Na Tik Toku ih viđamo u raznim situacijama, a da li možete da ih zamislite u ulozi prodavca?
Ilustracija, Foto: Promo

NEVEROVATNO

Na Tik Toku ih viđamo u raznim situacijama, a da li možete da ih zamislite u ulozi prodavca?

Vuk i Aleksandra bili su deo JYSK tima na jedan dan - evo kako su se snašli

Objavljeno:

Ukoliko ste pomislili da je posao prodavca monoton, nezanimljiv ili lak, budite sigurni da ste se prevarili. To su nam dokazali Vuk i Aleksandra, jedan od najpraćenijih parova na Tik Toku, koji su se našli u ulozi prodavaca na jedan dan u JYSK radnji i na zabavan način pokazali koja su to svakodnevna zaduženja zaposlenih u ovoj poznatoj skandinavskoj kompaniji.

U videu koji su objavili na svom Tik Tok nalogu, Vuk i Aleksandra prikazuju kako su radni dan započeli jutarnjom kafom, a nakon toga su pažljivo sređivali police, punili rafove, zatezali krevete i slagali robu u magacinu. Kako ističu, rad na kasi im je bilo najinteresantnije zaduženje, a Vuk se odlično pokazao i u komunikaciji sa kupcima.

Prvi put smo se oprobali u ovoj ulozi i moramo priznati da smo se odlično snašli. Posao je veoma dinamičan, a atmosfera u kolektivu je zaista prijatna. Kolege iz JYSKa su tokom celog radnog dana bili na raspolaganju da nam objasne zaduženja, pomognu i odgovore na svako pitanje. Za nas ovo predstavlja jedno potpuno novo iskustvo koje ćemo sigurno dugo pamtiti ”, otkrili su Vuk i Aleksandra.

Pogledajte kako se poznati tiktokerski par snašao u ulozi prodavca:

@vukaleksandra Da li vam se svideo jedan radni dan sa nama u JYSKu?Ukoliko jeste, posetite https://posao.jysk.rs/rs/bring, kako biste i vi postali član sjajne JYSK ekipe #vodimtenaposaoujysk ♬ original sound - Vuk&Aleksandra

Mladi influenseri su pronašli način da se pored ozbiljnog rada malo i zabave, pa su po završetku radnog vremena rešili da odigraju žmurke u magacinu JYSK radnje. Kako je to izgledalo pogledajte u videu:

Radni dan Vuka i Aleksandre deo je najnovije Employer branding kampanje kompanije JYSK pod nazivom "Bring dedication – Vodim te na posao" koja ima za cilj da se približi mlađoj generaciji uzrasta od 17 do 27 godina i da im na interesantan način predstavi rad u ovoj industriji.

Kompanija JYSK je i prethodne godine uspešno organizovala veliku Employer branding kampanju pod sloganom „Da li želiš da postaneš jedan od naših 3.000 rukovodilaca prodavnica?“, a zanimljivo je da su svi zainteresovani mogli da urade test i saznaju da li su baš oni odgovarajući kandidati za radno mesto rukovodioca prodavnice u JYSKu.

Jisk
foto: Promo

JYSK svojim zaposlenima nudi i odlične mogućnosti napredovanja na više pozicije, a pored toga, ljubazan, prijateljski tim i sjajna radna atmosfera su zagarantovani. Posvećenost i brigu o zadovoljstvu svakog člana koji čini deo velike JYSK porodice, nedavno je prepoznao i prestižan poslovni magazin Forbes, koji je ovu kompaniju na osnovu istraživanja 150 hiljada zaposlenih u multinacionalnim kompanijama iz 58 zemalja, svrstao među 750 najboljih poslodavaca na svetu.

Ukoliko si zainteresovan da se pridružiš JYSK timu i saznaš više informacija o zaposlenju, možeš to da učiniš ovde.

(Espreso)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.