ŠTA SE KRIJE IZA NALAKIRANIH NOKTIJU MARKA ČADEŽA? Otkrio je koju poruku šalje!
Marko Čadež, Foto: RTS/SCREENSHOT

kampanja

ŠTA SE KRIJE IZA NALAKIRANIH NOKTIJU MARKA ČADEŽA? Otkrio je koju poruku šalje!

Kako je i sam Marko Čadež obrazložio, kampanja je osmišljena kao pomoć

Objavljeno:

Predsednik Privredne komore Srbije (PKS) Marko Čadež pojavio se u jutarnjem programu Radio televizije Srbije (RTS) sa lakiranim noktima, a praksu nanošenja laka koristi već izvesno vreme.

Time je ponovo privukao pažnju gledalaca i medija iako je tokom svog gostovanja, razgovarao o razvoju, investicijama, zapošljavanju i ekonomskoj politici.

Ono što međutim malo ljudi zna jeste da je reč o jedinstvenom, pozitivnom pokretu kojeg je deo.

Marko Čadež
Marko Čadežfoto: Printscreen/RTS

Muškarci ohrabruju druge da postave fotografije nalakiranog nokta na društvenim mrežama sa oznakom #PolishedMan. Naime, ova akcija je osmišljena kao podrška za borbu protiv seksualnog i fizičkog nasilja nad decom i ženama, kao i radi sakupljanja novca koji će se ulagati u centre za podršku deci.

Kako je i sam Marko Čadež obrazložio, kampanja je osmišljena kao pomoć u okončanju nasilja nad ženama i decom.

"Zašto baš ova kampanja? I zašto baš lakirani nokti na muškarcima? Zato što jedno od dvoje dece doživi nasilje svake godine, a jedna od tri žene će doživeti nasilje tokom svog života. Možete i vi da pomognete - donirajte, lakirajte nokte i pridružite se beogradskom timu", rekao je Čadež.

Zašto muškarci?

Oko 95% svih žrtava nasilja doživi ga od strane muškog počinioca, a otprilike 4 od 5 počinilaca nasilja u porodici su muškarci.

Dok većina muškaraca veruje da je to neprihvatljivo, mnogi stoje po strani i čine malo da ga spreče, i dozvoljavaju da se nastavi.

Nasilje nad ženama / Ilustracija
Nasilje nad ženama / Ilustracijafoto: Milena Đorđević

Zbog toga "Lakirani čovek" podstiče muškarce da istupe, progovore i zauzmu stav. Kao negovatelji, vođe i zaštitnici, muškarci imaju pozitivnu i vitalnu ulogu u pomaganju da se zaustavi nasilje nad ženama i decom.

Cilj je, kako piše u kampanji, da osnaže sve da postanu deo rešenja. Opširnije o kampanji, pročitajte ovde.

Čadež je još tokom 2014. godine postao predsednik Privredne komore, koji je tako postao najmlađi predsednik u istoriji. Krajem maja 2022. godine ponovo je izabran za predsednika sa petogodišnjim mandatom.

(Espreso / Telegrafa Biznis / V.B.)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.