BEOGRAD
Otkriveno kome su upućeni i šta fali bilbordima sa srednjim prstom!
Kancer testisa je, na ovim prostorima, ali i širom sveta, najučestaliji rak među muškarcima do 40 godina starosti
Konačno smo dobili odgovor na pitanje kome su upućeni eksplicitni bilbordi i plakati koji su prošle nedelje osvanuli u Beogradu i Banjaluci s porukom „kontroliši se malo“: svim muškarcima! Novembar je mesec muškog reproduktivnog zdravlja i baš tim povodom, advertajzing agencija Ovation, u partnerstvu sa udruženjem Superbrke iz Banja Luke, pokrenula je ovu šokantnu kampanju kako bi podigli svest o kanceru testisa.Konačno smo dobili odgovor na pitanje kome su upućeni eksplicitni bilbordi i plakati koji su prošle nedelje osvanuli u Beogradu i Banjaluci s porukom „kontroliši se malo“: svim muškarcima! Novembar je mesec muškog reproduktivnog zdravlja i baš tim povodom, advertajzing agencija Ovation, u partnerstvu sa udruženjem Superbrke iz Banja Luke, pokrenula je ovu šokantnu kampanju kako bi podigli svest o kanceru testisa.
Kancer testisa je, na ovim prostorima, ali i širom sveta, najučestaliji rak među muškarcima do 40 godina starosti. Fotografije muškaraca koji pokazuju srednji prst, ali pomalo deformisanom šakom – bez jednog „testisa“, za ovu kampanju prepoznatljivim stilom potpisuje renomirani svetski fotograf iz Beograda, Vladimir Milivojević Boogie.
Poruka „Kontroliši se malo – Ne odbijaj da pregledaš testise“, poziv je svim muškarcima koji nedovoljno brinu o svom reproduktivnom zdravlju, da bar jednom godišnje pauziraju sa busanjem u prsa i počnu redovno da odlaze urologu.
(Espreso/Promo)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!