ČOVEČANSTVU PRETI APOKALIPTIČNI UDAR: Nova galaksija otkrivena! Kreće se ka MLEČNOM PUTU i sve će nas ZBRISATI!
Otkrivena nova galaksija, Foto: Printscreen

UZBUNA!

Obližnja galaksija će udariti u "Mlečni put", a ovaj katastrofalni događaj mogao bi da razbije ceo sunčev sistem, zapanjujući su podaci naučnika

Astrofizičari sa Univerziteta u Durhamu napravili su kompjutersku simulaciju kako bi saznali više o kretanju tzv. Velikog Magelanovog oblaka (VMO), satelitske galaksije koja kruži oko Mlečnog puta, piše "Raša Tudej".

Ispostavilo se da se VMO kreće na taj način da bi mogao da udari direktno u našu galaksiju.

Iako je galaksija udaljena 63.000 svetlosnih godina od Mlečnog puta i trenutno se kreće dalje brzinom od 403 kilometara u sekundi, ona je svoj ritam "usporila" i kreće se nazad prema nama.

Sudar će, kako naučnici navode, potresti ceo Mlečni put i, iako možda neće direktno uticati na naš Sunčev sistem, glavni istraživač doktor Marius Kautun upozorava da bi sudar mogao da nas izbaci iz Mlečnog puta.

Takođe, ovaj sudar će prouzrokovati pomeranje zvezda i povećati rizik od pomeranja zvezda u nove gravitacion polja, što bi moglo da promeni i orbitu planeta. Ako postoji čak i mala varijacija u rastojanju između Zemlje i Sunca, to bi moglo da nas polmeri iz "sigurne zone" i učiniti planetu previše ili vrućom ili hladnom, tako da život ne bi vipe bio moguć.

Ali, ipak nemojte paničiti! Srećom, ovaj međugalaktički sudar se neće desiti još narednih 2,5 milijardi godina.

(Espreso.co.rs/RT)