ITALIJANSKA ZVER JAČA OD SVIH NEMACA! Čuveni oldtajmer Maserati 420 Biturbo će promeniti način na koji gledate kola, pogotovo AKO VAM JE RESTAURACIJA U KRVI!
Maserati 420 Biturbo, Foto: polovniautomobili.com

luksuzna sportska zverka

ITALIJANSKA ZVER JAČA OD SVIH NEMACA! Čuveni oldtajmer Maserati 420 Biturbo će promeniti način na koji gledate kola, pogotovo AKO VAM JE RESTAURACIJA U KRVI!

Nejgovo ime znači luksuz, a još kad čujete da je legendarni oldtajmer... Košta samo 1.999 €, a baš je dušu dao za restauraciju

Objavljeno: 15:43h

Maserati je poznati italijanski proizvođač luksuznih sportskih automobila, osnovan je 1. decembra 1914. u Bolonji, dok se sada centrala kompanije nalazi u Modeni. U svo­joj is­to­ri­ji, ova ita­li­jan­ska fabrika auto­mo­bi­la je ima­la više vla­sni­ka, me­đu ko­ji­ma su Sitroen, De To­ma­so, Fer­a­ri-Ma­se­ra­ti, da bi se 2005. godine Maserati odvojio od Ferarija i spojio sa kompanijom Alfa Romeo pod rukovodstvom Fijata.

Jednog savršenog oldtajmera, savršenog Maserati 420 Biturbo po sasvim pristojnoj ceni smo pronašli za vas na sajtu Polovni automobili, u opisu oglasa stoji: Za restauraciju, vlasnica, odjavljene tablice. Kompletan, nije paljen deset godina. Nadamo se da ce se javiti pravi kupac koji ce ga dovesti u stanje koje zasluzuje Maserati ikona.

Prvo, nešto o legendarnom Maseratiju - Braća Mazerati su bila u automobilskoj industriji još početkom 20. veka, a kompanija je osnovana pod nazivom - Società Anonima Officine Alfieri Maserati.

Prvo se mala ra­di­oni­ca ba­vi­la pre­ra­dom auto­mo­bi­la Isot­a Fras­ki­ni za trke. Nakon što je Dijato 1926. godine, zbog ekonomskih problema, prekinuo proizvodnju trkačkih automobila, braća Mazerati su napravila svoj prvi sopstveni automobil „Ti­po 26“. Sa jednim od prvih njihovih automobila, Alfijeri je osvojio 1926. trku izdržljivosti „Targa Florijo“.

Maserati 420 Biturbo
Maserati 420 Biturbofoto: polovniautomobili.com

Mazerati je počeo sa proizvodnjom trkačkih automobila sa 4, 6, 8 i 16 cilindara, a još jedan od braće Mazerati, Mario, koji je bio umetnik, doprineo je kompaniji tako što joj je za logo predložio „Neptunov trozubac“. Alfieri je vodio Mazerati do kraja života 1932 g. a od tada su njegova tri brata, Bindo, Ernesto i Etore nastavili da proizvode trkačke automobile koji su pobeđivali na trkama.

Godine 1937. preostala braća Mazerati prodali su svoje deonice u kompaniji porodici Adolfo Orsi, koja je 1940. premestila centralu kompanije u njihov rodni grad Modenu, gde je ostala do danas. Braća Mazerati su nastavila inžinjerski posao u fabrici, uspesi na trkama su se nastavili čak i protiv nemačkih automobila, Mercedesa i ostalih. Godine 1939. Maserati 8CTF dobio je trku Indianopolis 500, a taj podvig se ponovio i sledeće godine.

Maserati 420 Biturbo
Maserati 420 Biturbofoto: polovniautomobili.com

Sam Maserati Biturbo je kupe sa četiri sedišta, a proizvođšen je od 1981. do 1988. godine. dizajnirao ga je Alehandro de Tomaso, postao je jako popularan pa su kasnije proizvođeni i modeli Biturbo i , Biturbo S , Biturbo E , Biturbo ES , Biturbo Siwer...

Jednog savršenog oldtajmera, savršenog Maserati 420 Biturbo po sasvim pristojnoj ceni smo pronašli za vas na sajtu Polovni automobili.

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.