na Fejsbuk grupi "Zaštita potrošača" kako mu se, tri meseca nakon što je kupio patike, odvojio đon, te je zatražio zamenu robe ili povrat novca, a odgovor koji je dobio na reklamaciju sve je šokirao. Iz novosadske prodavnice u kojoj je kupio patike po ceni od 13.990 dinara, navodno su sproveli analizu nad obućom, te odbili reklamaciju uz neverovatan zaključak.

Oni su mušteriji saopštili da nema prava na povrat novca ili zamenu robe jer je oštećenje nastalo "mehaničkim putem", odnosno greškom kupca ili kako su sami zaključili – "usled nepravilnog izuvanja patika dok su im pertle zavezane".

Njihova komisija za reklamacije potvrdila je da se ista ne prihvata, istakavši da je nepravilno izuvanje jedina mogućnost s obzirom da su patike i vraćene sa zavezanim pertlama. Dodali su da je odluka konačna i da nisu dužni da daju dodatna objašnjenja.

Udruženje za zaštitu potrošača se na Fejsbuku oglasilo o spornom slučaju uz savete kupcu za dalje korake.

Tvrditi da je za odvajanje đona od gornjišta odgovoran potrošač "koji je izuvao zapertlanu obuću" u najmanju ruku je nestručno i neozbiljno, a još problematičnija je konstatacija da je dokaz za iznetu tvrdnju "obuća koja je na reklamaciju doneta zapertlana" – stoji u njihovom izlaganju, a potom dodaju:

Uzevši u obzir sve izneto, predlažemo vam da još jednom razmotrite ovaj slučaj i donesete odluku koja će biti u interesu svih strana u sporu. Rešavanje prigovora potrošača, koji za predmet imaju obuću, sudskim putem, kao što sugeriše vaša Komisija za reklamacije, nezamisliv je način rešavanja potrošačkih sporova na bilo kom tržištu i u bilo kojoj situaciji gde su trgovcima zadovoljni kupci, zahvaljujući kojima i ostvaruju profit na prvom mestu. Međutim, ukoliko je profit i materijalni interes (na štetu krajnjih kupaca) cilj Vašeg osnivanja i poslovanja, onda su, donekle, ovakva odluka i obrazloženje razumljivi. Duboko smo uvereni da nema potrebe uplitati sudske organe u rešavanje spora oko zapertlanih patika, ali ukoliko je to Vaša konačna odluka i nju ćemo spremno dočekati, kao i na desetine sličnih nerazumnih odluka domaćih trgovaca sa kojima se suočavamo, na dnevnom nivou – zaključuju na toj Fejsbuk grupi.

Bonus video:

(Espreso.co.rs/Moj Novi Sad)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.