U POŠTI TVRDE DA ZAPOSLENI NE ŠTRAJKUJU VIŠE: U toku je normalizacija poštanskog saobraćaja
Pošta / Ilustracija, Foto: printscreen/youtube

konačno se oglasili

U POŠTI TVRDE DA ZAPOSLENI NE ŠTRAJKUJU VIŠE: U toku je normalizacija poštanskog saobraćaja

Molimo korisnike za razumevanje kako bismo prvo isporučili prioritetne
pošiljke, uz napomenu da odgovorno stojimo iza preuzetih obaveza i da će svi potražni postupci i reklamacije biti blagovremeno rešavani

Objavljeno:

JP „Pošta Srbije“ uz punu odgovornost prema korisnicima i zaposlenima sprovodi mere za uspostavljanje neometanog procesa rada u svim radnim jedinicama i poštama sa ciljem blagovremene isplate penzija i regulisanja poštanskih tokova.

Danas se isplata penzija na šalterima pošta obavlja neometano u 1.446 pošta širom Srbije. Tokom prvog dana isplate penzija na šalterima pošta isplaćeno je preko 103.000 penzija. Dostava penzija na kućnu adresu za 190.000 penzionera će se obavljati po planu počev od sutra, sukcesivno u narednih pet dana.

Napominjemo da su od 3. decembra do danas penzije blagovremeno isporučene na adrese 15.700 penzionera iz samostalnih delatnosti i blizu 61.000 poljoprivrednih penzionera.Takođe, zbog tehnoloških problema u fazi prerade zbog nezakonite obustave rada dela zaposlenih, sprovedene su mere da pošiljke koje kasne budu u najskorije vreme isporučene do krajnjih destinacija.

Uspostavljene procedure podrazumevaju davanje prednosti prioritetnim pošiljkama, poput medicinske opreme i materijala, hitne zdravstvene dokumentacije, pioritetnih pošiljaka važnih institucija i računa velikih korisnika koji pokazuju puno razumevanje i saradnju.

Molimo korisnike za razumevanje kako bismo prvo isporučili prioritetne pošiljke, uz napomenu da odgovorno stojimo iza preuzetih obaveza i da će svi potražni postupci i reklamacije biti blagovremeno rešavani.

Otežano funkcionisanje poštanskog saobraćaja u prethodnim danima prouzrkovano je nezakonitom obustavama rada jednog manjeg dela zaposlenih. S tim u vezi u 90 od ukupno 1.536 korporativnih i ugovornih pošta na teritoriji čitave Srbije onemogućeno je uspostavljanje zakonskog minimuma procasa rada, a mere koje se primenjuju imaju za cilj uspostavljanje neometanog rada šaltera i u pomenutih 90 pošta.

Кorisnicima je radi dobijanja neophodnih informacija na raspolaganju korisnički servis, i brojevi: 0700 100 300 i 011 3607-788, i-mejl contact@ptt.rs i kontakt forma na sajtu Preduzeća. Za informacije o novčanim uslugama, uključujući i isplatu penzija, uveden je dodatni korisnički broj 011 3718-280.

U ime preko 12.000 zaposlenih koji obavljaju savesno svoje radne obaveze, jer oni jedini imaju legitimitet da upute izvinjenje korisnicima, prenosimo jasnu poruku korisnicima da preduzimamo sve neophodne mere da zadržimo poverenje koje nam ukazuju.

Bonus video

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.