"NE PITAJU POŠTO KROMPIR NA PIJACI": Srbi zapalili MREŽE, opleli po BOGATAŠIMA, pa naravili OPŠTI HAOS (FOTO)
Ljudi u Knez Mihalovoj, u Beogradu, Foto: Petar Aleksić

HIT!

"NE PITAJU POŠTO KROMPIR NA PIJACI": Srbi zapalili MREŽE, opleli po BOGATAŠIMA, pa naravili OPŠTI HAOS (FOTO)

Hteli da priznamo ili ne, većina nas je sklona tome da "na prvu loptu" procenjuje tuđe finansijske sposobnosti

Koje su to stvari u životu koje suptilno govore "imam puno para"?

Objavljeno:

Dok prvu asocijaciju na bogataše predstavljaju luksuzne vile, papreno skupi automobili i stil života iz snova, čini se da to nije uvek istina. Jedno istraživanje koje je sprovedeno na 1.200 investitora, a koje je obavila stranica "Millionaire Corner", kaže da trećina ljudi sa neto vrednošću većom od pet miliona dolara, uglavnom kupuje u marketima sa nižim cenama. Ako ništa drugo, jedno je sigurno - bogati ljudi su pametni kupci.

Hteli da priznamo ili ne, većina nas je sklona tome da "na prvu loptu" procenjuje tuđe finansijske sposobnosti. Ovo pitanje povelo se na Reditu, a sve je počelo kada je jedan Srbin pitao koje stari u životu suptilno govore "Imam puno para". Objava je prikupila nekoliko stotina komentara, a evo kako je glasila:"Ili drugačije rečeno, aktivnosti i stvari koje su u životu rezervisane samo za one sa puno para, ali ne služe hvalisanju i dokazivanju komšijama. Za ljude koji ne žele da baš svi znaju da oni imaju puno para. Daću suprotan primer, 15 godina star BMW u Srbiji služi samo da se oni koji nemaju para, u očima komšija pokažu kao ljudi sa mnogo para. A sad primer za naslov, za mene su to ljudi koji idu na skijanje svake godine, ljudi koji voze relativno novije modele Volvo automobila, ljudi koji nose baš kvalitetne jakne zimi, ljudi koji letuju na Azurnoj obali...".

Usledio je niz komentara, a mnogi su napisali da se bogati ljudi ne pitaju koliko košta krompir na pijaci, ne zastanu na rafovima na kojima piše "akcija", ali su se svi složili da se "oni koji baš imaju mnogo para, trude da to ne pokazuju". Nose odeću koja je skupa, ali neupadljiva, poznati brendovi se ne vide, a uvek preovlađuju neutralne boje. Pogledajte kakva su mišljenja Srba:

  • Skupa klasična odeća/obuća koja nema nikakve ili minimalne oznake brenda.
  • Moje mišljenje je da su to ljudi koji se ne ističu po izgledu niti po stilu života, žive ispod "crte javnog mnjenja", a pritom imaju šta god da požele (čega mi kao posmatrači nismo ni svesni ako nam neko ne ukaže na to).
  • Upravo, rekao bih i generalna neupadljivost u garderobi, stilu, ali da to ne izgleda klošarski, nego uvek odmereno. Stvari koje se kupuju i nose su skupe, kvalitetne, ali diskretne.
  • Košulje, sakoi, pantalone, čiste patike i cipele, urednost. Kvalitetnija odeća i obuća.
  • Nose i koriste brendove za koje u životu nisi čuo.
  • Znam jednu damu s puno miliona. Sport joj je jahanje, ima se ergela. Fontana u dvorištu imanja. Ima automobil star 60 godina sa žbicama u točkovima, RR. A kad je vidiš, nikakve marke odeće, ni ništa napadno. I školovanje u Londonu.
  • Viđam u kraju jednu gospođu 60+ sa potpuno sedom kosom do ramena, uvek isfeniranom i pod konac, nosi lepršave haljine pastelnih boja, neke naočare za sunce koje suptilno vrište svedenu skupoću i šeta malo belo kučence. Ne znam gde letuje, ali mislim da kad bih rekao Azurna obala, ne bih mnogo pogrešio.

Besna kola poznate marke se izbegavaju, ne štede na iskustvima i kvalitetu života, a putovanja se smatraju luksuzom, istakli su mnogi. Da li se slažete sa njima?

Bonus video:

00:14

Dara Bubamara na Mikonosu dominira i troši bogatstvo

(Espreso/ Mondo)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.