užasna tragedija

OSTAVIO JE SVOG PITBULA SAMOG U KUĆI S BAKOM I ĆERKOM (3): Uskoro je dobio poziv da se dogodilo ONO NAJGORE!

17.01.2018. 11:49h
Kada je došao kući, zatekao je scenu koja ledi krv u žilama... Detaljnije»

Ostavite Komentar

PRAVILA KOMENTARISANJA

Zabranjeni su govor mržnje, vređanje na nacionalnoj, rasnoj ili rodnoj osnovi, vređanje ličnosti korisnika i osoba čija se imena pojavljuju na sadržajima portala, kao i upotreba vulgarnih reči. Svako korišćenje portala suprotno navedenom biće kažnjeno oduzimanjem prava korisnika na pristup portalu kome će pristup biti trajno ili privremeno uskraćen. Svako ugrožavanje lične i porodične bezbednosti korisnika portala, kao i lica čije se ime navodi u sadržaju portala, putem pretnji ili na bilo koji drugi način, nije dozvoljeno i svako takvo ponašanje može biti krivično gonjeno od strane nadležnih organa. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, predstavljanje u ime drugog pravnog ili fizičkog lica. Zabranjeno je pisati velikim slovima (Full Capslock).

Komentari i sadržaji koji se ne odnose na teme portala biće obrisani bez prethodne najave, a korisnicima koji pošalju takve komentare i sadržaje biće u više navrata onemogućen pristup portalu. Ukoliko korisnik smatra da je nepravedno kažnjen, ima pravo da kontaktira administratora.

Komentara: 81

pera trta

17-01-2018 12:11h
nikada mi nisu bili jasni ljudi sa čuvanjem krvoločnih pasa...da li su bolesni iz mozga...kompleksi...nemam pojma

Točkonja

17-01-2018 13:37h
@pera trta
Imaš ti pojma, sve je tako.

Danko

17-01-2018 18:06h
@pera trta
Nema krvoločnih pasa, već neodgovornih vlasnika. Svaki pas, koji dospe u pogrešne ruke, koji bude izgladnjavan, tučen i treniran za borbe, postaje opasan po okolinu, bez obzira na rasu. Ljudi bi trebali znati, da se nikada ne kupuje odrastao pas, koji treba da bude u porodici sa malom decom, jer niko ne zna kakav je život imao. Uvek se kupuje štene, po mogućstvu ženka, koje će odrastati uz decu.

D

17-01-2018 19:27h
@pera trta
Nije pas krvoločan nego jak toliko da može da ubije. I pekinezer da je veći bi mogao da ubije nekog. I zašto je uzeo odraslog psa koga ne poznaje?!

pera trta

18-01-2018 12:30h
@Danko
sve je to u redu...samo je ova devojčica pokojna...mogao je da kupi i nekog bezopasnog mešanca...ali, bezopasnog mešanca nije kupio

jjj

18-01-2018 20:49h
@pera trta
Evo ja cu ti reci, nisam bolesnog mozga, a daleko od toga da sam komplexas, plus sam i zensko. Od kad sam bas klinka bila obozavam pitove nikad druge rase pasa nisam imala, i odgovorno ti tvrdim da nisu psi krvolocni, nego vlasnici. Pas ako se socijalizuje i vaspita kako treba, nema nikakvih problema, a odanijeg prijatelja, i pametnijeg psa, koga je dovoljno samo da pogledas da zna sta misliss, od pita neces naci. Ovaj covek je kupio odraslog psa, i ostavio ga samog sa babom i detetom, toliko o coveku. Ja ni odraslu pudlicu koja ne poznaje moje dete ne bi ostavila sa detetom, to je odgovornost i zdrav razum. A meni daj retrivera i ja ako hocu napravicu od njega krvolocnu zver .

Aleksandra

17-01-2018 12:31h
Ja sam razumela da je on kupio odraslog psa. To nije njegov pas, nije ga on voleo i vaspitavao nego je to pas koji je ziveo ko zna kakvim zivotom pre nego sto je stigao u njihovu porodicu.

Zo

17-01-2018 12:49h
@Aleksandra
Opet trazite opravdanje. Kao da nisu psi napadali vlasnike psa tj napadali su i one koji su ih cuvali od malena. O cemu vi pisete. Cuvati pit bula u stan pa to moze samo nenormalna osoba ili osobe i kraj.

Točkonja

17-01-2018 13:54h
@Aleksandra
Ko poznaje pse, nikada ga neće držati u kući.

Danko

17-01-2018 18:09h
@Aleksandra
U pravu si. Vidi se da voliš i poznaješ pse.

Бојан

17-01-2018 22:15h
@Aleksandra
Ово је чисто сатанизовање једне расе!!! Изузетнан пас!!! Много немате појма!!! Није за свакога, јер има јаку крв, али ако је одгајан како треба, нема боље пасмине!!! Имао, чувао, туговао...

Acko

18-01-2018 04:07h
@Бојан
Ti si bolestan kao i ta tvoja pasmina.

lana

18-01-2018 11:23h
@Бојан
zasto onda 99% napada i ubistva od strane pasa, pocini upravo pitbul? Da li je moguce da svi ti vlasnici ne odgoje i ne socijalizujuju dobro svoje pse? Pre ce biti da je genetika

pera trta

18-01-2018 12:34h
@Бојан
a šta, ako tvoj pas slučajno se otrgne , pa izađe na ulicu...i prikolje neko dete...da li se ti slažeš, da onda neko prikolje tvoje dete...ili da dobiješ smrtnu kaznu, jer si ti odgovoran za nečiju smrt

da li razlikujes pasmine

18-01-2018 13:00h
@lana
jel ti razlikujes pitbula od stadforda?! ne odobravam ikakvo cuvanje zivotinja u zatvorenom prostoru gde ljudi borave, licno cuvao sam stadforda jos od stene kada je bio, cuvan iskljucivo za takmicenja i izlozbe, sva deca iz komsiluka su ga vukla za rep jer mu isti nisam sekao, bio je prelep sa "kopiranim usima", glava ogromna sa misicavim nogama i telom. iskljucivo je vukao biciklu na kojoj sam ja sedeo uz brdo kako bi dobio misice, hrana takodje iskljucivo kuvane kosti koje je mesara do moje kuce taze ostavljala u najlonima kao i mali deo ishrane je bio granule koje bas nije voleo da jede, obozavao je domacu hranu tj kosti i ono od mesare sto je moglo da se koristi za zdravu ishranu kucnog ljubimca! dakle, ponasanje psa kao kucnog ljubimca zavrsi od: pasmine, dresiranja, ishrane i ophodjenja prema zivotinji kao jednom bicu i nece biti ovakvih ispada, naravno to ne vazi kao sto sam naglasio za pasmine koje su nepredvidive a tu spada svetski priznat pitbul kao najagresivniji pas, a potom dolazi argentinska doga

Ja

18-01-2018 20:23h
@Točkonja
A ti kao poznajes pse? Ti si samo zla,ljubomorna i sebicna dzukela koja mrzi pse! i glup si kao tocilo!

ma daj

18-01-2018 20:53h
@lana
Uopste nije tacno , njima je u genetici agresivnost prema zivotinjama, a ne prema ljudima. A zasto ubistva od strane pasa pocine pitbulovi, pa zato sto ih manijaci drze. Drze ih u malim kavezima zatvorene po ceo dan, uce ih da budu agresivni, da bi bili sto bolji u borbi, i ti psi nisu socijalizovani, i onda jedan takav pas pobegne i napravi sranje. Isto to mozes napraviti i sa sarplanincem, rotvajlerom bilo kojim agresivnijim psom, pa cak i sa onim koji nije agresivan, ako ga izludis... A bice da nikad nisi ni videla,video pitbula i nekog odgovornog vlasnika, sa normalnim psom, zato nemoj ni komentarisati...

jjj

18-01-2018 21:36h
@lana
A ni statistika ti nije tacna )) Cuj 99 posto...

Nikola

31-08-2023 12:39h
@da li razlikujes pasmine
Cisto sumnjam da ste Vi vodili staforda na izlozbe i takmicenja, jer da jeste, znali biste da se toj rasi ne seče rep. Ne biste govorili kako ga Vi niste sekli. Inače argentinska doga, tj. dogo argentino, kojeg pominjete, jeste veoma snažna, ali uravnotezena pasmina izuzetnih karakteristika, pre svega namenjena za lov, i ne moze se porediti sa đubretom od psa kakvo je pitbul

Slavko

17-01-2018 14:35h
Odvratna pasmina, da covek ne sme ni jednog sekunda da se opusti sa njima. Vreme je pokazalo da njihova agresivnost nema veze sa odgojom, zato sto su napadali i vlasnike i clanove njihovih porodica iako su bili mazeni i pazeni kao deca. Za ovu rasu ne vazi ono da ce biti onakvi kako ih odgojis jednostavno su agresivni.

Azrael

17-01-2018 17:36h
@Slavko
Isto vazi i za sve vrste ovcara (nemacki), sarplanince...oni znaju biti vrlo nezgodni, cak iako godinama odaju utisak pitomosti. Te pasmine se ne drze u kucnom ambijentu vec napolje, u ogradjenom prostoru.

Sarplaninac

18-01-2018 14:08h
@Azrael
Sta je sa Sarplanincom? Prakticno je nemoguce vaspitati ga.
Celog zivota vodi borbu sa ukucanima za prvo mesto u familiji.

u pravu ste

18-01-2018 14:27h
@Azrael
bas tako, za nemackog ovcara vazi jedno nepisano pravilo, da kada on ostari i sluti da ce umreti on napada gazdu da bi ga ubio, te stoga cim nemacki ovcar pocne imati odredjeni broj godine za koje se smatra da je to njegova duboka starost vodi se na uspavljivanje, to isto praktikuje i nasa vojska i policija sa sluzbenim psima, za nasu pasminu "sarplaninac" koji je i dobio ime po šar planini, je takodje veoma opasna i ne predvidiva rasa koja je iskljucivo nastala ukrstavanjem. inace na wikipediji neko je opisao sarplaninca kao izuzetno mirnog i temperamentnog psa koji obozava decu!?! ne znam koja budala to napisa, al dao mu tako bog da mu dete spava sa sarplanincem pa da vidi koliko je to nezan pas! arplaninac je jedino namenjen za borbu sa vukovima i velika otpornost na hladnocu zato je i nastao

Dreser

17-01-2018 14:45h
Pit bulovi su poznati po tom "pucanju filma". Mogu biti mirni i
pitomi mesecima pa i godinama dok odjednom, bez ikakvog
razloga, ne podivljaju i u stanju su da napadnu čak i vlasnika.
Zbog toga je držanje pit bulova zabranjeno u mnogim zemljama!

Vlada

17-01-2018 18:05h
@Dreser
Mala deca se ne ostavljaju sama sa psima! Pogotovo ako je pas odrastao u okruzenju gde nema dece. Mnoga mala deca ne razlikuju izmedju psa i igracke vuku ih za usi, guraju prste u nos, vuku rep i ostalo a psi koji nisu odrasli u blizini dece nisu navikli na takvo ponasanje. Ja sam za 30 godina koliko cuvam pse ima vise krupnih i “krvolocnih” rasa pasa. Nikad nisam imao nikakve incidente i ako sam imao vucjaka, dogu argentinu, malamuta i sad imam cane corso. Ja svoju decu dok su bila mala nisam pustao same sa svojim psima i ucio sam ih od 2 god da to nisu igracke.

hhhh

18-01-2018 20:56h
@Dreser
Ma ajd dreseru objasni mi onda, kako ni jednom mom psu nije pukao film, ni jedan nije nikad napao nikoga, pa cak ni zivotinju? Sta sam ja onda neki profesionalni dreser, a ti pojma nemas? Lupate gluposti, uzmi psa, vaspitaj ga, neguj, ako ne budes za godinu dana rekao da je najbolji i najpametniji pas kojeg si ikad imao, ja cu se zapaliti licno )

Vlada

17-01-2018 15:10h
Nije bitno sto je u pitanju pit, to radi dosta agresivnih rasa. Problem su glupi ljudi.

Дуле

17-01-2018 17:16h
@Vlada
Имате право, глупи људи. Они који држе псе у стану.

svijet

17-01-2018 15:30h
mnoge vlasnike bi trebalo uspavat prije nego urade slicnu stvar

Baja

17-01-2018 17:55h
@svijet
Kreten, imao je pitbula pored takvog deteta i ostaviti ih same ili sa starom ženom! Ubiti psa je kasno, kod nas ga sigurno ne bi stigli da uspavaju. Ovaj bi trebao da odgovora pred sudom za stravično ubistvo deteta.

cokara

17-01-2018 15:35h
Volim zivotinje imam Pudlicu koja sigurno nece ugroziti zivot moje porodice i mene.

Ana

17-01-2018 18:05h
@cokara
Da li si ti realna ili si samo bez razmisljanja ovako nesto napisala? Definitivno je ovo drugo. Gde si videla da pudlice ikada napadaju coveka? Ovo je pitbul, a ne pudlica! Kada ovako zena bez imalo razmisljanja napise nesto besmisleno, treba da se zapita koliki joj je broj kvocijent inteligencije! Ozbiljno to mislim!

Vlado

17-01-2018 21:34h
@cokara
Pudlice takodje umeju da napadnu. Licno svojim ocima sam video kako je coveka ujela za palac.
Manite se tih fora sa Zapada, kako je in drzati psa u kuci. Ko imalo brine o higijeni zna sta pisem. Ja obozavam pse, imam psa u kucici sa grejanjem ali u boksu.

Koeficijent inteligencije

18-01-2018 01:33h
@Ana
"Kvocijent" inteligencije je ocigledno mera za one ciji je koeficijent iste premali!

Luka

18-01-2018 11:29h
@Ana
A ja mislim da si ti uzasno ogranicena . U komentaru ne iznosi mogucnost napada pudlice, nego je sigurnna i zna da se to nece dogoditi.

jjj

18-01-2018 21:32h
@Koeficijent inteligencije
Inace svako i sa normalnim >>koeficijentom inteligencije zna da je takodje pravilo reci kvocijent, ili kolicnik, cak mnogi kazu da nije pravilno reci koeficijent... Mucni pre upotrebe ))

naravno i pekinezer spada u veoma agresivne pse iako su mali rastom

19-01-2018 07:34h
@Vlado
ja sam takodje osetio sta znaci pas biti agresivan, naime video sam u komsijsko dvoriste malog pekinezera koji je verovatno imao jedva mesec dana starosti, pri priblizavanju mahao je repom, pomazio sam je, nije odavalo utisak da moze to moze biti veoma podmukla rasa pasa samo hvala bogu mali je rastom pa ne moze prinaciniti veliku stetu, naime, kada je komsija ostavio granulice u njegovu posudu za hranu poceo je da jede, priso sam da ga pomazim, agresivno je zubima pokusao da me ugrize i poceo nekontrolisano da rezi, bukvalno da peni na ustima! pekinezer takodje spada u agresivne pse, nemojte da vas zavara njegova visina rasta, decu ne bih smeo ostaviti ni sa pekinezerom, dakle, u kuci svakako ne bi trebalo cuvati psa, iskljucivo u dvoristu i u boxu, naravno ako smatrate da imate dobro zasticenu kapiju od nenamernog ili namernog otvaranja, ako nemate onda je najbolje u boxu, jer nije ni moralno a niti dobro po psa da ga drzite na lancu, to je vid robovlasnistva

Lola

17-01-2018 17:25h
Ne zelim psa bilo koje rase blizu svoje dece.

Ja

18-01-2018 20:26h
@Lola
Verovatrno nio psi ne zele tebe blizu sebe, ne vole zle ljude i mogu da ih nanjuse!

Joker

17-01-2018 17:25h
Doneti strogi zakom o psima u Srbiji (ako ga vec nema). Ko moze da vodi psa, gde sme da ga izvodi i kako opremljenog. pse izbaciti iz stambenih zgrada, bar one vece od dva kila, Obezbediti prostor (park za pse) a ne da ih izvode svuda po parkovima gde se nalaze deca. Poseban problem je sto vrse nuzdu po travnatim povrsinama , parkovima, gde nije redak slucaj da ugazis u go..o. A taman posla da upozoris vlasnika na to. A niko ih ne sankcionise.

Beogradjanin

18-01-2018 03:23h
@Joker
Moj pas ima 40kg i zivi u stambenoj zgradi. On ne baca flase, folije, papire, kutije, uloske, koriscene kondome, ostatke hrane i razne prljavstine razne kroz prozor stana, po parku, iz automobila itd. Cistiji je od vecine ljudi i njihove dece.

Walter

18-01-2018 07:54h
@Joker
до два "кила" нису пси ! Или волите "псе" које можете да носите у футроли, као мобилни ?Mој пас има 30 kg и живи у стамбеној згради. Он не баца по паркићу разбијене флаше, комадиће стакла и оштрог лима, фолије, кесе, папире, кутије, искоришћене улошке и кондоме, остатке хране и разне друге прљавштине кроз прозор и са терасе и из аутомобила. Све за њим покупим у кесу и убацим у контејнер ? Мој пас проблем ????

Ja

18-01-2018 20:29h
@Joker
poseban problem je sto ti generalizujes i bulaznis. Da tako generalno vredjas ljude bila bi nazvana covekomrscem i nacistickim degenerikom! Kao sto nisu svi ljudi isti, tako nisu ni svi psi isti, glupacentino! A ti iz tudjeg stana ne mozes da izbacujes nista! To mozes u pecini da isprobavas!

Još jedan iz Bgd

18-01-2018 20:31h
@Beogradjanin
Tačno je da tvoj pas od 40 kg ne baca otpatke kroz prozor, ali
zato svakog dana "istovari" bar 1 kg "otpada" prilikom šetnji
oko zgrade, i to na travnatim površinama, gde bi trebala da se
igraju deca. Svakog dana preskačem takve "mine" oko zgrade
i znam o čemu govorim. Tvoj pas je možda čist, ali nama obuća
bude umazana ako strogo ne vodimo računa gde stajemo.
O maloj deci da ne govorim.

Walter

17-01-2018 17:36h
Зар вам није доста оваквих страхотних прича и инсинуација ?? Сви светски новинари су "напаљени" на "крволочне" расе паса, а ни један нема пса, поготову неког мало крупнијег и јачег. Сваки пас је исти, као неисписана табла. Људи су они који им дају карактеристике током одрастања и дресуре. Све остало су петпарачке приче за застрашивање и прављење атмосфере страха и панике да би "држава" увела нове глобе, порезе и таксе. Замислите само глупост, плаћаш енормну таксу или порез, а "крволочног" пса имаш и даље !? Онда је мање "опасан" ???

Majka

17-01-2018 17:49h
Kakav idiot.

zk

17-01-2018 17:50h
Mnogi ce sada da me osude, ali trebalo bi svima koji cuvaju te nakaze da se to desi. Ni jedan normalan covek nece da cuva psa koji je ubica, psa koji se uglavnom koriste u borbama pasa. Psa koji je ruzan a opasan. Steta je jedino sto ne rastrgnu one koji odluce da ih cuvaju a ne neduzno dete koje nije krivo sto je otac nakaza u glavi i odluci se za ovako nesto. Treba covek da ima psa, ali ko ima uslova i da je pas dobricina, pasmina za koju se zna da je miroljubiva.

sto jest yes

18-01-2018 14:12h
@zk
Borba pasa je u svim civilizovanim zemljama strogo zabranjena i kaznjava se iskljucivo zatvorom. Srbija ne pripada u taj krug.

jjj

18-01-2018 21:01h
@zk
Pazi sta zelis drugima... Strasno. Ja bi rekla da si ti ruzna i opasna, ruzan i opasan, kad takve stvari zelis nekog... Zamisli zelis da se svima koji imaju pse desi nesto tako da im psi ubiju decu, i jos ti neko da plus... Aj idi ucini uslugu svetu i ubij se, molim te.

jesi ti ikada bio u Srbiji sine

19-01-2018 07:41h
@sto jest yes
ajde ne bulazni, u Srbiji je takodje od titovog vremena zabranjena borba pasa, to sto se pojavilo pocetkom 90-tih privatni snimci borbe pasa jeste unapred dogovorena mesta za borbu, tu su se okretali milioni dok je narod prima jedva 2-3 marke platu, pouzdano znam jer sam cuvao stadforda za izlozbu, i gledao kako im izgledaju psi, bukvalno kao bika da su izveli a ne psa u borbu! nikada to nisam odobravao niti odobravam! pretpostavljam da svuda u svetu postoje tako ilegalne borbe pasa, dakle ILEGALNE, legalne ne postoje, a ilegalnih ima u svakoj drzavi, nemoj da lupetas
Učitavam komentare

Prijavi komentar

Odaberite razlog prijave komentara:

Espreso.co.rs


Mondo inc.