IZ LISABONA ZA 500 EVRA PUTOVALI 20 SATI: Agonija turistkinje iz Srbije na aerodromu, NASTAO HAOS!
Aerodrom / Ilustracija, Foto: Printscreen/Facebook/Alexandar Dragicevic

PUTOVANJE SE ODUŽILO

Prema njenim rečima putnici, njih 200 je bilo zabrinuto i uplašeno

Objavljeno: 16:19h

Srpski turisti koji su sinoć iz Lisabona trebali da krenu direktnim letom za Beograd u 20.40h avioko-mpanijom "Viz er" po portugalskom vremenu pošli su sat i po kasnije, a onda nisu ni sleteli u Beograd već su otišli na aerodrom u Budimpeštu.

- Kada smo 8. avgusta odlazili za Lisabon imali smo direktni let i sve je bilo u redu. Pakao nastaje pri povratku. Juče je trebalo da imamo let po njihovom vremenu u 20.40h. Krenuli smo dva sata ranije na aerodrom. Oko pet popodne dobijam poruku da se let pomera za 21.10h. Zatim na putu do aerodroma stiže još jedna poruka oa avio-kompanije gde nam kažu da je let pomeren za 22h. Na aerodromu piše i dalje da je let u 20.40h, a niko ne zna o čemu se radi - priča Beograđanka i dodaje:

- Tek oko 21.45h smo se ukrcali i krenuli u 22.13. Posle sat i po vremena pilot kaže da je u Evropi nevreme i da ćemo možda završiti u Mađarskoj. Zaista su bile jake turbulencije, a mi nismo znali gde ćemo završti. Na telefonu sam videla kad smo stigli do Šapca gde se avion okrenuo i krenuo pravac Mađarske.

01:51

Turisti zaglavljeni na aerodromu u Budimpešti

Prema njenim rečima putnici, njih 200 je bilo zabrinuto i uplašeno.

- Sleteli smo u 3.15h ujutru. Pola sata smo bili zarobljeni u avionu. Zatim nam kažu da brzo izađemo napolje. Nakon pasoške kontrole gde ne znamo šta će biti s nama isteruju nas napolje da čekamo da nam se neko javi. Tri i po sata ne znamo gde ćemo i šta ćemo od pola 4 do pola 7. Svima se sve smučilo, bio je haos. Deca spavaju na koferima, po podu. Onda nam jedan čovek kaže da će doći autobusi po nas.

Došlo je četiri autobusa, a do pola devet smo samo sedeli unutra. Kada smo potpisali neke papire koje smo morali da potpišemo krenuli smo konačno. Na granici smo čekali sat vremena, a u Beograd stigli u 14.45h.

Čitavih 20 sati je trajala ova agonija mog života, a da ne pričam o tome da sam povratnu kartu za taj let platila 500 evra, a povrh svega sam izgubila i let za Grčku koji sam iz Beograda imala danas popodne i nikome ništa - zaključuje besna Beograđanka.

Bonus video:

06:51

SURČIN DO 2027. POSTAJE TURISTIČKI CENTAR SRBIJE Šuša: Imaćemo nacionalni stadion, EXPO, tu su svi autoputevi i aerodrom

(Espreso / Kurir)

Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!