DOMINACIJA NA INTERNETU
AMG I DALJE APSOLUTNI LIDER U DIGITALNOM IZDAVAŠTVU
Kurir najčitaniji već 56 meseci zaredom! Kurir Biznis 1. izbor Srbije!
Zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji koje sprovodi kompanija Gemius potvrdilo je da Adria Media Group nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 275.520 korisnika više od drugoplasiranog, odnosno 469.872 više od trećeplasiranog izdavača. Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.
Počevši od marta, Gemius podaci su prikazani u novom interfejsu. Ovaj način prikaza podataka ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu brendova, ali i izdavača. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je Adria Media Group ispred svoje konkurencije. I u toku juna meseca AMG ne samo da je ponovo rekorder po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica i broju poseta, već je 82,06% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 13 minuta mesečno na našim portalima. Upravo zato, s ponosom možemo da konstatujemo da je AMG NA ČELU S KURIROM PRVI IZBOR SRBIJE.
Dakle, Adria Media Group je po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.
AMG lider u digitalnom izdavaštvu u svim segmentima
Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima AMG u junu, dobije se neverovatan broj – 538 godina i 26 dana, što je čak 4,71 miliona sati. To znači da smo za 63% ispred drugoplasiranog izdavača, a 68% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.
AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U junu su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 276.7 miliona stranica, što je za 71% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 99% više u odnosu na trećeplasiranog.
AMG dominira i u broju poseta: samo u junu građani Srbije su preko 94 miliona puta posetili naše sajtove, što je 42% više od drugoplasiranog i 58% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
Dominacija u kategorijama VESTI, ŽENA/LIFESTYLE, SPORT i BIZNIS
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, AMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti, žena/ lifestyle, sport i biznis.
Kurir daleko ispred svih domaćih sajtova
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je neverovatnih 56 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala sat vremena na portalu. Kada je reč o ukupnom vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 29% više u odnosu na Blic i 207% više u odnosu na Telegraf.
Stranice Kurira su tokom maja otvorene više od 183 miliona puta, što je za 32% više od prvog sledećeg konkurenta.
KURIR BIZNIS Broj 1 u Srbiji
Podaci Gemiusa iz juna pokazuju da je Kurir Biznis prvi izbor ljudi koji prate informacije iz sveta biznisa. To potvrđuje da je ovaj portal relevantna destinacija za sve koje interesuju preduzetništvo, lične finansije, tehnologija, nekretnine, berza, ali i makroekonomske teme. U poređenju sa Blicom, Kurir Biznis na mesečnom nivou ima 306.336 korisnika više. Kurir Biznis korisnici provedu čak 76% više vremena na biznis stranama od korisnika Blic Biznisa, ostvare preko 61% više poseta i otvore 73% više strana, što govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir biznis.
Kurir televizija je i u junu 2023. godine najgledanija kolažna kablovska televizija u mrežama u kojima je dostupna
Za samo tri godine emitovanja Kurir televizija je uspela da se pozicionira kao najgledanija kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna, a u petak, 23. juna, bila je gledanija od svih kablovskih kanala na teritoriji Srbije i na total populaciji i u ciljnoj grupi gledalaca od 18 do 50 godina.
U ciljnoj grupi od 18 do 50 godina Kurir televizija je prestigla čak tri stanice s nacionalnom pokrivenosti i zabeležila udeo u gledanosti od 3,05% na dnevnom nivou, gde nas je pratilo preko 650.000 gledalaca.
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, ali i činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 9 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.
Hvala na poverenju
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima grupe učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, National Geographic Srbija, Elle Srbija i drugi. Deo AMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite uspesima AMG: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.
(Espreso / Promo)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!