VLASNIK OVOG "GOLFA" JE OBRAO ZELEN BOSTAN Moraće da plati čak 200.000: Napravio je veliku grešku, ODRALI SU GA!
Foto: Printscreen/YouTube/NDR Info

NEVERICA

VLASNIK OVOG "GOLFA" JE OBRAO ZELEN BOSTAN Moraće da plati čak 200.000: Napravio je veliku grešku, ODRALI SU GA!

Ovaj slučaj privukao je pažnju zbog neverovatnog troška

Objavljeno:

Jedan automobil marke Volksvagen Golf, ostavljen na kratkoročnom parkingu aerodroma Brandenburg u Berlinu u Nemačkoj - čitavu godinu, nakupio je neverovatnih 201.480 evra duga za parkiranje, što je dospelo na naslovne strane svetskih medija.

Naime, parkiranje na aerodromu Brandenburg izuzetno je skupo. Cene počinju od 11 evra za 30 minuta, 23 evra po satu i dostižu čak 552 evra po danu. Ostaviti automobil na duže vreme na mestu sa tako visokim troškovima deluje nezamislivo. Međutim, jedan vozač očigledno je upravo to učinio. Od januara prošle godine, njegov sivi "golf" ostao je na parkingu i tako nagomilao ogroman dug. Ono što je još čudnije, uprava aerodroma mesecima nije ništa preduzela.

Ostaje nejasno kada su službenici aerodroma prvi put primetili napušteno vozilo, ali odgovornost za njegovo uklanjanje podeljena je između nekoliko subjekata, uključujući upravu aerodroma, operatera parkinga APCOA Deutschland GmbH, lokalnu policiju i okružnu upravu.

Niko nije preduzeo hitnu akciju, što ukazuje na propuste u sprovođenju dugoročnih propisa o parkiranju. Ipak, automobil je konačno odvučen 28. januara, ali nepodmirene naknade verovatno nikada neće biti naplaćene.

Automobil je možda ukraden

Vlasti nisu uspele da identifikuju vlasnika, a preliminarne istrage pokazuju da je automobil možda ukraden i napušten. Registarske tablice iz grada Hanovera ne odgovaraju vozilu, što dodatno povećava misteriju.

Portparol APCOA-e ističe da će naplata naknada zavisiti od toga da li će se dužnik moći identifikovati i da li uopšte ima finansijska sredstva za plaćanje.

Iako se vozila često ostavljaju na aerodromima, obično su parkirana na dugoročnim parkinzima, gde su naknade znatno niže. Ovaj slučaj privukao je pažnju zbog neverovatnog troška koji je nastao na kratkoročnom parkingu, postavljajući pitanja o nadzoru aerodroma i sprovođenju propisa.

POGLEDAJTE I - Ove stvari UNIŠTAVAJU VAŠE VOZILO, a toga niste ni svesni! Srbi jednu GREŠKU STALNO PRAVE, a to se nikako NE SME!

Mnogi vozači imaju loše navike za volanom, a da toga nisu ni svesni. Stručnjaci upozoravaju da takvo ponašanje ne samo da skraćuje radni vek ključnih komponenata vozila, već i značajno povećava troškove održavanja.

Portal Carbuzz izdvojio je neke od najčešćih grešaka koje vozači prave, a ozbiljno štete automobilu.

Nagradna igra: osvojite doživotni godišnji odmor u novom luksuznom Pical Resort 5*, Valamar Collection u Poreču.

1. Puštanje motora da radi u praznom hodu

Mit je da se motor mora zagrejati u praznom hodu. Motor se sporije zagreva kada nije pod opterećenjem, stoga nije dobra ideja pustiti ga da radi u mestu.

Najbolji način da motor postigne pravu temperaturu jeste lagana vožnja. Rad u praznom hodu samo produžava proces.

2. Kočenje levom nogom

U automobilu s automatskim menjačem nije dobra ideja da kočite levom nogom. Ako kočite levom dok ubrzavate desnom nogom, to opterećuje menjač i povećava habanje.

3. Prekomerna upotreba kvačila

Važno je da ne koristite kvačilo preterano na automobilu s ručnim menjačem. Nepravilna upotreba skratiće vek trajanja kvačila, a mnogi početnici upravo ovo prečesto rade.

Zato kvačilo treba koristiti samo kada menjate brzine i pokrećete automobil.

4. Nepravilna upotreba kočnica

Ako često koristite kočnice za održavanje brzine, grešite. Kada nepravilno koristite kočnice, one se pregrevaju i brže troše.

Umesto da kočite, možete prebaciti u nižu brzinu ili bolje isplanirati vožnju blagovremenim podizanjem stopala s papučice gasa.

5. Brza vožnja preko "ležećih policajaca"

Brz prelazak preko "ležećih policajaca" može oštetiti točkove i oslanjanje.

6. Vožnja maksimalnom brzinom

Motor je dizajniran da izdrži maksimalnu brzinu, a većina proizvođača ostavlja sigurnosnu marginu. Međutim, ako vozite maksimalnom brzinom dok motor nije potpuno zagrejan, rizikujete da nastanu oštećenja.

Zato velikim brzinama vozite tek nakon što motor radi neko vreme.

7. Dugotrajno parkiranje bez vožnje

Gume će se deformisati, male životinje (najčešće glodari) mogu da se uvuku u automobil, a diskovi kočnica će korodirati. Automobil treba da se vozi barem jednom nedeljno.

8. Preopterećenje automobila

Nije dobra ideja preopteretiti vozilo. Oslanjanje, gume i amortizeri biće pod većim opterećenjem, a motor će trošiti više goriva.

Automobil je konstruisan da podnese određenu maksimalnu nosivost, a njeno prekoračenje ubrzava habanje.

9. Gledajte put

Mnogi vozači gledaju u suvozača ili proveravaju telefon… Ne činite to, pre svega zbog bezbednosti, a zatim i zbog "zdravlja" vozila.

Tako lako možete propustiti da uočite rupe na kolovozu, ležeće policajce… i naleteti na njih punom brzinom.

Ovi automobili stare kao vino, jedan model posebno dominira

Koji automobili najmanje gube vrednost kao polovni u Francuskoj? To su Dačija Sandero (benzin i dizel) i Logan. Koja je tajna njihovog uspeha? Ovi modeli počinju sa niskom početnom cenom, tako da vremenom gube manje od skupljih vozila drugih proizvođača.

Ovo je rezultat studije objavljene u časopisu Le Parisien, zasnovane na podacima vodeće francuske platforme za prodaju automobila, Leboncoin, prenosi Autoblog.rs.

Kako izveštava HAK Magazine, obračun amortizacije je sproveden na vozilima niže kategorije, premium i električnim vozilima tokom pet godina, upoređujući prosečnu cenu polovnih vozila sa prosečnom cenom novih vozila u 2020. godini. Kako se ostali automobili nose sa održavanjem vrednosti? Gradski automobili marke Peugeot, Citroën ili Renault su toliko sveprisutni da održavanje njihove vrednosti postaje teže.

Visoko na listi su Volkswagen Polo, Suzuki Swift i Toyota Yaris. Među modelima koje Francuzi vole, čini se da Renault Clio bolje drži vrednost od Peugeot 208, možda zbog problema sa Peugeot-ovim PureTech motorima. U svakom slučaju, recept za mali pad vrednosti je jednostavan: pouzdan, benzinski pogon, relativno kompaktan automobil. Dizel motori, s druge strane, gube tlo pod nogama.

Treba napomenuti da se neki od modela na ovoj listi više ne prodaju, ali su i dalje bili dostupni 2020. godine. Zato su uključeni.

Pad vrednosti modela (od 2020. do 2025):

Dacia Sandero (benzin) 14%

Dacia Sandero (dizel) 23%

Dacia Logan (benzin) 25%

Volkswagen Polo (benzin) 27%

Suzuki Swift (benzin) 30%

Toyota Yaris (benzin) 30%

Renault Clio (benzin) 33%

Volkswagen Polo (dizel) 33%

Mitsubishi Space Star (benzin) 35%

Nissan Micra (benzin) 36%

Što se tiče električnih vozila, gubici su oko 60 odsto, ali ovde treba uzeti u obzir da su na cene novih modela u salonima kupci dobili velike popuste, odnosno državne subvencije. Dakle, cene su već u startu bila mnogo niže od onih u salonima.

Bonus video:

12:02

KUJO IZ ŽARKOVA BIO KLJUČNI SVEDOK ĐINĐIĆEVOG UBISTVA, A ONDA SUROVO LIKVIDIRAN! Novakovićev intervju koji i danas intrigira: U smrt ga odvelo parking mesto!

(Espreso/blic)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.