Srpkinja ušla u prodavnicu pa doživela šok zbog stvari koju svi radimo! Radnica joj odmah prevrnula očima jer je...
Foto: EPA-EFE/TIAGO PETINGA

neverovatno

Srpkinja ušla u prodavnicu pa doživela šok zbog stvari koju svi radimo! Radnica joj odmah prevrnula očima jer je...

U uslovima loših plata, dugih smena i konstantnog pritiska, nije retkost da se frustracije preliju na prve sledeće – najčešće na kupce.

Objavljeno:

Iako se često smatra da su prodavci dužni da budu ljubazni bez obzira na okolnosti, stvarnost u trgovinama često pokazuje koliko je granica tolerancije tanka – s obe strane pulta. U uslovima loših plata, dugih smena i konstantnog pritiska, nije retkost da se frustracije preliju na prve sledeće – najčešće na kupce.

Na srpskom Redditu nedavno se povela rasprava o tome da li je u redu prijaviti radnicu koja se ponašala neprijatno prema mušteriji. Jedna korisnica podelila je svoje iskustvo koje je izazvalo veliki broj komentara i otkrilo dublji problem.

- Ušla sam u radnju da kupim tri-četiri stvari. Pod je već bio obrisan, pa sam se odmah izvinila. Ona je prevrnula očima i nestala. Završavam kupovinu, a ona staje pored mene, kao da nešto radi, i odjednom počinje da viče: 'pitam se da li bi ovaj narod imao šta da jede da mi radimo do 9' - navela je žena.

Kaže da ju je pitala šta nije u redu, ali odgovor nije dobila – radnica ju je samo gledala u daljinu. Pokušala je da sazna da li je problem što je došla nakon 21h, ali je druga radnica na blagajni samo pokušala da opravda koleginicu, govoreći da "ima loš dan".

kasirka, kasa, prodavnica, plaćanje
foto: Profimedia

- Kasnije mi je poznanica rekla da zna o kome se radi. Navodno je poznata po takvom ponašanju, čak su neki stariji radnici tražili premeštaj zbog nje. A izgleda da joj i šefica gleda kroz prste - dodala je korisnica.

U komentarima koji su usledili, mnogi su istakli da ovakve situacije nisu retke i da uzrok često leži u sistemskom problemu – uslovima rada koji su daleko od prihvatljivih.

- Glavni problem je to što se očekuje da podovi budu čisti do kraja smene, ali da prekovremeni rad ne postoji. Ostaješ 20 minuta duže svakog dana, a to se ne plaća. Za dve godine – to je cela plata - napisao je bivši radnik.

Drugi dodaju da se od njih tražilo da dolaze ranije i ostaju duže, što su mnogi prihvatili kao normu – dok nisu odlučili da daju otkaz.

Ipak, i među komentatorima se može pročitati da to ne opravdava loš odnos prema kupcima:

- Ne mora niko da te mazi, ali pristojnost je minimum. Ako ti se ne sviđa posao – daj otkaz. Nema opravdanja da se istresaš na ljude oko sebe.

Jedna osoba se prisetila slične situacije kada ih je radnica tokom čišćenja namerno udarala kolicima, a zatim dobacivala iza leđa. Kaže da je ušla sat vremena pre zatvaranja.

Bilo je i onih koji su pozivali da se neprijatnosti prijavljuju:

- Ljudi kod nas ćute kada neko ne radi svoj posao, i to je suštinski problem. Ako svi nastavimo da tolerišemo bahatost i drskost – ništa se nikada neće promeniti.“

Na kraju, jedan savet se izdvojio: ako imate pritužbu – pošaljite mejl. Neki korisnici su pisali menadžmentu zbog problema u radnji i, kako navode, dobijali su odgovor već sledećeg dana.

Bonus video:

00:09

Obijena prodavnica u okviru crkve u Mirijevu

Espreso/Kurir/Dnevno/TM


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.