fondacija tijana jurić
KOLIKO JOŠ DECE TREBA DA IZGUBIMO? Pokrenuta kampanja za DOŽIVOTNU ROBIJU za UBICE MALIŠANA!
Kampanja je počela pripremom bilborda koji će u narednih mesec dana biti postavljeni u dvadeset gradova u Srbiji
Fondacija „Tijana Jurić“ pokrenula je novu kampanju „Ćutanje nije rešenje. Zaštitite decu“, u cilju podsećanja države i ponovnog skretanja pažnje javnosti o potrebi za uvođenje kazne doživotnog zatvora. Činjenica da ni deset meseci nakon prikupljanja potpisa građana za uvođenje kazne doživotnog zatvora nije preduzet nijedan korak, bila je osnovni pokretač kampanje koja, u odnosu na prethodne, ima oštriji ton obraćanja.
Kampanja je počela pripremom bilborda koji će u narednih mesec dana biti postavljeni u dvadeset gradova u Srbiji. Rešenja koji će se naći na bilbordima prikazuju uplakanu decu i slogane „160.000 potpisa nije dovoljno?“, „Koliko još dece treba da izgubimo?“, „Ćutanje nije rešenje. Zaštitite decu“.
– Ova kampanja nikoga ne bi trebalo da iznenadi. Mi smo već najavljivali da nećemo stati dok se nešto ne promeni, a podsećam, zahtevamo da se Krivični zakon izmeni uvođenjem kazne doživotnog zatvora za najteže oblike teških krivičnih dela koja su za posledicu imala smrtni ishod deteta, maloletnika ili trudne žene. Pre tačno deset meseci, 23. oktobra, izašli smo na ulice i prikupili 160.000 potpisa građana Srbije. Osim dobre volje koja je u nekoliko navrata pokazana od strane onih koji mogu da donesu konačnu odluku o ovako ozbiljnoj stvari, konkretnijih poteza nije bilo. Želimo da podsetimo i javnost da ne samo da nismo odustali, nego smo u našoj nameri još odlučniji – rekao je Igor Jurić, osnivač Fondacije Tijana Jurić.
Kampanja „Ćutanje nije rešenje. Zaštitite decu“ trajaće sve dok se nešto ne promeni u korist bezbednosti dece. Fondacija „Tijana Jurić“ podseća da ne smemo da zaboravimo svu decu koja su stradala od ruku svirepih ubica, te da smo kao društvo dužni da preduzmemo sve da se takvi zločini nikad više ne ponove.
Osim na bilbordima, poruke i vizuelna rešenja naći će se na plakatima, video-materijalu, i u brošurama koje će biti deljenje građanima Srbije. Kampanja će se odvijati u sredstvima javnog informisanja i na društvenim mrežama.
BONUS VIDEO:
(Espreso.co.rs/Tijana.rs)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!