POSTAVILI BODLJE ISPRED LOKALA DA BESKUĆNICI TU NE BI SPAVALI! Zbog ovog BG izloga SRBIJA JE BESNA (FOTO)
Šiljci ispred Springfild prodavnice, Foto: Stefan Kojić

u borbi protiv prosjaka

POSTAVILI BODLJE ISPRED LOKALA DA BESKUĆNICI TU NE BI SPAVALI! Zbog ovog BG izloga SRBIJA JE BESNA (FOTO)

Zaposleni ne znaju o čemu se radi, a društvene mreže gore

Objavljeno: 11:12h

Zbog šiljaka koje je kompanija Springflid postavila ispred svoje prodavnice u Bulevaru Kralja Aleksandra danas su se društvene mreže doslovno usijale. Građani su besni zbog diskriminacije kompanije, pa svoj bes iskaljuju na društvenim mrežama.

Naime, radi se o takozvanom "Antoi homeless spikes", odnosno "šiljci protiv beskućnika" koje je Springfild postavio na betonski zidić ispred izloga kako prosjaci ne bi mogli na njega da sednu ili legnu i uznemiravaju njihove kupce.

Šiljci ispred Springfild radnje
Šiljci ispred Springfild radnje foto: Stefan Kojić

Prosjaka u Srbiji reklo bi se, ima na svakom koraku. Ipak, čin poput ove kompanije, kao vid "odbrambene arhitekture" niti je u Srbiji čest, niti je pravedan prema onima koji dom nemaju.

Takozvana odbrambena arahitektura ispred butika Springfild
Takozvana odbrambena arahitektura ispred butika Springfild foto: Stefan Kojić

Inače, u Londonu se na ovakav način već uveliko bore sa prosjacima, te se može se reći da je i kod njih u pitanju otvorena diskriminacija, koju reklo bi se, niko ne dovodi u pitanje.

Moderni dizajni u borbi protiv beskućnika najviše se mogu videti pod mostovima i nadvožnjacima te na centralnim gradskim površinama.

U spornoj Springfildovoj radnji koju smo posetili radnici nisu bili raspoloženi da nam daju odgovor uz obrazloženje da u poduhvat kompanije nisu upućuni i da ne znaju šta je to i zbog čega se nalazi.

Mnogi su ovaj potez osudili i prokomentarisali u negativnom kontekstu, gledajući valjda sve sa humane strane:

foto: printsceen/youtube

Iz ove kompanije nam nisu odgovori do zaključenja ovog teksta, a ostaje pitanje da li će se nakon zgražavanja javnosti ovi šiljci, koji predstavljaju odraz čiste nehumanosti, ukloniti što pre.

Korisnici društvenih mreža su šokirani koliko napredujemo
Korisnici društvenih mreža su šokirani koliko napredujemo foto: printsceen/youtube

Očito idemo u korak sa svetom, od edukacije do medicine, pa i do povećanja jaza između bogatih i siromašnih. Iako ovaj brend itekako prati svetske trendove, pokazuju i da ne kaskaju za preuzimanjem brendova iz kapitalističkih zemalja.

BONUS VIDEO:

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.