NEKI LJUDI NEMAJU SRAMA: Zaposleni u hotelima otkrili PRLJAVE DETALJE o GOSTIMA
Hotel, Foto: Profimedia

ŠOKANTNO!

NEKI LJUDI NEMAJU SRAMA: Zaposleni u hotelima otkrili PRLJAVE DETALJE o GOSTIMA

Od ljudi koji rade u hotelima očekuje se da uvek budu ljubazni i na raspolaganju gostima, kako bi ih privukli da ponovo dođu. Njihov posao nije lak, a umeju dodatno da ga otežaju i nevaspitani gosti.

Objavljeno:

Dok se od zaposlenih u hotelima ljubaznost očekuje, reklo bi se da to isto ne važi za goste!

Od ljudi koji rade u hotelima očekuje se da uvek budu ljubazni i na raspolaganju gostima, kako bi ih privukli da ponovo dođu. Njihov posao nije lak, a umeju dodatno da ga otežaju i nevaspitani gosti.

Sa čime se susreću i šta ih najviše nervira u ponašanju gostiju, zaposleni u hotelima otkrili su anonimno na Redditu – i neke stvari će vas zaista zaprepastiti!

Bila sam spremačica u hotelu. Kad gost u toalet baci iskorišćeni kondom, ostavi ga pod jastukom ili ispod kreveta, na poslužavniku za čaj i kafu... Doslovno, bilo gde. I kad ne povuku vodu u kupatilu - to je grozno!

Izluđuju me redovni gosti koji me prekidaju dok obavljam nešto za druge jer smatraju da su oni najvažniji.

Kada me roditelji navode kao primer svojoj deci koja se ne ponašaju lepo. Na primer, desilo se da sam čistio prozore, a dete je u blizini plakalo, pa su mu roditelji rekli da ako ne bude dobro i poslušno, završie kao ja, perući prozore. To je potpuno demorališuće i nevaspitano, jednostavno se ne radi. A doživeo sam to toliko puta da sam prestao i da brojim...

Najgore mi je kada gosti pokušavaju da nas prevare na podle načine. Na primer, kada izbuše rupe na dnu konzerve pića u minibaru, pa to otkrijemo tek kada dođu sledeći gosti. Jadno.

Pre nekoliko godina sam radio u hotelu i ne možete da zamislite koliko ljudi koji naručuju poslugu u sobu otvara vrata bez odeće! OK je ako želiš u sobi da budeš go, tvoja stvar, ali molim te, obuci nešto pre nego što otvoriš vrata. Na kraju krajeva, u hotelskim sobama postoje ogrtači!

Radio sam na održavanju hotela. Ako nešto slomiš u svojoj sobi, budi iskren i reci to na recepciji. U 99 odsto slučajeva neće ti to naplatiti, a nama daje vremena da to popravimo što pre, a ne da u panici jurimo kad sledeći gost otkrije kvar!

Užasno me nerviraju ljudi koji poriču da su koristili sobnu uslugu kada treba da je plate, uprkos tome što imamo njihov potpis za svaku pojedinačnu uslugu.

Iskreno, najviše me nerviraju lokalni gosti koji se hvale da poznaju vlasnika. Ako već dobiju popust zbog toga, ne znam kako još imaju obraza da traže od nas besplatne usluge.

Radim na recepciji međunarodnog lanca hotela. Izluđuje me kada gosti prekrše pravilo na koje smo ih upozorili desetak puta, a zatim dođu da urlaju na mene i prete da će razgovarati sa mojim šefom u drugoj državi. Sigurno! Evo, popunite obrazac za žalbu, telefonirajte im, a potom me obavestite da su potvrdili upravo ovo što sam vam i ja rekao!

Seks. Bezbroj puta se desi da gosti naruče nešto u sobu, a onda odluče da imaju seks čim spuste slušalicu. Ja stojim pred vratima sa dodatnim setom peškria ili ulazim u sobu kako bih popravio nešto i vidim više nego što sam želo. Takođe, kante za smeće su u sobi s razlogom! Prestanite da ostavljate kondome, lubrikante i korišćene seks igračke po krevetima i stolovima.

Bonus video:

03:01

ESPRESO ANKETA: Šta Beograd misli o Evroviziji i ovogodišnjem pobedniku!

(Espreso/Mondo)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.