PRODAT SBB: Šta je motivisalo Šolaka za ovaj potez? Šta prodaja znači za korisnike, a šta za medije United Grupe?
Silvija Slamnig, Foto: Promo

KURIR TV

PRODAT SBB: Šta je motivisalo Šolaka za ovaj potez? Šta prodaja znači za korisnike, a šta za medije United Grupe?

Kako će se mediji finansirati bez SBB-a?

Objavljeno:

United Grupa, čiji je vlasnik Dragan Šolak, prodala je SBB grupaciji "e& PPF Telekom" za 1,5 milijardi evra. Takođe, United Grupa prodala je i prava na prenos sportskih događaja kompaniji Telekom Srbija. Televizije N1 i NOVA ostale su u vlasništvu grupe.

Šta je motivisalo Dragana Šolaka na ovaj potez? Da li je profit od milijardu i po evra bio presudan i da li će to razočarati zaposlene u medijima iz grupacije? Kako će se mediji finansirati bez SBB-a?

Gosti Usijanja:

Marko Matić, izvršni direktor Centra za odgovorne medije

Aleksandar Gajović, novinar i publicista

Marjan Rističević, narodni poslanik SNS

Video Zoom:

Ištvan Kaić, analitičar medija i publicista

Urednica i voditeljka: Silvija Slamnig

(Espreso/ Promo)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.