NAKON PRIČE KOJA JE RASTUŽILA SRBIJU, OGLASIO SE PARKING SERVIS! Ovo je istina o KAZNI koja nas je sve ZGRANULA
Kazna, Foto: Printscreen

OBRT?

NAKON PRIČE KOJA JE RASTUŽILA SRBIJU, OGLASIO SE PARKING SERVIS! Ovo je istina o KAZNI koja nas je sve ZGRANULA

Fotografija kazne koja se pojavila na društvenim mrežama, potresla je ljude širom Srbije. Ipak, istina je nešto drugačija.

Objavljeno:

Fotografija kazne za parkiranje, koja se pojavila na društvenim mrežama, potresla je ljude širom Srbije. Na njoj se, pored kazne, vidi i poruka majke upućena „Parking servisu“ u kojoj moli da joj se ne piše kazna za parkiran automobil ispred bolnice, jer čeka dete koje je na hemoterapiji.

Molim Vas, nemojte nam pisati kaznu, u bolnici smo! Moje dete je pacijent pedijatrijske onkologije, trenutno na hemoterapiji. Hvala Vam, Vesna Simić – pisalo je u poruci.

Kada se vratila do kola Vesna je iza brisača, uprkos molbi, zatekla kaznu.

Slučajni prolaznik je zabeležio nemilu scenu i podelio je na društvenim mrežama.

Korisnici Tvitera i Fejsbuka su na različite načine komentarisali fotografiju i dok jedni odobravavaju postupak radnika servisa, drugi se pitaju gde će mu duša.

ŠTA JE PRAVA ISTINA?

Ipak, istina je nešto drugačija. Radnik „Parking servisa“ koji je napisao kaznu za parkiranje, nije mogao da vidi poruku koju je vlasnica automobila ostavila, jer je nije ostavila ispod brisača, kako je preneseno na društvenim mrežama, a što potvrđuje fotografija koja nam je dostavljena iz „Parking servisa“. Poruka jeste napisana, ali je ostavljena sa unutrašnje strane automobila, i suprotne strane od mesta gde je radnik „parking servisa“ zakačio kaznu. Nije mogao, a i nije mu u opisu posla da gleda šta se nalazi u samom automobilu.

Da je, kako kažu iz „Parking servisa“ poruka bila zakačena za brisač, kako je vlasnica automobila kasnije stavila, a prolaznici slikali i podelili fotografiju po društvenim mrežama, do ovoga ne bi došlo.

Kako kažu, u ovakvim slučajevima maksimalno izlaze u susret i na osnovu vremena pregleda ili terapije poništavaju nalog za plaćanje dnevne karte.

Naglašavaju da im se u ovom konkretnom slučaju niko nije obratio da reklamira nalog i pozivaju korisnicu koja je objavila fotografiju naloga da reklamira dnevnu kartu kako bi bila poništena.

Inače, iz “Parking servisa” za “Novosti” kažu da se nikad nije dogodilo da odbiju reklamaciju korisniku koji je zbog hitnog pregleda prekoračio vreme parkiranja u zoni i obratio im se sa medicinskom dokumentacijom.

Bonus video:

(Espreso.co.rs / Novosti)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.