Napreduju radovi na izgradnji petog mosta u Novom Sadu u okviru Fruškogorskog koridora
Ilustracija, Foto: Grad Novi Sad

OBILAZAK RADOVA NA MOSTU

Napreduju radovi na izgradnji petog mosta u Novom Sadu u okviru Fruškogorskog koridora

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović je naglasio da će Fruškogorski koridor, koji će biti dužine 48 kilometara, mnogo značiti za Novi Sad i Rumu, ali možda najviše za Frušku goru

Objavljeno:

Gradilište budućeg mosta između Petrovaradina i Kaća, nizvodno od nekadašnje „Pobede”, gde je podignut pomoćni most pomoću kojeg će biti izlivani stubovi glavnog mosta, obišli su gradonačelnik Miloš Vučević, ministar Tomislav Momirović, predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović, direktor “Koridora Srbije” i predstavnici kompanije “CRBC”. Taj most će spojiti dunavske obale između nekadašnje „Pobede” na sremskoj strani i Termoelektrane-toplane „Novi Sad” u Bačkoj, ujedno služeći kao deo obilaznice oko Petrovaradina i istočnog teretnog tranzitnog pravca.

- Verujem da većina nas u Novom Sadu nije mogla ni da zamisli, ni da sanja da se istovremeno grade dva nova mosta u našem gradu, dok je u toku projektovanje trećeg, pešačko-biciklističkog, a da smo tek pre četiri godine vratili ono što su nam u NATO agresiji srušili. Novim mostovima i saobraćajnom infrastrukturom, menjamo sveukupni ambijent, sliku grada i kvalitet života u Novom Sadu na bolјe. Veoma sam zadovolјan nivoom podrške koju imamo u pogledu finansiranja, jer država Srbija finansira sve ove projekte, koji ni Grad niti Pokrajinu ne koštaju novačano, a direktno utiču na kvalitet našeg života. Ovo će biti najbrža veza između dva auto-puta E70 i E75, zapadnog dela države prema severu i istoku, a tu prvenstveno mislim na Fruškogorski koridor. U pogledu promena u gradu, Petrovaradin i Salajka će bukvalno procvetati kad se ovaj most napravi, jer neće više prolaziti kamioni Partizanskom ulicom i svim onim saobraćajnicama kroz Petrovaradin ka Žeželјevom mostu, već će koristiti tranzitne saobraćajnice. Nadam se da ćemo krajem 2024. godine, kako su najavili naši kineski partneri, izvođači radova iz kompanije „CRBC“, moći zajedno da pređemo preko ovog mosta između Petrovaradina i Kaća - rekao je gradonačelnik Miloš Vučević.

Novi Sad
foto: Grad Novi Sad

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović je naglasio da će Fruškogorski koridor, koji će biti dužine 48 kilometara, mnogo značiti za Novi Sad i Rumu, ali možda najviše za Frušku goru.

Predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović je istakao da je most u izgradnji jedan od najvažnijih objekata na Fruškogorskom koridoru i naglasio da je pre obilaska održan konstruktivan radni sastanak u zgradi Pokrajinske vlade, sa gradonačelnikom Vučevićem i ministrom Momirovićem, na kojem su analizirani tehnički detalјi i dinamika budućih radova vezanih za taj veliki projekat.

Novi Sad
foto: Grad Novi Sad

Direktor „Koridora Srbije“ Aleksandar Antić je rekao da je ovo jedan od klјučnih razvojnih projekata u Republici Srbiji dodavajući da je za njegovu realizaciju dobijena snažna podrška predsednika države i potom je istakao veliku zahvalnost na saradnji i odličnoj sinergiji koja postoji od početka sa svim partnerima na ovom projektu.

Novi Sad
foto: Grad Novi Sad

Na teritoriji grada, ova saobraćajnica će služiti kao tranzit za teretna vozila, koja će onda Dunav prelaziti na budućem mostu na Tekijama, a odatle će kroz tunel izbijati na Alibegovac, potom na Mišeluk i dalјe ka Vencu i Irigu. Most na Tekijama biće spojen i sa obilaznicom oko Petrovaradina, koja bi trebalo da ide pored „Pobede”, i koja vodi na novi drumsko-železnički most.

(Espreso / Promo)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.