
WMG BR. 1 U SRBIJI!
WMG LIDER NA DIGITALU U SVIM SEGMENTIMA! Potpuna dominacija na srpskom tržištu i u januaru mesecu
Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima
WMG nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 181,392 korisnika više od drugoplasirane, odnosno 339,840 više od trećeplasirane medijske grupacije, pokazuju januarski podaci zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija Gemius.
Najčitaniji smo i najposećeniji sa najangažovanijom i najlojalnijom publikom, a naš medijski portfolio pokriva 81.32% internet korisnika u Srbiji.
Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.
Snaga medijskih grupacija
U januaru WMG ne samo da je ponovo bio lider po broju otvorenih stranica, broju poseta i jedinstvenih korisnika, već je 81.32% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 12 min mesečno na našim portalima.
Snaga medijskih grupacija prikazana je na posebnom Gemius grafikonu koji ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu medijskih grupacija. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je WMG ispred svoje konkurencije.

Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji, Izvor: Gemius*
WMG lider na digitalu u svim segmentima
WMG je na ubedljivom prvom mestu po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U januaru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 262 miliona stranica, što je za 26% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 28% više u odnosu na trećeplasiranog.

Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima WMG u januaru, dobije se neverovatan broj – 506 godina i 111 dana, što je čak 4.4 miliona sati. To znači da smo za 7% ispred drugoplasiranog izdavača, a 17% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.

WMG dominira i u broju poseta: samo u januaru građani Srbije su preko 92 miliona puta posetili naše sajtove, što je 9% više od drugoplasiranog i 16% više od trećeplasiranog na Gemius listi.

WMG je digitalna medijska kompanija broj 1 u Srbiji i po broju jedinstvenih korisnika

Dominacija u kategorijama SPORT, ŽENA/LIFESTYLE, BIZNIS
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: sport, žena/ lifestyle, biznis

WMG News (Kurir (Hronika, Društvo, Planeta, Beograd, Politika, Srbija, Region), Mondo Info, Espreso (Vesti, Svet), Ringier News (Blic - Vesti (Hronika, Društvo, Svet, Beograd, Politika, Srbija, Vojvodina, Republika Srpska), WMG Sport (Kurir Sport, Mondo Sport, Espreso Sport), Ringier Sport (Sportal), AMG Žena/Lifestyle (Stil, Lepa i Srećna, Wanted, Sensa, Stvar ukusa, Yumama, Glossy, Elle), Ringier Žena/Lifestyle (Blic žena, Ana.rs), WMG Estrada/Zabava (Kurir Stars, Mondo Zabava, Espreso Showbiz, Ringier Estrada/Zabava (Blic Zabava, Puls Online, )WMG Biznis (Kurir Biznis, Smartlife,E upravo zato), Ringier Biznis (Blic Biznis)
KURIR NAJČITANIJI PORTAL U SRBIJI
WMG nastavlja totalnu dominaciju na digitalu, a Kurir je pozicioniran kao najsnažniji medijski brend u Srbiji i to od prvog dana kada je Gemius uveo prikaz snage medijskih brendova. Zvanični podaci za januar potvrđuju da je Kurir najčitaniji portal u Srbiji, a da je Kurir televizija najgledanija kablovska kolažna televizija na mrežama na kojima je dostupna.
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je čak 74 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica. Stranice Kurira su tokom januara otvorene više od 197 miliona puta, što je za 7% više od prvog sledećeg konkurenta.
KURIR STIL: Ženski portal broj 1 u Srbiji
Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da je Kurir Stil pozicioniran kao vodeći sajt u Srbiji. U januaru je čak 2.09 miliona jedinstvenih korisnika posetilo Stil, što je 3,072 korisnika više od drugopasirane Blic Žene. Kurir Stil korisnici otvore čak 21% više strana, što govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir Stil.
HVALA NA POVERENJU!
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, Elle Srbija, EUpravo zato i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs
(Espreso)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!